وبلاگی برای همه
جذاب ترین گجت های ماه / از عینک جراح تا دست بیونیک دارای حس
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:37 | بازدید : 260 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

اخبار تکنولوژی - جذاب ترین گجت های ماه / از عینک جراح تا دست بیونیک دارای حس

در ماهی که گذشت پژوهشگران و شرکت های تولید کننده گجت، دستگاه های نوینی به بازار عرضه کرده اند که می تواند زندگی امروز را مرفه تر و آسان تر کند که موارد زیر به عنوان جذاب ترین و مهمترین گجت های بهمن ماه معرفی می شوند.

تشخیص بافت سرطانی با عینک هوشمند
پژوهشگران عینک هوشمندی ساخته اند که به جراحان کمک می کند بافت عفونی را در بدن بیماران سرطانی تشخیص داده تا آن را بردارند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

عینک هوشمند محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، به جراحان کمک می کند به طور فیزیکی سلول های سرطانی را ببیند.

 

این عینک سلول های سرطانی را به رنگ آبی درخشان نشان می دهد. این عینک با موفقیت آزمایش شده است. هدف از طراحی این عینک این بوده تا جراحان بتوانند سلول های سرطانی را از سلول های سالم تمایز دهند و مطمئن شوند پس از جراحی هیچ سلول سرطانی باقی نمانده است.

 

ساخت دست مصنوعی دارای حس لامسه
دانشمندان دستی مصنوعی ساخته‌اند تا به کسانی که دستشان قطع شده امکان دهد مانند قبل اشیا را با انگشتان خود احساس کنند.
جراحان ایتالیایی این دست مصنوعی را به مدت یک ماه به بازوی یک مرد دانمارکی که دستش قطع شده بود وصل کردند و این مرد توانست دوباره حس لامسه پیدا کند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

پروفسور سیلوسترو میسرا یکی از متخصصان این پروژه گفت: "این اولین بار است که دست مصنوعی می‌تواند حس لامسه را بدون درنگ به فردی که قطع عضو شده بازگرداند."

 

عرضه فناورانه ترین زیورآلات جهان
مبتکران زیورآلات جدیدی ساخته اند که می تواند از نظر فناوری پیشرفته ترین زیور آلاتی باشد که تا کنون ساخته شده است؛ انگشتری که می تواند شیوه تعامل کاربر را با گجت هایش تغییر دهد.

 

این انگشتر که Fin نام دارد دارای ارزش 130دلار است و می تواند هر چیزی از تلویزیون تا تلفن همراه را کنترل کرده و در واقع  دست کاربر را به یک صفحه کلید مجازی تبدیل کند. این انگشتر می تواند حرکات هر یک از انگشتان را تشخیص داده و حتی به کاربر امکان می دهد بدون لمس کردن صفحه کلید اعداد را تایپ کرده و یا صفحات وب را با انگشت بالا و پایین ببرد.

 

تجربه گذشت زمان با ساعت رایحه‌دار
مبتکران ساعت جدیدی ساخته اند که با انتشار رایحه های خاص زمان های مختلف طی یک روز را به کاربر نشان دهد. نمونه اولیه و کاملا کارآمد ساعت Scent Rhythm توسط یک معلم محاسبات فیزیکی در  نیویورک طراحی شده است.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

این ساعت که رایحه های خود را در مقادیر بسیار کم منتشر می کند با چرخه شبانه روزی بدن انسان هماهنگ است.کاربر صبح هنگام عطر و بوی قهوه را استشمام می کند، بعد از ظهر بوی پول، عصرهنگام رایحه چای و عطر تسکین دهنده گل بابونه در هنگام شب.

 

هدف از هر یک از این رایحه های شیمیایی، القای عملی است که برای وقت خاصی از روز مناسب است مثلا بوی قهوه در هنگام صبح، فرد را به فعالیت بیشتر تحریک می کند.

 

ساعت شمارش معکوس برای مرگ
مبتکران ساعتی ساخته اند که به جای نشان دادن زمان و بهره مندی از اعداد دیجیتالی، حس گذشتن زمان را با لرزش هر پنج دقیقه یک بار نشان می دهد.
در این ساعت که Durr نام دارد، به جای صفحه نمایش معمولی ساعت ها، به طور مداوم اطلاع و هشدار (نوتیفیکیشن) هایی ایجاد می کند که به کاربر خود هشدار دهد زمان کم یا بیش از حد نیاز بر روی کارهای روزانه صرف می کند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

این طراحان قصد داشتند با عرضه این ساعت توجه کاربر را به گذشت زمان و چگونگی درک فرد از گذشت زمان جلب کنند.

 

عرضه عینک هوشمند سامسونگ
شرکت کره ای سامسونگ در تلاش برای عرضه عینک هوشمندی است که بتواند با عینک گوگل به رقابت برخیزد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

انتظار می رود سامسونگ گجت خود را در نمایشگاه فناوری برلین که قرار است ماه سپتامبر برگزار شود عرضه کند. گفته می شود این عینک شبیه ساعت هوشمند Gear کار می کند و با تلفن همراه کاربر سازگار می شود و اطلاعیه و هشدارها (نوتیفیکیشن) را به کاربر نشان می دهد.

 

ساخت سریعترین شارژر جهان
مبتکران آمریکایی شارژی ساخته اند که می تواند در آن واحد و به طور همزمان 6 وسیله الکترونیکی را شارژ کند. به گفته سازندگان All-Dock، این دستگاه می تواند در کمتر از یک ساعت، یک تلفن هوشمند را تا 80 درصد ظرفیت خود شارژ کند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

این دستگاه برای سازگاری با وسایل خاص، پورت های مشخص ندارد اما یک سری شکاف ها در آن طراحی شده است که با هر وسیله الکترونیکی منطبق می شود. به طور معمول شارژ 6 وسیله به معنای انبوهی از سیم ها و کابل ها در کنار شارژر است اما این شارژر می تواند به مرتب شدن فضا کمک به سزایی بکند.

 

تولید محصولی هوشمند برای تامین امنیت زنان
مبتکران کلیپس مویی را برای زنان طراحی کرده اند که می تواند در صورت بروز حمله به آنها، ضمن ضبط شواهد و مدارک با پلیس نیز تماس بگیرد.
این کلیپس به حسگر مجهز است و با اپلیکیشن تلفن همراه کار می کند. این کلیپس مو که به یک شتاب سنج مجهز است می تواند هرگونه حمله به سر زنان را تشخیص داده و از بلوتوث برای ارسال سیگنال هایی به منظور درخواست کمک استفاده کرده و داده هایی را برای تهیه شواهد و مدارک که به دادگاه و دادستان یاری برساند جمع آوری می کند.

 

عرضه یک ساعت هوشمند جدید برای کودکان
یک شرکت سازنده تجهیزات فناوری، ساعت هوشمندی را برای کودکان عرضه کرده است که آنها را پیش از والدینشان وارد عصر فناوری های پوشیدنی می کند.
این ساعت شامل یک دوربین ویدیویی ، ضبط صوت و یک رابط به رایانه خانگی برای دانلود تصاویر و صدا است. استفاده از همه اینها از طریق یک صفحه نمایش 1.4 اینچی لمسی امکان پذیر می شود، در حالی که این نرم افزار به کودکان کمک می کند تا تصاویر گرفته شده را ویراستاری و دستکاری کنند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

این فناوری به همین قابلیت ها محدود نمی شود و ساعت هوشمند  Vtech Kidizoom  شامل حسگر حرکتی، سه بازی ویدیویی، یک ساعت شماته دار، زمان نگار و کرونومتر نیز می شود.

 

تعمیر خودرو با یک عینک واقعیت افزوده

شرکت خودرو سازی BMW به تازگی عینک هوشمندی عرضه کرده است که نیاز به مکانیک برای تعمیر موتور خودرو را از بین می برد.
این شرکت یک عینک واقعیت افزوده طراحی کرده است که به کاربر دستورالعمل گام به گامی را برای چگونگی تعمیر موتور خودرو نشان می دهد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

در این شیوه کاربر فقط باید با این عینک به موتور نگاه کند و دیگر به تجربیات مکانیک ها نیازی ندارد. این عینک ها می توانند به کاربر در تشخیص محل بروز عیب موتور کمک کرده و به او در تعمیر گام به گام موتور یاری برساند.

 

کیف پول هوشمند ویژه فراموشکاران
مبتکر چینی، کیف پول هوشمندی برای افراد فراموشکار عرضه کرده است که دیگر کیف پول خود را جایی جا نگذارند.
در این کیف پول تراشه ای تعبیه شده است که به راحتی محل جا گذاشتن کیف را به صاحبش اطلاع می دهد. این دستگاه بلوتوثی در محل کارت های کیف قرار گرفته و به طور خودکار با اپلیکیشی نصب شده بر روی تلفن هوشمند کاربر، مرتبط می شود و از این رو تلفن همراه می تواند کیف هوشمند را ردیابی کند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه

 

اگر کیف پول از دامنه تحت پوشش اپلیکیشین بیرون قرار بگیرد یک پیام هشدار بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه کاربر ظاهر خواهد شد و آخرین محلی که کیف پول در آنجا ردیابی شده است نشان داده می شود.

 

شارژ تلفن همراه با بالش
دو مبتکر کانادایی شیوه نوینی برای شارژ وسایل الکترونیکی همراه ارائه کرده اند که حتی در بستر و در زمان خواب نیز امکان استفاده از این وسایل بدون نگرانی از اتمام شارژشان وجود دارد.

 

این بالش به طور همزمان امکان شارژ دو وسیله الکترونیکی همراه را دارد. در این شیوه که Power Pillow نام دارد دو باتری قابل حمل در یک بالش قرار داده می شود که هر باتری دارای دو درگاه یو اس بی و قادر به شارژ یک تلفن همراه و یک تبلت به طور همزمان است.

اخبار تکنولوژی - مهر



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


معرفی 10 تبلت ویندوزی(+تصاویر)
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:37 | بازدید : 325 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - معرفی 10 تبلت ویندوزی

با ورود ویندوز 8.1، تبلت های ویندوزی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بهتر از قبل شده و با اضافه کردن کیبورد نقش یک لپ تاپ جمع و جور را برای شما ایفا می کنند.

 در این مقاله سعی می کنیم 10 تبلت ویندوزی مناسب حال شما معرفی کنیم که از رنج 8 تا 11 اینچ را در بر می گیرند و برخی با داشتن قلم دیجیتال، برخی کارهای لمسی را برای شما راحت می سازند. تبلت های جدیدتر از پردازنده هاسول اینتل بهره می برند که عملکرد بهتر و عمر باطری بالاتری دارند. (در اینجا تبلت مبتنی بر ARM نمی بینید تا هنگام مقایسه بهتر بتوان ویژگی ها را کنار هم قرار داد.)

 

Microsoft Surface Pro 2

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی


مایکروسافت سرفیس پرو 2 جدیدترین تبلت ویندوزی عرضه شده از سوی مایکروسافت است که قدرتمند بوده و برای کسانی که دنبال لپ تاپ جمع و جور می گردند پیشنهاد می شود به جای لپ تاپ ، از این تبلت استفاده کنند.

 

سایز 10 اینچی داشته و قیمت از 899 دلار به بالاست. قلم دیجیتال داشته و مشخصات آن شامل: پردازنده هاسول Core i5/ بین 4 تا 8 گیگ رم/ 10.6 اینچ نمایشگر با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل/ ویندوز 8.1 پروفشنال/ دو دوربینه جلو و عقب 0.9 مگاپیکسل با ضبط ویدئویی 720p/ بین 64 تا 512 گیگ حافظه/ یو اس بی سه/ میکرو اس دی کارت/ پورت نمایش مینی/ بلوتوث 4/ وای-فای/ باطری بین 8 تا 9 ساعت/ ابعاد 10.81 در 6.81 در 0.53 اینچ/ 907 گرم   است.

 

Asus VivoTab Smart

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی


تبلت ویندوزی خوبی است که از سوی ایسوس به قیمت 450 دلار با حق انتخاب داشتن کیبورد در سایز 10.1 اینچ عرضه شده است. مشخصات ان را در زیر ببینید:
پردازنده اینتل اتم دو هسته ای Z2760 که هاسول نیست/ رم 2 گیگ/ نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز 8/ دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل/ حافظه داخلی 64 گیگ/ اسلات میکرو اس دی/ میکرو یو اس بی/ وای-فای/ بلوتوث 4/ پورت میکرو اچ دی ام آی/ 9.5 ساعت باطری/ ابعاد 10.31 در 6.73 در 0.38 اینچ / وزن 580 گرم

 

Asus Transformer Book T100

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی


مدل تی 100 ایسوس همراه با یک داک می آید که پس از اتصال به تبلت به صورت یک لپ تاپ کامل عمل می کند. باطری خوب و عملکرد بالا از ویژگی های این تبلت ویندوزی است که به قیمت 350 دلار عرضه می شود. مشخصات فنی دشتگاه به شرح زیر است:
پردازنده 1.33 گیگاهرتزی اتم اینتل چهار هسته ای Bay Trail/ رم 2 گیگ / نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز 8.1 / دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی/ 32 گیگ حافظه داخلی/ یو اس بی سه/ میکرو اچ دی ام آی/ اسلات میکرو اس دی/ میکرو یو اس بی/ وای-فای/ بلوتوث/ 11 ساعت باطری/ ابعاد در حالت نوت بوک: 10.4 در 6.7 در 0.93 اینچ/ و در حالت تبلت: 10.4 در 6.7 در 0.41 اینچ / وزن به حالت نوت بوک: 1 کیلو و به حالت تبلت تنها: 544 گرم

 

Dell Venue 8 Pro

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی

 

تبلت جمع و جور که پرتابل خوبی برای حمل و نقل محسوب می شود. 8 اینچی بوده و 300 دلار قیمت دارد.
مشخصات فنی آن به شرح زیر است: پردازنده اینتل اتم Z3740D Bay Trail / دو گیگ رم/ 8اینچی با رزولوشن 1280 در 800 / ویندوز 8.1 /دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل و دوربین اصلی 5 مگاپیکسل/ 32 گیگ حافظه/ میکرو یواس بی/ میکرو سیم کارت / وای-فای/ بلوتوث 4/ باطری 9.9 ساعت / ابعاد 8.5 در 5.12 در 0.35 اینچ / وزن 394 گرم

 

Lenovo ThinkPad Tablet 2

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی

 

کیفیت دستگاه عالی بوده و یک پرتابل به تمام معناست. دارای قلم دیجیتال بوده و 10.1 اینچی تعریف شده است. قیمت دستگاه که ویندوز 8.1 دارد نیز 566 دلار است. سایر مشخصات فنی به شرح زیر است:
پردازنده اتم Z2760 با سرعت 1.8 گیگاهرتز،پردازنده هاسول نیست/ رم 2 گیگ / نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز نسخه پروفشنال / دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2مگاپیکسل/ حافظه 64 گیگ / یو اس بی 2/ مینی اچ دی ام آی / وای-فای/ بلوتوث 4/ GPS / 11 ساعت باطری/ ابعاد 10.1 در 6.48 در 0.39 اینچ / وزن 589 گرم

 

HP Envy x2

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی


اچ پی در سایز 11 اینچی بیشترلپ تاپ است تا تبلت که به قیمت 614 دلار عرضه شده است.
مشخصات فنی شامل موارد زیر است: پردازنده اتم 1.8 گیگاهرتزی که لاسول نیست/دو گیگ رم/ نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز 8/ دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1 مگاپیکسل/ حافظه 64 گیگ/ دو پورت یو اس بی/ اچ در ام آی/ میکرو اس دی/ وای-فای/ بلوتوث 4/ 8 ساعت باطری/ 14 ساعت با داک کیبورد که باطری دوم دارد/ ابعاد با کیبورد و داک : 11.93 در 8.12 در 0.76 اینچ و به صورت تبلت: : 11.93 در 8.12 در 0.3 اینچ / وزن تبلت : 680 گرم و همراه با کیبورد: 1.4 کیلوگرم

 

Lenovo ThinkPad Tablet 8

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی

 

شبیه به مدل تبلت2 لنوو است اما در ابعاد کوچکتر و قلم هم ندارد و پردازنده دستگاه نیز Bay Trail شده است. در ابعاد 8.3 اینچی به قیمت 399 دلار.
سایر مشخصات به شرح زیر است:
پردازنده اینتل چهار هسته ای Z3770 با 2 مگ کش و سرعت 2.39 گیگاهرتز / رم 2 گیگ/ نمایشگر 8.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل/ ویندوز 8.1 / دوربین اصلی 8 و دوربین جلو 2 مگاپیکسل /حافظه دستگاه 64 تا 128 گیگ/ یو اس بی سه / میکرو اس دی/ میکرو اچ دی ام آی/ وای-فای/بلوتوث 4/ 8 ساعت باطری/ ابعاد 8.83 در 5.19 در 0.35 اینچ/ وزن 430 گرم

 

Samsung Ativ Smart PC

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی

 

تبلت 11.6 اینچی سامسونگ که قلم داشته و به صورت کامل به صورت لپ تاپ در می آید و 580 دلار قیمت دارد.
مشخصات فنی دستگاه شامل : پردازنده اتم Z2760 با سرعت 1.8 گیگاهرتز / دو گیگ رم / نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل / ویندوز 8/ دوربین جلو 2 مگاپیکسلی / 64 گیگ حافظه / یو اس بی 2/ میکرو اس دی/ میکرو اچ دی ام آی/ باطری 9.7 ساعت/ ابعاد 11.6 در 7.2 در 0.38 اینچ / وزن: 748 گرم است.

 

Lenovo Miix 2 8

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی

 

لنوو میکس 8 سری دو 8 اینچی بوده و تبلت اقتصادی با قیمت پایین تعریف شده است که کیبورد و سایر ملحقات با درخواست خریدار به قیمت اولیه 299 دلار عرضه می شود.
مشخصات دستگاه به شرح زیر است:
پردازنده اینتل اتم چهار هسته ای از نوع Bay Trail/ دو گیگ رم / نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل / ویندوز 8.1 / دوربین اصلی 5 و دوربین جلو 2 مگاپیکسل / حافظه 32 گیگ / میکرو اس دی / میکرو یو اس بی/ وای-فای / بلوتوث 4 / 7 ساعت باطری / ابعاد 8.5 در 5.2 در 0.3 اینچ / وزن 349 گرم

 

Vizio Windows 8 Tablet

 

اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی

 

طرفداران AMD می توانند روی این تبلت حساب باز کنند. تنها تبلت موجود در بازار است که پردازنده AMD دارد. دو مسئله درباره این تبلت اینکه وزن زیاد و عمر باطری کم دارد. 11 اینچی بوده و 600 دلار به فروش می رسد.سایر مشخصات : پردازنده Z-60 APU,AMD Radeon HD 6250 / دو گیگ رم / نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل / ویندوز 8/ دوربین جلو 2 مگاپیکسل / حافظه 64 گیگ / میکرو یو اس بی / میکرو اچ در ام آی/ وای-فای / 5 ساعت باطری / ابعاد 11.66 در 7.53 در 0.39 اینچ / وزن 816 گرم است.

 اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:36 | بازدید : 175 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی
بازار تبلت‌های ارزان قیمت با توجه به کاربردی بودن این کالا و نیز با وجود کاهش قدرت خرید خانواده‌ها، بازار خوبی عنوان می‌شود و فروشندگان این تبلت‌ها معتقدند که تبلت‌های دانش‌آموزی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.
در این گزارش ۱۰ مدل پرفروش بازار که قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد معرفی شده است.


تبلت T7 هیوندای در جمع پرفروش‌های بازار

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
مدل T7 کمپانی هیوندای که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۱۹۶ × ۱۱۸ × ۹/۱۰ میلی‌متر و وزن ۳۰۳ گرم دارای پردازنده Exynos 4412 Chipset – Quad-Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایت است. این تبلت از صفحه نمایش لمسی از نوعTFT LCD و اندازه هفت اینچی بهره می‌برد که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، GPS، بلوتوث و نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، حسگر شتاب سنج و microUSB و HDMI از جمله امکانات این تبلت محسوب می‌شود.


MercurymTab یک تازه وارد پرفروش

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
تبلت مرکوری ام تب استریک که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود یک تبلت تازه وارد بازار است که دارای ابعاد ۱۸۸ × ۱۱۵ × ۷ میلی‌متر و وزن ۲۸۰ گرم است و از پردازندهARM MTK 6575 Chipset , Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایتی بهره می‌برد. این مدل دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب سیم‌کارت به همراه قابلیت مکالمه  GPRS – GPS – Edge و بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، رادیو، حسگر شتاب سنج  و microUSB و HDMI را دارا است.


اسمارت تاچ ۲۰۰ هزار تومانی در جمع پرفروش‌ها

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
 SmartTouch Life مدل TA701254 که حدود ۲۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۵/۱۹۰ × ۷/۱۱۱ × ۷/۱۲ میلی‌متر و وزن ۲۹۵ گرم است و از پردازنده ARM Cortex-A9 Processor و حافظه داخلی چهارگیگابایت بهره می‌برد. صفحه نمایش این تبلت لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ است و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب کارت حافظه و وب کم و نیز حسگر شتاب سنج و microUSB از دیگر امکانات این تبلت محسوب می‌شود.


 تبلت ۳G مارشال با قیمت ۲۲۰ هزار تومان

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
مدل Marshal ME-702 که حدود  ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد یکی از تبلت‌های پرفروش ارزان قیمت است که از نسل سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. این مدل در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۸/۹ میلی‌متر و وزن ۳۲۰گرم دارای پردازنده ARM Telechips TCC8923 Chipset , Cortex-A5 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایت است که از مدل پردازنده گرافیکی Mali-400 پشتیبانی می‌کند. تبلت مارشال دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچی است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB را دارد.


دومین اسمارت تاچ ارزان قیمت

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 

تبلت اسمارت تاچ لایف تی سی ۷۰۱۶۵۰۴ که حدود ۲۵۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۹/۱۱ میلی‌متر و وزن ۳۱۶ گرم دارای پردازنده Cortex A9 processor Dual Core است و از حافظه داخلی چهار گیگابایت و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD و اندازه هفت اینچی بهره می‌برد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB از جمله ویژگی‌های این تبلت است.

 

 تبلت ایناول ۴۰۰ هزار تومانی در جمع خوش‌اقبال‌ها

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید


تبلت ایناول مدل Innovel I710B نیز در جمع خوش اقبال‌های ارزان قیمت قرار دارد که حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود و ابعاد آن نیز: ۱۹۴ × ۵/۱۲۰ × ۲/۱۰ میلی‌متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد. این تبلت از پردازندهARM AML8726-MX Chipset – Dual Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایت، حافظه در دسترس کاربر ۶ گیگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه بهره می‌برد. صفحه نمایش لمسی از نوع LED-backlit IPS LCD در اندازه ۰/۷ اینچی و امکانات ارتباطی چون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – USB و HDMI از جمله ویژگی‌های این تبلت است.


تبلت ایسوس در جمع ارزان قیمت‌ها

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
تبلت ممو پد اچ دی ام ای ۱۷۳ ایکس کمپانی ایسوس با ۴۶۰ هزار تومان قیمت و حافظه۱۶ گیگابایتی یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. این تبلت در ابعاد۸/۱۰ × ۶/۱۲۰ × ۸/۱۹۶ میلیمتر و وزن ۳۰۲ گرم دارای پردازنده- MT8125 Chipset – Quad-Core Cortex-A7 و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LED-backlit LCD  در اندازه هفت اینچ بهره می‌برد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، GPS، بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین و وب‌کم، حسگر شتاب‌سنج و microUSB از جمله امکانات این دستگاه است.

 

تبلت ایرانی دیمو ۷۰۰S خوب می فروشد

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
تبلت ایرانی دیمو مدل Dimo700Snew Call Simcard Bluetooth نیز که ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد فروش خوبی را در میان تبلت‌های ارزان قیمت به خود اختصاص داده؛ این مدل دارای ۴GB حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق افزودن کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت است. دارا بودن صفحه نمایش هفت اینچی لمسی LCD Capacitive و وزن ۳۵۰ گرم و پشتیبانی از سیستم عامل Google Android نسخه‌ ۱/۴ (Ice Cream Sandwich) از دیگر امکانات این تبلت است.


تبلت ایرانی جی ال ایکس در جمع پرفروش‌ها

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
تبلت ایرانی جی ال ایکس مدل TabJet که دارای ابعاد ۱۹۷ × ۱۲۴ ×۱۱ میلی‌متر و وزن ۳۴۶ گرم است نیز در بازار فروش خوبی دارد. این مدل که حدود۴۵۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود از پردازنده ARM Mediatek MT 6577 Chipset , Dual-Core CPU و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی Power VR SGX 531 و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ از دیگر امکانات این تبلت است.


ارزان‌ترین تبلت ایرانی در جمع پرفروش‌ها

 

تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید

 
تبلت ایرانی ارزان قیمت دیمو ۵۰۰ که حدود ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد نیز در جمع پرفروش‌های ارزان قیمت دیده می‌شود. این تبلت در وزن ۳۰۰ گرم و صفحه نمایش لمسی هفت اینچی تولید شده که از سیستم عامل Android 4.0.4 و پردازنده boxchip A13 – 1.2gh پشتیبانی می‌کند. دارا بودن حافظه داخلی ۴GB با قابلیت افزایش تا ۱۶GB و حافظه رم ۵۱۲ mb ddr3 از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.
منبع: mehrnews.com



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:36 | بازدید : 151 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C
کاهش و تبدیل یک محصول لوکس به یک محصول متوسط همچون تیغ دولبه‌ای است که شرکت‌ها کاربران با بودجه‌ی اندک را وادار می‌کند بر روی آن راه بروند. از طرفی کاربران با بودجه اندک به راحتی و با قیمت کمتر می‌توانند از مزیت‌های تلفن هوشمند با امکانات ویژه شبیه به محصولات گران قیمت بهره ببرند البته شرکت سازنده نیز به ناچار برای کاهش قیمت محصول مجبور به کاهش کیفیت برخی از قطعات دستگاه خواهد بود.

 

اما خوب این بازار هم برای خود طرفداران زیادی دارد که با کمک محصولاتی با کیفیت متوسط یا خوب، می‌تواند کاربران را از خرید محصول راضی نماید. سونی هم که به تازگی به جمع این بازار پیوسته است، در اولین قدم، شانس خود را با Xperia C، تلفن‌هوشمندی با صفحه نمایش 5 اینچی آزموده است.  تلفنی که نه می‌توان از صفحه نمایش و اندازه 5 اینچی آن با این قیمت استثنایی دل کند، نه می‌توان برخی از نقاط ضعف آن را چشم پوشی کرد. با ما در این بررسی همراه شوید تا نقاط ضعف و قوت اولین محصول سونی با صفحه نمایش بزرگ در بازار میان‌رده‌ها را بازگو نماییم.

 

طراحی
هنگامی که برای اولین بار جعبه مستطیلی و باریک Xperia  C را باز می‌کنید، با یک شارژر، هدفون، یک هندزفری و کابل USB روبرو می‌گردید. سپس نوبت به اصل محتویات این جعبه، یعنی تلفن هوشمند 153 گرمی و 5 اینچی Xperia C می‌رسد که در این مطلب قصد بررسی آن را از زوایای متفاوت داریم.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 

یکی از نکاتی که شاید بتوان اولین نمونه آن را در محصولات سامسونگ جستجو کرد، استفاده از یک طراحی ثابت و خاص برای تمامی‌ اعضای خانواده آن برند است. حال می‌خواهد این محصول متعلق به بازار میان رده‌ها یا یک پرچمدار باشد! طراحی بدون تغییر طرفدران و منتقدین خاص خود را دارد که هر گروه، با منطق خود این موضوع را بررسی می‌کند. از طرفی با توجه به یکدست شدن طراحی مدل‌ها، دیگر پایین رده بودن یا میان‌رده بودن محصول توی ذوق نمی‌زند و کاربر احساس استفاده از یک محصول ارزان قیمت را فراموش می‌کند.

 

از طرف دیگر، ویژگی‌های اختصاصی که یک محصول پرچمدار  برند در ظاهر خود دارد، رنگ می‌بازد و آن حس استفاده از یک محصول گران قیمت اندک اندک فراموش می‌شود. با همه این صحبت‌ها، سونی سیاست خود را به استفاده از یک طراحی ثابت، که سنگ بنای آن را به کمک Xperia Z چیده و به دنیا معرفی نموده است، روی آورده و تا به اینجا اکثریت محصولات این شرکت با ظاهری مشابه در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 
Xperia C به لحاظ ظاهری تلفن زیبایی است. ابعاد آن با اندازه 141.5 در 74.2 به اندازه‌ای بزرگ است که حس دست گرفتن یک کالای لوکس بیشتر انتقال می‌یابد تا یک تلفن هوشمند میان رده! البته اگر حاشیه صفحه نمایش اندکی باریک‌تر بود، زیبایی آن بیشتر به چشم می‌آمد. در قسمت جلویی، لوگوی سونی به همراه میکروفون در پایین و همچنین بلندگو در بالا با رنگ طوسی به همراه لوگوی سونی خودنمایی می‌کنند.

 

در قسمت عقب، با یک دوربین 8 مگاپیکسلی روبرو هستید که در کنار آن یک فلاش LED‌ وظیفه روشن کردن فضا برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور را دارد. جنس بدنه تلفن از پلاستیک مات و نسبتا با کیفیت و مقاومی ساخته شده است. در وسط بدنه پشتی، لوگوی سونی و در پایین نیز لوگوی اکسپریا و خروجی بلندگوی بعدی دیده می‌شود. در سمت راست، هر دکمه فیزیکی که فکرش را بکنید جاسازی شده است. از دکمه‌ پاور تا دکمه شاتر دوربین با تغییرات و بهبودهایی که پیدا نموده، در مقایسه با تلفن‌های قبلی سونی عملکرد بهتری دارد.

 

در همین لبه دکمه‌های کاهش و افزایش حجم صدا نیز مشاهده می‌شوند. از  لحاظ شخصی چینش دکمه‌ها در طراحی محصولات هوشمند سونی، احساس راحت‌تری در هنگام استفاده برای من به ارمغان می‌آورد. در سمت چپ پورت USB و در بالا نیز جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای اتصال هندزفری به تلفن‌هوشمندتان گنجانده شده است.


دور تا دور Xperia C را نواری فلزی احاطه کرده که به همراه پوشش بلندگوها، تنها بخش‌های فلزی دستگاه محسوب می‌گردند. در قسمت روبرویی، صفحه شیشه‌ای با بدنه پلاستیکی در هم ترکیب شده‌اند. بدنه پلاستیکی که در جلو با ضخامت اندک دیده می‌شود ولی با کمک سطح شیشه‌ای، حاشیه‌های ضخیمی در اطراف صفحه نمایش ایجاد کرده‌اند، بدنه اکسپریا C همچون تلفن هوشمند Xperia ZR به صورت یکپارچه به قسمت عقبی تلفن متصل شده است. این طراحی یکپارچه بدنه علاوه بر زیبایی، سبب شده که در حین نگاه کردن به بدنه،  تشخیص اینکه که قاب پشتی قابل جداسازی است، غیر ممکن شود.

 

اما به هر ترتیب، با اندکی جابجا کردن انگشتانتان، می‌توانید قاب پشتی را جدا سازید تا با محتویات پنهان شده در زیر این  قاب پلاستیکی شامل دو درگاه سیم‌کارت، درگاه اتصال حافظه میکرو SD و باتری روبرو گردید.نکته دیگر در رابطه با بدنه، بازتاب نور سبز رنگ از بدنه پلاستیکی قسمت عقب، در هنگام قرار گرفتن در زیر نور مهتابی سفید بود.نکته‌ای که شاید تاثیر چندان منفی بر طراحی نگذارد،‌ اما به طور کلی کمی آزار دهنده است.


به لحاظ ارگونومی، قاب پشتی Xperia C با انحنای اندک خود،‌ سبب شده تا در دست گرفتن تلفن راحت باشد و امکان لیز خوردن آن به حداقل رسد. البته این موضوع زمانی که با یک دست می‌خواهید با تلفن  کار کنید صدق نمی‌کند. چرا که در این صورت لیزی جنس پلاستیک به کار رفته سبب می‌شود تلفن به سمت پایین لیز بخورد. به علاوه چینش دکمه‌ها مشکل قابل توجهی برای کاربر ایجاد نمی‌کنند و به راحتی می‌توان به دکمه‌های فیزیکی دسترسی داشت. اما مهمترین نقطه ضعف این بخش، حس نه چندان جالبی است که بدنه پلاستیکی به کاربر انتقال می‌دهد. البته این موضوع با توجه به قیمت حدود 800 هزار تومانی این تلفن و بازاری که این محصول هدف گرفته است، کاملا قابل چشم پوشی است.


مشخصات سخت افزاری Xperia C
-سیستم-روی-یک-چیپ Mediatek MT6589 با 4 هسته 1.2 گیگاهرتز Cortex-A7، حافظه رم 1 گیگابایت و گرافیک PowerVR SGX544
-صفحه نمایش 5  اینچ با رزولوشن 960 در 540 از نوع TFT LCD به همراه چگالی پیکسل 225 پیکسل بر اینچ
-سیستم عامل اندروید 4.2.2 به همراه نسخه جدید از رابط کاربری سونی
-دوربین 8 مگاپیکسل به همراه قابلیت تشخیص چهره، تثبیت عکس، فوکوس دلخواه، حالت پانوراما و HD
-دوربین جلو VGA
-حافظه ذخیره سازی 4گیگابایت به همراه درگاه microSD
- باتری 2390 میلی آمپر ساعتی، قابل تعویض توسط کاربر
- بلوتوث،  درگاه میکر و USB
- ابعاد 141.5 در 74.2 در 8.9 میلی متر / وزن 153 گرم
- دو سیم کارته
- قیمت: حدود 800 هزار تومان


صفحه نمایش
صفحه نمایش‌ها، بخش اعظمی از لذت استفاده از  یک تلفن‌هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند. اینجا همان‌جایی است که تولیدکنندگان بر روی آن سرمایه‌گذاری بسیاری می‌کنند و خود را برای نبرد با رقبا به تکنولوژی‌های تازه مجهز می‌سازند. اما در بازار میان رده‌ها این نبرد چگونه در جریان است؟ با توجه به مدل‌های ارائه شده در این بازار باید گفت که صفحه‌نمایش‌های غول پیکر در بازار میان‌رده‌ها، معمولا کیفیت  مطلوبی ندارد. این موضوع هم دلایل بسیاری از جمله کاهش قیمت نهایی و ... دارد.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 

بنابراین انتظار رویارویی با یک تلفن هوشمند با صفحه‌نمایش عالی نباشید. اگر به دنبال محصولی با صفحه نمایش عالی هستید، پس چندان به Xperia C دل نبندید، چرا که در بهترین حالت می‌توان صفحه نمایش Xperia C را متوسط دانست که البته  با توجه به قیمت و کارآیی آن در دیگر بخش‌ها، می‌تواند با دیده ارفاق چشم پوشی شود.
با این وجود صفحه نمایش Xperia C از نظر زاویه دید، هرچند عالی نیست اما مشکلی چندان ندارد و به مراتب بهتر از پرچمدار قبلی سونی یعنی Xperia Z عمل می‌کند. از نظر شدت روشنایی نور نیز هرچند این صفحه نمایش به مراتب ضعیف‌تر از تلفن‌های هوشمند رده بالاست اما با این وجود تصاویر در زیر نور آفتاب نیز قابل مشاهده هستند اما در این شرایط تصویر وضوح کم‌تری دارد.

 

از طرف دیگر چگالی پیکسل‌‌ها، تنها 220 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد که برای یک صفحه نمایش با سایز 5 اینچ، خود گویای کیفیت بالایی نیست. به هر حال نمی‌توان از یک تلفن 800 هزار تومانی انتظار صفحه نمایش 1080p با کیفیت تصویر مطلوب را داشت.
موتور پردازش تصویر در اکسپریا C به خوبی عمل می‌کند و رنگ‌ها را در این صفحه‌نمایش به شکل قابل قبولی نمایش می‌دهد و عملکرد آن در مقایسه با دیگر بخش های صفحه نمایش راضی کننده است. اما به رسم غالب محصولات سونی، زاویه دید صفحه نمایش TFT این محصول نیز در هنگام استفاده قابل توجه نیست و هنگام نگاه کردن به صفحه نمایش از زوایای دیگر، رنگ‌ها دچار تغییر می‌شوند. همچنین مات بودن صفحه نمایش سبب می‌شود تا در زیر نور آفتاب نتوانید محتویات چندانی را از آن مشاهده کنید.


نکته دیگری که در بخش صفحه نمایش باید به آن اشاره کنیم عدم وجود شیشه ضد خش مانند گوریلا گلس در این تلفن است. پس اگر اکسپریا C را خریداری کردید بهتر است یکی از محافظ‌های صفحه نمایش را بر روی آن قرار دهید تا در برابر خط و خش مقاوم‌تر شود.


نرم افزار
اندروید 4.2.2 میزبان تلفن هوشمند شما در این عضو جدید خانواده سونی است. همچون تمامی محصولات سونی، رابط کاربری مخصوص این شرکت بر روی این نسخه نیز نصب شده است و همه چیز همان ظاهر همیشگی را با خود به همراه دارد. همانند تمامی اندرویدی‌ها، هفت صفحه‌ برای قرار دادن ویجت‌ها و ابزارهای دلخواه در اختیار دارید که با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش، هر صفحه گنجایش بالایی برای میزبانی ویجت‌های جور واجور دارد.

 

در بخش ویجت‌ها، ویجت اختصاصی و محبوب سونی، یعنی TOOLS همچنان قابل استفاده است تا بدین ترتیب به سریع‌ترین شکل ممکن بتوانید به تنظیمات اصلی و پرکاربرد تلفن‌هوشمندتان دسترسی داشته باشید.همچنین با پایین کشیدن صفحه از بالا، بخش اعلانیه‌ها و میانبرهای تنظیمات دیده می‌شود که به کمک آن می‌توانید به تنظیمات اصلی استفاده کنید. البته نکته عجیب در این بخش آن است که دیگر نمی‌توانید به کمک این بخش نور صفحه نمایش را تنظیم کنید!


با نگاه داشتن دست بر روی صفحه‌های خانگی یا لمس سه نقطه عمودی در بخش منو، تنظیمات سریع برای شما به نمایش در می‌آید که به کمک آن می‌توانید ویجت‌های جدید را اضافه یا کم کنید. همچنین در این بخش می‌توانید از قالب‌ها و تصاویر پس زمینه اصلی سونی یا تصاویر دلخواه خوداستفاده نمایید. در کنار همه این‌ها، با لمس گزینه Apps لیستی از برنامه‌های موجود برایتان باز می‌شود تا به راحتی بتوانید آن را به هر صفحه خانگی که دوست دارید اضافه نمایید.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 
در بخش نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های اختصاصی، برنامه‌های خاص سونی همچنان با همان ظاهر و امکانات قبلی  دیده می‌شوند. از برنامه Walkman که سونی از آن برای استفاده اختصاصی برای پخش موزیک بهره می‌برد آغاز می‌کنیم. اپلیکیشن واکمن سونی، علاوه بر قابلیت‌های معمول پیشین که امکان جستجو شعر موزیک در ویکیپدیا را می‌داد، گزینه‌های دیگری  را همچون  Download Music  info قرار داده که به کمک آن می‌توان آلبو‌م‌آرت و اطلاعات اضافی به موزیک‌هایی که در تلفن هوشمندتان قرار دارد اضافه نمایید.

 

در حالت کلی بلندگوهای تلفن هوشمند کیفیت چندان بالا و دلپذیری ندارد و نمی‌توانید از آن انتظار بالایی داشت. البته با  انتخاب قابلیت +ClearAudio در بخش تنظیمات اندکی در صدای خروجی و شفافیت آن تغییر ایجاد می‌شود که در کل بخش موزیک را ارتقا می‌دهد. با این وجود اگر از هدفون استفاده کنید همه چیز دلچسب خواهد شد و صدای خروجی از کیفیت بالایی برخوردار می‌شود.


برنامه پخش فیلم Movies برای پخش ویدیوها و  Track ID برای اینکه متوجه شوید در حال پخش کدام موزیک از کدام خواننده، صرف نظر از اینکه  موزیک در تلویزیونتان پخش می‌شود یا تلفن هوشمندتان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. TrackID شبیه به نرم‌افزارهای معروفی مثل Shazam کار می‌کند. به همراه این برنا‌مه‌‌ها، اپلیکیشن ویرایش فیلم‌ها و کلیپ‌ها، یعنی Movie Editor نیز قرار دارد که به کمک آن می‌توانید به سادگی ویدیوهای خانگی ساده را ویرایش و ایجاد کنید و خود را کارگردان یک ویدیوی خانگی ساده بدانید.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 
علاوه بر این موارد،  اپلیکیشن SocialLife نیز برای آن‌هایی که به خاطرات خود ارزش و اهمیت زیادی قائلند و دائما دوست دارند فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی را رصد کنند، توسط سونی نصب شده است. این اپلیکیشن با کمک شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها و منابع اینترنتی مهم، علاوه بر اینکه فعالیت‌های شما را رصد می‌کند تا بدین ترتیب از وقایع و اتفاقات زندگی مجازی خود، به صورت یکباره اطلاع داشته باشید، می‌تواند آخرین خبرهای تمامی سایت‌ها و خبرگزاری‌های مورد علاقه‌تان را نیز به صورت همزمان به نمایش بگذارد.


دوربین:
یکی دیگر از بخش‌هایی که در آن نمی‌توان از تلفن ارزان قیمت و میان رده سونی انتظار بالایی داشت، دوربین و کیفیت عکاسی است. دوربین 8 مگاپیکسلی Xperia C  با قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوربین چندان بدی ندارد و در نور مناسب می‌توان با آن‌ عکس‌های قابل قبولی را به عنوان یادگاری گرفت. اما نمی‌توان از آن به عنوان یک جایگزین خوب و مناسب برای یک دوربین عکاسی یاد نمود.


در واقع، در صورتی که نور کافی داشته باشید و چندان حساسیت به خرج ندهید، عکس‌های شما در این محصول، چندان هم آزار دهنده نخواهند بود. به علاوه وجود تنظیمات بسیار از کنترل دریچه دیافراگم تا حالت روتوش تصاویر و امکان تغییر ISO در اپلیکیشن دوربین، سبب شده تا عکاسی با این تلفن به تجربه قابل قبولی تبدیل شود. اما به طور کلی نمی‌توان از دوربین یک تلفن هوشمند ارزان قیمت انتظار عکسبرداری و فیلمبرداری بهتری داشت.

 

اکسپریا C قادر به ضبط ویدیو در رزولوشن 1080p است و همچون غالب اعضای خانواده اکسپریا می‌توانید در حین فیلمبرداری،‌ با دوربین جلو 2 مگاپیکسلی به صورت همزمان عکس نیز بگیرید. تنها ایراد بزرگی که البته نمی‌توان آن را نادیده گرفت،‌ کیفیت نه چندان این مدل در ثبت جزئیات تصویر است. همچنین اگر عادت به دکمه شاتر دارید، خوشبختانه سونی این دکمه را در این محصول نیز در جایگاه خود حفظ کرده است تا بدین ترتیب با فشردن دکمه تا نیمه، عملیات فوکوس انجام گیرد و در صورت فشار کامل دکمه، فرآیند عکسبرداری شروع شود.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 
همانطور که در نمونه تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، نویز حتی در تصاویری که در نور روز نیز گرفته می‌شود قابل مشاهده است.

 

طول عمر باتری
یکی از مواردی که تلفن‌های رده پایین معمولا در آن ضعف دارند، طول عمر باتری است. اما اکسپریا C به شکل شگفت‌انگیزی در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کند. این تلفن مجهز به یک باتری 2390 میلی آمپر ساعتی است که در آزمایش پخش ویدیو پشت سر هم با رزولوشن 720p و فرمت MKV و در شرایطی که شدت روشنایی صفحه نمایش روی ۵۰ درصد تنظیم شده و شبکه‌های بی‌سیم نیز خاموش شده بودند توانست ۱۲:۲۰ ساعت دوام بیاورد که زمان بسیار خوبی است. از آنجایی که این تلفن مجهز به پردازنده بسیار کم مصرف و البته کم توان Cortex A7 است، حتی در آزمایش وب گردی با شبکه وای-فای یا 3G نیز حدود ۱۱ ساعت دوام آورد که فوق العاده به نظر می‌رسد.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 

قدرت و کارآیی
قبل از آنکه بخواهیم دیدگاهی در رابطه با قدرت و کارآیی این محصول ارائه کنیم،‌باید خاطر نشان کنیم که بخاطر فضای بسیار محدودی که به صورت پیش فرض در اختیارمان قرار داشت، امکان نصب بازی‌های متنوع و حجیم فراهم نشد. در واقع از حافظه داخلی 4 گیگابایتی تنها نزدیک به یک چهارم آن در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید برنامه یا اپلکیشن‌هایتان را نصب کنید.

 

البته با اضافه کردن کارت حافظه خارجی می‌توانید خیال خود را از ذخیره موزیک‌ها و تصاویر خود آسوده نگاه دارید، اما برای نصب اپلیکیشن بر روی حافظه خارجی در اندروید، هنوز راه حلی رسمی وجود ندارد و راه‌حل‌های فعلی نیز غالبا به روت کردن دستگاه نیازمندند.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 
پردازنده مدیاتک و پردازشگر گرافیکی از خانواده Power VR این دستگاه به همراه رم یک گیگابایتی آن، توان پردازش و اجرای بازی‌های معمول را در بهترین حالت دارا هستند. در مورد عملکرد تلفن در مولتی تسکینگ یا چند وظیفگی در اینجا باید اشاره کنیم که عملکرد مطلوبی از Xperia C در هنگام اجرای چند پردازش همچون استفاده از چند برنامه که از لحاظ پردزاشی متفاوت بودند، چندان رضایت بخش نبود. البته برای استفاده‌های معمول و روزمره که در آن خبری از مولتی‌تسکینگ‌های پیچیده نباشد، می‌توانید به راحتی از تلفن هوشمندتان استفاده نمایید.


جمع بندی
اکسپریا C یک میان رده کارآمد اما خوش قیمت است. این تلفن از ظاهر نسبتا مشابه پرچمدار سونی یعنی Xperia Z1 بهره می‌برد، اما از نظر کیفیت ساخت در سطح پایین‌تری قرار دارد و متقابلا قیمت ۸۰۰ هزار تومانی آن نیز به مراتب ارزان‌تر است. اکسپریا C از نظر مشخصات سخت‌افزاری هیچ چیز خارق‌العاده‌ای ندارد به جز باتری که از نظر طول عمر نسبت به بسیاری از پرچمداران حال حاضر نیز وضعیت بهتری دارد و یک روز کاری را به راحتی دوام می‌آورد.

به هر حال اگر قادر به خرید تلفن‌های پرچمدار گران قیمت نیستید و تمایل دارید تا یک تلفن ارزان ۵ اینچی را تهیه کنید، اکسپریا C می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد. از طرفی این تلفن از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که شاید در انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

 

گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا

 
نقاط قوت
-طول عمر باتری بسیار خوب
-طراحی قابل قبول به همراه کیفیت ساخت مناسب
-دو سیم کارته با قابلیت اتصال کارت حافظه


نقاط ضعف
- صفحه نمایش نه چندان باکیفیت
-حافظه ذخیره سازی داخلی محدود برای نصب اپلیکیشن‌ها
منبع: zoomit.ir

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نمایشگاه جهانی موبایل 2014
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:35 | بازدید : 152 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - نمایشگاه جهانی موبایل 2014

رونمایی از جدیدترین محصولات نسل چهارم موبایل/ عرضه سریع ترین MiFi جهان

یک شرکت چینی تولید کننده وسایل ارتباطی بی سیم، در نمایشگاه جهانی  تلفن همراه 2014 در بارسلون اسپانیا از پنج محصول نسل چهارم خود رونمایی کرد.

به گزارش مهر، شرکت هواوی که سال 2013 رتبه سوم در فروش تلفن هوشمند جهان را در اختیار داشت اکنون پنج محصول شامل دو تبلت کوچک، یک تلفن هوشمند، سریع ترین MiFi جهان و یک رهگیر ساعت/ تناسب اندام متصل به شبکه را به جهانیان عرضه کرده است.

تبلت کوچک هواوی از نظر اندازه فاصله میان تلفن هوشمند و تبلت را از بین برده است. این تبلت نازک هفت اینچی که Huawei MediaPad X1 نام دارد بیشتر یک فبلت است تا تبلت.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,نمایشگاه جهانی موبایل 2014


این محصول یک سیم کارت می خورد، از خدمات اینترنت نسل چهارم پشتبانی می کند و برقراری تماس و ارسال پیامک با آن امکان پذیر است.

این محصول دارای پردازشگر چهار هسته ای 1.6GHz و  نمایشگر تمام HD است و اواخر سال جاری به بازارهای اروپا عرضه می شود.

تبلت دوم هواوی MediaTab M1 نام دارد و از نظر اندازه از تلفن هوشمند بزرگ تر است. این تبلت هشت اینچی که دارای سیستم عامل اندروید 4.2.2  است، یک سیم کارت می خورد و از خدمات اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می کند .

امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک با این تبلت وجود دارد. این تبلت جدید دارای پردازشگر چهار هسته ای 1.6GHz و شفافیت نمایشگر 1280 در 920 پیکسل است.

تلفن هوشمند نسل چهارمی
یک محصول جدید رونمایی شده هواوی تلفن هوشمند نسل چهارمی به نام Ascend G6 4G است. یکی از مهمترین ویژگی های این تلفن هوشمند برخورداری از دوربین پنج مگاپیکسلی در جلوی گوشی است که امکان گرفتن تصویر از خود با بهترین کیفیت را فراهم می آورد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,نمایشگاه جهانی موبایل 2014

 
این تلفن هوشمند 4.5 اینچی دارای شفافیت نمایشگر 960 در 540 پیکسل و پردازشگر چهار هسته ای 1.2GHz است.

این گوشی هوشمند دارای دوربین پشت هشت مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 4.3 است.

قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است.

سریع ترین مای فای جهان
هواوی همچنین سریع ترین MiFi جهان موسوم به Huawei E5786 را نیز رونمایی کرده است. این دستگاه امکان اتصال به شبکه اینترنت را بر روی تلفن همراه با سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه را فراهم می آورد.

سرعت بارگذاری این سیستم 100 مگابیت برثانیه است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,نمایشگاه جهانی موبایل 2014

 
این مای فای اتصال همزمان 10 دستگاه را به اینترنت امکان پذیر می کند.

این دستگاه با یک باتری  3000mAh می تواند تا 10 ساعت کار کند. همچنین امکان شارژ یک دستگاه دیگر متصل به این مای فای نیز وجود دارد. از این رو اگر باتری تلفن هوشمند یا تبلت رو به کاهش بگذارد می توان آن ها را به مای فای متصل و از این راه، شارژ کرد.

هواوی E5786 در نیمه دوم سال 2014 به بازار عرضه خواهد شد.

پیوستن هواوی به باشگاه وسایل پوشیدنی
هواوی با TalkBand B1 به باشگاه وسایل پوشیدنی پیوسته است که یک دست بند بلوتوثی و یک ردیاب تناسب اندام است. این دستگاه جدید 99 یورو قیمت خواهد داشت و از بلوتوث و NFC و یا ارتباطات میدان نزدیک برای برقراری ارتباط استفاده می کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,نمایشگاه جهانی موبایل 2014

 
این دستگاه ضد آب و ضد غبار است و قادر است الگوهای خواب و دیگر نکات سلامتی فرد را رهگیری کند.

 Talkband B1 هفت ساعت زمان گفتگو و دو هفته ظرفیت استند بای دارد . این گجت پوشیدنی دارای یک نمایشگر OLED یک و چهار دهم اینچی است که لمسی نیست و باید با اپلیکیشن تلفن هوشمند کار کند.
اخبار تکنولوژی - مهر



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:35 | بازدید : 178 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار ,اخبارتکنولوژی,محصولات سامسونگ

اخبارتکنولوژی - همه محصولات رتبه اولی سامسونگ

گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان

نسل جدیدی از تلفن های هوشمند گلکسی سامسونگ به طور رسمی در نمایشگاه جهانی موبایل 2014 در بارسلون اسپانیا رونمایی شد.

شرکت کره ای سامسونگ که رتبه نخست فروش تلفن های هوشمند را در جهان دارد مدعی است سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان را نیز ساخته است.

علاوه بر این دو ساعت هوشمند رونمایی شده در این نمایشگاه یعنی Gear و Gear 2 Neo، سامسونگ همچنین دست بند هوشمند Gear Fit را نیز که بر تناسب اندام کاربر متمرکز می شود به بازار معرفی کرد.

اخبار ,اخبارتکنولوژی,محصولات سامسونگ

تصویر مچ بند هوشمند سامسونگ

تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی S5 مانند ایفون 5 شرکت اپل دارای یک دکمه اصلی در جلوی گوشی است که به عنوان یک اسکنر اثرانگشت برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می شود.

سامسونگ S5 که ضد آب و ضد غبار است در 11 آوریل به بازار 150 کشور عرضه می شود اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول جدید اعلام نشده است.

امنیت بزرگ ترین و مهمترین موضوع در کنگره و نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون است از این رو سامسونگ نیز یک ویژگی امنیتی برای محصولات خود قرار داده که رونمایی از آن در این نمایشگاه جهانی تحسین بازدیدکنندگان را در پی داشت.

اخبار ,اخبارتکنولوژی,محصولات سامسونگ

تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی S5

اسکنر اثر انگشتی این تلفن هوشمند علاوه بر بازکردن قفل دستگاه، برای پرداخت نیز قابلیت استفاده دارد. سامسونگ با شرکت Paypal وارد همکاری شده تا امکان پرداخت با انگشت را نیز به تلفن هوشمند خود بیافزاید.

این اسکنر همچنین قادر به ایجاد "حالت خصوصی" است ؛ شیوه ای برای ذخیره سازی اطلاعات حساس که فقط با استفاده از اسکنر قابل دسترسی است.

ادن زولر آنالیزکننده در شرکت Ovum در حالی که کاربران تلفن های هوشمند از امنیت سازوکارهای پرداختی نگران هستند، فناوری و فرایندهای جدیدی پرداختی را با بد گمانی می نگرند.

اخبار ,اخبارتکنولوژی,محصولات سامسونگ

ویژگی دیگر محصولات سامسونگ که تقدیر و تحسین جمعیت حاضر در نمایشگاه را در پی داشت "حالت سیاه و سفید" این دستگاه بود که برای صرفه جویی عمر باتری با محدود کردن توان مورد استفاده صفحه نمایش و از کار انداختن تمامی ویژگی ها به جز ضروری ترین کاربردها مانند پیامک و تماس کار می کند.

سامسونگ، برای عرضه تلفن هوشمند جدید خود سعی کرده است ویژگی های جذاب تلفن های هوشمند شرکت های دیگر را نیز به کار گیرد از این رو در محصول جدید خود حسگر تشخیص هویت اثر انگشتی و یک مدل طلایی جذاب مانند ایفون 5 اپل، یک بدنه ضد آب و ضد غبار مانند سونی اکسپریا Z2 و توانایی عکاسی نوکیا را در نظر گرفته است.

تلفن هوشمند سامسونگ S5 از نظر ظاهری تفاوتی با S4 ندارد و فقط اندکی از آن بزرگ تر است. این گوشی جدید دارای نمایشگر 5.1 اینچی  و  1080p HD AMOLED است و تفاوتی بین این نسل جدید و نسل پیشین دیده نمی شود.

اندازه این گوشی 142 میلی متر در 72.5 میلی متر در 8.1 میلی متر  و وزن آن 145 گرم است یعنی بلند تر و سنگین تر از S4.

از دیگر ویژگی های فنی این تلفن هوشمند می توان به دوربین 16 مگاپیکسلی پشت و 2 مگا پیکسلی جلو اشاره کرد.

سامسونگ مهمترین بازیگر عرصه تلفن هوشمند در سراسر جهان است.

بر اساس گزارش های منتشر شده 452 میلیون دستگاه تلفن هوشمند سامسونگ در سال 2013 به بازارهای بین المللی صادر شد که بسیار بیشتر از 153 میلیون دستگاه اپل بود.

اما در این بین فروش تلفن های هوشمند گلکسی S4 نسبت به S3 روند کاهشی داشته است.

این روزها سامسونگ با خطر و تهدید شرکت های نوظهور چینی از جمله Xiaomi ، ZTE و Lenovo مواجه شده است.

اخبارتکنولوژی - مهر نیوز



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:34 | بازدید : 281 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix
قبل از برگزاری نمایشگاه +CP در ژاپن، نیکون سری جدید دوربین های خود برای سال 2014 را معرفی کرده‌ است. انواع دوربین ها از جمله دوربین‌های مقاوم، سبک، با زوم بسیار بالا و بعلاوه دوربین‌هایی با عمل آسان اشتراک گذاری در این سری از دوربین های جدید یافت می شود.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

دوربین‌های زوم فوق العاده
این دوربین ترکیبی از یک دوربین با زوم بالا و سبک bridge است. دوربین‌های bridge، دستگاههایی هستند که به لحاظ طراحی، کارایی و ویژگی های خود بین دوربین های SLR (دوربین های تک لنز انعکاسی) و دوربین های کوچک و ارزان قیمت غیر حرفه ای قرار دارند. از سری دوربین های جدید نیکون در این مبحث می توان به Coolpix P600 و Coolpix P530 اشاره کرد. هر دو دوربین از سنسور 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچ CMOS بهره می برند، اما دوربین P600 همچنین دارای F3.3-F6.5 با زوم اپتیکال 60x معادل اندازه لنز 24-1440 و 35 میلیمتر خواهد بود، در حالی که برادر کوچک دارای F3-F5.9 با زوم 42x و اندازه لنز 24-1000 میلیمتر است.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 
هر دو دوربین شامل نمایشگر 3 اینچ 921k نقطه ای LCD و 201K نقطه ای معادل EVF می باشند، اما مانیتور P600 به زوایای مختلف قابل تغییر است، در حالی که نمایشگر P530 ثابت است. هر دو دوربین از سیستم اتوفوکوس تشخیص کنتراست و نیز سیستم تاکید بر لبه قسمت های فوکوس شده در حالت فوکوس دستی استفاده می نمایند.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

هر دو دوربین از سیستم کاهش لرزش تغییر لنز استفاده نموده که این سیستم در زمانی که سرعت شاتر کم و میزان زوم بالا است همواره کمک بسیاری می کند. همچنین دو دوربین از عکاسی مداوم 7fps بهره می برند و توانایی ضبط ویدئو Full HD با کیفیت 1080 و 30fps را نیز دارند. p600 دارای یک وای-فای داخلی بوده، اما P530 با استفاده از یک آداپتور این قابلیت را ارئه می دهد. P600 از اواخر فوریه با قیمت 500 دلار و در رنگ های مشکی و قرمز قابل دسترس خواهد بود. Coolpix P530 نیز دو هفته زودتر و با قیمت 450 دلار عرضه می شود.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 دوربین‌های مقاوم
AW120 و S32، دو دوربین مقاوم و البته بسیار متفاوت نیکون هستند و برای بازار‌های مختلفی در نظر گرفته شده اند. AW120 یک دوربین معمولی برای استفاده های معمولی می باشد، در صورتی که S32 برای مقاوم ماندن در شرایط سخت طراحی شده است.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

AW120 یک دوربین ضد آب است که تا عمق 18 متری و ضد ضربه تا ارتفاع 2 متری و ضد سرما تا دمای منفی 10 درجه را دوام می آورد. این دوربین از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.3 اینچ و لنز 24-120 میلیمتر با نقطه کانونی F2.8-F4.9 بهره می برد. این دوربین از GPS، بارومتر، عمق سنج و altimeter (ارتفاع سنج) استفاده می کند. همچنین شامل یک وای-فای داخلی برای به اشتراک گذاری عکسها و ویدئو ها می باشد.


در پشت این دوربین یک نمایشگر 3 اینچی 921k نقطه ای OLED وجود دارد. این دوربین توانایی ضبط ویدئو Full HD 1080p و 30fps را دارد. همچنین امکان نمایش آهسته و تند ویدئو با فریم ریت 15 تا 240fps را داراست.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

اما دوربین دیگر یعنی S32 ضد گرد و غبار، ضد ضربه تا ارتفاع 1.5 متری، و ضد آب تا عمق 10 متری است. این دوربین شامل سنسور کوچکتری با اندازه 13 مگاپیکسل و لنز F3.3-F5.9 می باشد که تا برد کانونی 30-90 میلیمتر را پوشش می دهد. اندازه نمایشگر این دوربین 2.7 اینچ 230k نقطه ای LCD است. قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 و نرخ 30fps نیز از دیگر ویژگی های این دوربین می باشد. این دوربین دارای طراحی خوش ساختی می باشد، و به راحتی در دستان کوچک جای می گیرد و کار می کند. این دوربین در رنگ های شاد آبی، زرد، صورتی و سفید خواهد بود.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 
Coolpix A120 از ماه مارس با قیمت 350 دلار و در رنگ های نارنجی آبی، مشکی و پوشش ارتشی (که در عکس نشان داده شده) در دسترس خواهد بود. Coolpix S32 از ماه مارس با قیمت کمتر و در حدود 130 دلار در دسترس است.


دوربین‌های پر طرفدار

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 
Nikon Coolpix P340 نسخه آپدیت و بروز P330 است، که بهترین دوربین کامپکت سال 2013 از نگاه ما شد، اما از نبود وای-فای داخلی به منظور انتقال تصاویر و فیلم ها رنج می برد. از دیگر ویژگی ها که برای یک دوربین کامپکت تحسین برانگیز است می توان به سنسور 12 مگاپیکسل CMOS با اندازه دیافراگم 1/1.7 اینچ و لنز F1.8-F5.6؛ 24-120 میلیمتر اشاره کرد.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 
شایان ذکر است که یک حلقه لنز چند منظوره برای دسترسی سریع به تنظیمات مختلف، کاهش لرزش، و GPS برای گذاشتن تگ جغرافیایی بر روی تصاویر گنجانده شده است. در پشت این دوربین یک نمایشگر 3 اینچی 921k نقطه ای LCD با توانایی ضبط ویدئو در کیفیت Full HD 1080p و فریم ریت 30 ثانیه را دارد. قیمت این دوربین 380 دلار برچسب گذاری شده و در رنگ های سفید و مشکی از اواخر فوریه در دسترس است.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

دوربین های با قابلیت اشتراک گذاری راحت
سرانجام به دوربین Coolpix S9700 و S9600 می رسیم که ویژگی این دوربین‌ها نازک بودن آن است که براحتی در جیب جای می گیرند. هر دو دوربین دارای سنسور 16 مگاپیکسل CMOS و اندازه دیافراگم 1/2.3 اینچ است، این دوربین دارای یک موتور پردازش تصویر C2 و نیز کاهش دهنده لرزش ترکیبی VR می باشد. S9700 از لنز F3.7-F6.4؛ 25-750 میلیمتری استفاده می کند، اما S9600 دارای لنز کوچکتر F3.4-F6.3؛ 25-550 میلیمتر می باشد.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 
تفاوت دیگر این دو دوربین این است که S9700 از صفحه نمایش OLED استفاده می کند، اما S9600 از صفحه نمایش LCD بهره می برد. هر دو دوربین شامل وای-فای داخلی بوده، اما S9700 دارای GPS می باشد. بعلاوه هر دو دوربین قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p با 30/25fps را دارا می باشند.

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

دوربین Coolpix S9700 نیز 350 دلار خواهد بود، اما قیمت S9600 هنوز مشخص نیست. هر دو دوربین از اواخر فوریه در دسترس خواهند بود.

 

دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون

 

منبع:bartarinha.ir

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


معرفی چهار فبلت برتر دنیا
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:33 | بازدید : 168 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

معرفی چهار فبلت برتر دنیا
فبلت‌ها اندازه‌ای بین موبایل و تبلت دارند و جریان جدید ابزارهای همراه هستند. در این مطلب چهار مدل از برترین فبلت‌های دنیا را معرفی و ویژگی‌های مهم آنها را مرور می‌کنیم.


فبلت چیست؟
مفهوم فبلت برای بسیاری قابل فهم نیست و در توضیحی کوتاه می‌توان گفت:«فبلت گوشی‌هایی هستند بزرگ‌تر از ۵٫۳ اینچ و کوچک‌تر از ۷ اینچ که از دو کلمه‌ی  (phone)+(tablet) بوجود آمده است (phablet)». این نوع گوشی‌ها معمولا برای افرادی ساخته شده‌اند که دوستدار صفحه نمایشی بزرگ مشابه تبلت‌ها هستند در واقع تبلت‌ها سایز ۷ اینچ تا ۱۰ اینچ را دارند که کمی حمل و نقل آن‌ها نسبت به فبلت‌ها مشکل‌تر است و همچنین فبلت‌ها اکثرا در جیب شلوار یا کت جای می‌گیرند که این برتری فبلت‌ها نسبت به تبلت‌ها است. برخی تبلت‌ها شیار سیم کارت ندارند یا در صورت وجود آن، امکان مکالمه‌ی تلفنی وجود ندارد. پس فبلت‌ها برای پرتابل بودن و شباهت زیاد آن‌ها به موبایل، تفاوت زیادی با تبلت‌ها دارند و به نوعی وجود آن‌ها نیاز بود.

 

فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها

اکثر فبلتها در جیب شلوار یا کت جای می‌گیرند که این برتری فبلت‌ها نسبت به تبلت‌ها است

 

سامسونگ که تقریبا از سال ۲۰۱۰ شروع به ساخت گوشی‌های هوشمند کرده بود، برای رقابت با رقیبانش نیاز به خلاقیت و نوآوری‌های تازه داشت. کهکشانی‌های سامسونگ نیز از همان سال در این عرصه قدم نهادند تا قدرت سامسونگ را در زمینه‌ی ساخت گوشی به همگان ثابت کنند اما پس از اولین سری کهکشانی‌ها یعنی گلکسی اس، موفقیت چندانی نصیب سامسونگ نشد و طبق معمول اپل با آیفون بر بازار گوشی‌های هوشمند سلطه داشت.

 

در سال ۲۰۱۱ پس از گوشی فوق العاده‌ی گلکسی اس ۲ و رقابت چشمگیر آن با آیفون ۴ و ۴اس سامسونگ ترغیب شد تا مدلی بزرگ‌تر از این پرچمدار را تولید کند و از ۴٫۳ اینچ به ۵٫۳ جهش پیدا کرد. سامسونگ با این عمل موجی سنگین از انتقادات متخصصان و مردم را به جان خرید اما در آخر این گلکسی‌نوت بود که پیروز شد. فروش فوق العاده‌ی این سری به همگی نشان داد که اکثریت صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می‌دهند.

 

این شروعی بود برای تمامی کمپانی‌ها که در این عرصه قدم بگذارند و آن‌ها هم قدرت خود را به یکدیگر نشان دهند. سامسونگ به دلیل فروش بسیار خوب، اقدام به ساخت مدل‌های بعدی کرد. حال که به چگونگی بوجود آمدن این اصطلاح و مفهوم کامل آن پی بردیم می‌خواهیم چند فبلت از کمپانی‌های مختلف را به شما معرفی کنیم.


Samsung Galaxy Note 3
گلکسی نوت ۳ سومین نسل از سری نوت سامسونگ و مطمئنا بهترین گوشی ساخته شده توسط این کمپانی تا به حال است. این گوشی از صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت ۵٫۷ اینچی با رزولوشن Full HD یعنی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و پردازنده‌ی پر قدرت ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد.

 

 فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها

فبلت Samsung Galaxy Note 3

 
این گوشی یک گجت همه جانبه محسوب می‌شود که با خرید آن از خرید گوشی جدا، تبلت و حتی دوربین راحت می‌شوید Spen در این سری پیشرفته‌تر شده و مانند یک خودکار، راحت‌ در دست شما قرار می‌گیرد.
شما با این خودکار می‌توانید بسیاری از کار‌های خود از قبیل: یادداشت‌ها، پیامک‌ها و حتی نقاشی را دقیقا با دست خط خود انجام دهید که این بسیار دوست داشتنی است. حتی در بسیاری از موارد می‌توانید با توجه به دست خط خود یادداشت‌هایی را که قبلا نوشته بودید را پیدا کنید که این قابلیت نیز بسیار کارآمد است. قلم هوشمند هر سال پیشرفته‌تر می‌شود و یکی از دلایل محکم خرید سری نوت، قلم هوشمند آن است.


Nokia Lumia 1520
اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ ویندوز فونی هستید، لومیا ۱۵۲۰ یک انتخاب بسیار عالی است. این فبلت هم اکنون با پردازنده‌ی قدرتمند، دوربین بسیار خوب و رم بهینه، پرچمدار نوکیا است.
این غول ۶ اینچی با دقت فول اچ دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و همچنین دوربین ستودنی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی، به بهترین شکل برای رقابت با دیگر فبلت‌ها آماده شده است.

 

فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها

فبلت Nokia Lumia 1520

 

سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مانند لومیا ۱۰۲۰ از تکنولوژی pureview استفاده کرده است که امکان تنظیمات دستی پیشرفته را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در مجموع با لرزشگیر بسیار کارآمد آن عکس‌هایی را ثبت می‌کند که تقریبا در میان فبلت‌ها بی‌رقیب است.


HTC One Max
اچ‌تی‌سی وان مکس در واقع برادر بزرگ وان محسوب می‌شود که با صفحه نمایش بی‌رقیب ۵٫۹ اینچی و دو اسپیکر فوق‌العاده برای آن دسته از افرادی مناسب است که علاقه‌ی بسیاری به نگاه کردن فیلم و یا گوش دادن به موسیقی دارند.

 

فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها

فبلت HTC One Max

 
در قلب این فبلت پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز، رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل و همچنین حسگر اثر انگشت وجود دارد که در آیفون ۵ اس نیز آن را دیده‌ایم. این حسگر موجب می‌شود که اطلاعات درون گوشی خود را در امنیت کامل نگه دارید.


حداکثر ۳ اثر انگشت می‌توان در آن ذخیره کرد و بسیاری از برنامه‌های گوشی توسط این حسگر امنیت کامل را دارا هستند که این موجب می‌شود خیال شما از دزدیده شدن اطلاعات گوشی خود آسوده باشد.دو اسپیکر تعبیه شده بر روی این گوشی شگفت انگیزند و قدرت صدای تولید شده توسط آن‌ها بالا است. این اسپیکرها به شما اجازه می‌دهند در میان جمعیت و نویز محیط به راحتی به موسیقی گوشی دهید.


Sony Xperia Z Ultra
می‌خواهیم بزرگترین فبلت ساخته شده تا به امروز را معرفی کنیم. سونی اکسپریا زد الترا با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی تقریبا یک تبلت محسوب می‌شود و به نظر ما ابعاد آن طوری است که برای دست گرفتن آن خیلی باید مراقب بود.
این صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن فول اچ دی یک سینمای خانگی همراه است و تماشای فیلم روی آن بسیار لذت بخش به نظر می‌رسد. همچنین همانطور که گفتیم شما از خرید یک گوشی جدا و حتی تبلت آسوده خواهید بود.

 

فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها

فبلت Sony Xperia Z Ultra

 
در یک نگاه مجذوب این فبلت می‌شوید زیرا با ابعاد مستطیلی شکل و قطر ۸٫۵ میلی‌متر ظاهری جذاب به خود گرفته است. جنس بدنه‌ی بسیار مرغوب، ضد آب بودن و تحمل نیم‌ساعت زیر آب در عمق ۱٫۵متری همگی کیفیت ساخت این گوشی را نشان می‌دهند. صیقلی‌ترین و بزرگترین صفحه نمایش را میان فبلت‌ها اکسپریا زد الترا دارد.


جمع بندی:

بازار فبلت‌ها روز به روز داغ‌تر می‌شود و تمامی کمپانی‌ها در پی رقابت با یکدیگر هستند و سعی دارند هر سال پیشرفته‌تر از دیگران باشند. این موجب ظهور نو‌آوری‌های تازه‌ای می‌شود که برخی از آن‌ها را ذکر کردیم و نشان می‌دهد هر برند می‌تواند چه خلاقیت‌ها و نو آوری‌هایی داشته باشد.

منبع: laptopmedia.ir

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:33 | بازدید : 149 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید
گران ترین موبایل های دنیا همان کار گوشی های عادی را انجام می‌دهند و از نظر فنی برتری زیادی نسبت به مدل‌های رایج ندارند اما قیمت بالای این موبایل‌ها به واسطه نام و مواد گران قیمتی است که در تزیینات آنها به کار رفته است. این مدل‌ها در تعداد بسیار محدود تولید می‌شوند و برای ساخت آنها از موادی مثل الماس، طلا و چرم استفاده شده است.

Savelli jardin secret

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
Savelli jardin secret یکی از گران قیمت ترین موبایل های ساخته شده برای خانم ها است. طراحی شکیل آن با مواد قیمتی باعث شده این گوشی در صف بهترین مدل‌های تجملاتی باشد. کمپانی ساخت این گوشی سعی داشته از تمامی مواد گران قیمت جهان در طراحی آن استفاده کند که برخی از آن ها شامل: چرم ایگوانا، طلای ۱۸ عیار، سرامیک و البته الماس میباشد که این ها همگی عامل افزایش بسیار زیاد قیمت شده است.قیمت گذاشته شده بر روی این گوشی ۹۰۰۰ دلار می باشد.


Gresso Radical R3

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
آخرین گوشی تجملاتی ساخته شده توسط کمپانی گرسو، ردیکال آر ۳ نام دارد که فقط در تعداد ۹۹۹ عدد تولید شده است. طراحی این مدل چندان مورد استقبال قرار نگرفته اما همین میزان با در نظر گرفتن قیمت آن کافی است. این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی ۴٫۱٫۲ بهره می‌برد. بدنه و ساختار آن کاملا از تیتانیوم بوده و لوگوی کمپانی با استفاده از طلای سفید ۱۸ عیار طراحی شده است. از دیگر امکانات آن می‌توان صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با دقت ۹۴۰*۵۶۰ و پردازشگر ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و  ۳۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک شیار سیم کارت نام برد. قیمت این گوشی هم اکنون ۲۳۰۰ دلار است.


Mobiado Professional 3 Af

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
سومین مدل از گوشی‌های موبیانا نیز جزء گران قیمت ترین ها است و همچنان محبوبیت خود را بین مردم حفظ کرده است. جنس آلومینیوم استفاده شده در هواپیما‌ها نیز در این گوشی استفاده شده که یکی از بهترین ها است. شیار‌های عمودی و علامت تجاری از جنس استیل، باعث شده این گوشی شاهانه به نظر برسد. مانند بیشتر گوشی‌های هوشمند لوکس، موبیانا نیز از یک صفحه نمایش یاقوتی بهره می‌برد و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. قیمت تعیین شده برای این گوشی ۱۶۰۰ دلار است.


Black Diamond iphone 5

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
آیفون ۱۵ میلیون دلاری برای آن دسته از افرادی است که جیب و یا عابر بانک های آنها مانند گودال بسیار عمیقی است که تمامی آن را اسکناس پوشانده! طراحی و ساخت این گوشی گران قیمت توسط Stuart Hughes انجام شده است. در شاسی این گوشی سفارشی از طلای خالص استفاده شده و ۶۰۰ الماس بی نقص در آن بکار رفته است. همچنین ۲۶ عیار الماس سیاه و سفید در دکمه‌ی خانه یا (home) گوشی بکار رفته است. باید اذعان داشت سیری در طرح الماسی گوشی شگفت انگیز است.


Tonino Lamborghini Antares

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
برند تجای معروف لامبورگینی در سری جدید گوشی سوپرلوکس خود به دلیل استحکام بیشتر طلا بکار نبرده است. طراحی عجیب آن طوری است که چشم ها را مجذوب می‌کند و کاملا شبیه خودروهای اسپورت این کمپانی است. گوشی ۴۰۰۰ دلاری با ۵۳/۰ اینچ ضخامت، از استنلس استیل و چرم ساخته شده و از صفحه نمایش ۴ اینچی بهره برده است.

 

برای مقاومت در برابر ساییدگی و خراش هم از gorilla glass استفاده کرده است. اندروید ۴٫۲ ، یک پردازشگر ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را کنار دیگر قابلیت‌های آن اضافه کنید. این گوشی حتی از اسپیکر‌های یاماها آمپیلی‌فایر استفاده کرده که اگر علاقه مند به موزیک با صدای بلند باشید هیچ کم و کاستی احساس نمی‌کنید.


Vertu Constellation

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
جنس چرم گوساله، تیتانیوم و یاقوت کبود موجب شده‌اند تا مدل جدید موبایل‌های ورتو با قیمت ۶۶۰۰ دلار عرضه شوند. این موبایل ساخت انگلیس و بسیار خوش دست و خوش چهره است. اندروید ۴٫۲ و یک چیپ دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیاهرتز اسنپ دراگون کمپانی کوالکام با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ مشخصات این گوشی را بیان می‌کنند. این گوشی حتی در برخی زمینه ها خدماتی را دارا است که می‌تواند به ارزش خرید این گوشی بیافزاید.


Tag Heuer Meridiist 2

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 

این نام از ساعت ساز مشهور گرفته شده که یکبار دیگر، استعداد خود را در این زمینه بکار گرفته است. جنس قاب پشتی از استنلس استیل و ادغامی از طلا و چرم است. صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی یاقوتی با رزولوشن ۲۴۰*۳۶۰ و پشتیبانی از دو سیم کارت از قابلیت‌های این گوشی هستند. قابل ذکر است که کوچک بودن صفحه‌ی نمایش گویی با ساعتی که بالای آن تعبیه شده بر طرف گردیده که کمی عجیب به نظر می‌رسد. قیمت این گوشی هم اکنون ۵۳۰۵ دلار است.


Gold HTC One

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 

این مدل بهترین گوشی سال ۲۰۱۳ از نظر بسیاری از رسانه‌های معتبر است. htc پس از طلایی شدن آیفون دست به کار شد تا آن هم نسخه‌ی طلایی خود را روانه‌ی بازار کند. از این گوشی تنها ۵ عدد تولید و ۴۴۸۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. جنس بدنه کاملا با طلای ۱۸ عیار آبکاری شده است و دیگر نیازی به اشاره به قابلیت‌های سخت افزاری آن نیست زیرا با تبلیغ های گسترده‌ی این کمپانی برای پرچمدار سال جدید خود همگی افراد آشنایی کامل با این گجت را دارند.


Porsche Design P’9982

 

گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل

 
پورشه با شاه توت همکاری می‌کند! نتیجه همکاری پورشه و بلک بری یک گوشی فوق العاده است که جنس بدنه‌ی استنلس استیل و چرم عقاب ایتالیایی آن بی شک تحسین بر انگیز است. البته این مدل گزینه‌ی چرم تمساح را نیز دارد که علاقه مندان قادر به تهیه‌ی آن هستند.

بلک بری هم جزء آن کمپانی های نامی است که نیازی به تعریف از آن نیست. امکاناتی مانند کیبورد هوشمند که سلیقه‌ی تایپی شما را پس از مدتی تشخیص میدهد و کلمات احتمالی را به شما پیشنهاد می‌کند که این در نوع خود یک نوآوری است. قابل ذکر است که این گوشی ۲۲۴۴ دلاری، مدل سفارشی بلک بری ۱۰٫۲ است.

منبع:laptopmedia.ir

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:32 | بازدید : 185 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی -  پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار

بازار موبایل و تبلت در آستانه سال نو رونق گرفته و این دو فناوری مورد استقبال ایرانیها، برای تصاحب بازار با یکدیگر رقابت می کنند؛ به همین دلیل دیگر از رکودی که چند ماه گذشته بازار کالاهای دیجیتال را دربر گرفته بود خبری نیست.

به گزارش مهر، تمایل کاربران ایرانی به خرید انواع گوشی های هوشمند و تبلت روز به روز بیشتر می شود و اغلب خریدارانی که به بازار مراجعه می کنند برای کاربردهای وسیع این کالاها، ترجیح می دهند نزدیک به یک میلیون تومان و حتی بیشتر از آن هزینه کنند و گوشی و یا کامپیوتر هوشمند در اختیار بگیرند.

در این بازار، تمایل خریداران به خرید انواع موبایل و تبلت تفاوت چندانی با هفته های گذشته ندارد و به همین دلیل برخی از مدلها طی 2ماه گذشته همچنان در جدول پرفروش ها جای دارند.

گروه فناوری مهر در بررسی از بازار فناوری به معرفی 5 مدل پرفروش موبایل و 4 مدل پرفروش تبلت پرداخته است.

2 PadFone ایسوس مورد استقبال ایرانیها
در حالی که کمتر از یک ماه از ورود 2 PadFone کمپانی ایسوس به بازار دیجیتال کشور می‌گذرد این محصول توانسته در جدول پرفروش‌ترینهای تلفن هوشمند قرار گیرد.

این گوشی با صفحه نمایش ضدخش 4.7 اینچی و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ دارای پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 است که باعث شده تا کاربران برای بازی و کاربردهای گرافیکی نسبت به خرید این مدل ترغیب شوند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت

 
دوربین عکاسی و فیلمبرداری 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت فیلمبرداری، زوم خودکار، فلش ال‌ای دی، قابلیت تشخیص چهره و پشتیبانی از سیستم عامل آندروید نسخه آیس کریم از جمله امکانات این محصول است.

پدفون 2 ایسوس دارای دوربین دوم 1.2 مگاپیکسلی برای ویدیو کنفرانس، رادیو،‌ مرورگر اینترنتی و خروجی تلویزیون است و از انواع فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند.

این گوشی در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی به ترتیب به قیمت یک میلیون و 160 هزار و یک میلیون و 220 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

باتری این مدل پرفروش ایسوس Li-Ion با توان 2140 میلی آمپری است که در حالت استندبای 32 ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا 16 ساعت کار می‌کند.

اپل طلایی در جدول پرفروش ترین گوشی های بازار
آخرین مدل گوشی کمپانی اپل با نام 5S طلایی که حدود 2 میلیون و 50 هزار تومان قیمت داده می شود برای چندمین ماه متوالی فروش خوبی را در بازار موبایل ایران به خود اختصاص داده است.

این گوشی یک سیم کارته 112 گرم وزن دارد و دارای پردازنده Apple A7 & M7 Motion Chipset 64bit Architecture CPU است.

این مدل از صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) بهره می برد و سایز صفحه نمایش آن 4 اینچ و دارای رزولوشن 1136 × 640 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


این گوشی دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و قابلیت پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 3G - 4G - GPRS و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث است.

دوربین این مدل گوشی اپل 8 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا است.

این گوشی از امکانات نرم افزاری سیستم عامل Apple iOS 7 و نمایش فایلهای PDF و قطب نما بهره می برد.

گلکسی S4 سامسونگ همچنان در جمع پرفروشها
مدل گلکسی S4 را شاید بتوان یکی از موفق ترین مدلهای کمپانی سامسونگ عنوان کرد چرا که در چند ماه اخیر این گوشی همچنان در جمع پرفروش های بازار قرار دارد و کاربران ایرانی تمایل ویژه ای به این گوشی که هم اکنون یک میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد نشان می دهند.

این گوشی یک سیم کارته با وزن 130 گرم دارای پردازنده آن Exynos 5 Octa 5410 Chipset Quad-Core Cortex-A15 and Quad-Core Cortex-A7 CPU's بوده و دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super AMOLED در سایز 4.99 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


گلکسی خوش اقبال سامسونگ دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و حافظه رم 2048 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD است و از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث بهره می برد.

دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی و فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا نیز است.

از جمله امکانات نرم افزاری این گوشی می توان به سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean و پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF اشاره کرد.

این گوشی قطب نما و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی دارد.

وان مینی خوش اقبالی از htc
گوشی موبایل اچ تی سی وان مینی که یک سیم کارته با 122 گرم وزن است در جمع پرفروش های این برند قرار دارد.

این مدل دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 Chipset Dual-Core Krait 300 CPU با صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super LCD 2 در سایز 4.3 اینچ است و از رزولوشن 720 × 1280 با 342 پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


اچ تی سی وان مینی که در بازار یک میلیون و 80 هزارتومان قیمت داده می شود دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و حافظه رم 1024 مگابایت است و از شبکه های ارتباطی 3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای دوربین 4مگاپیکسلی، دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است.

این گوشی فیش 3.5 میلیمتری هدفون دارد و از سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean بهره می برد و قابلیت پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس، نمایش فایلهای PDF را نیز دارد؛ همچنین این مدل دارای رادیو، قطب نما و باتری 1800 میلی آمپر ساعتی است.

استقبال کاربران از گوشی 770 هزار تومانی سونی
در بازار پرفروشهای گوشی موبایل، مدل سونی اکسپریا آکرو اس - Acro S- که حدود 770 هزار تومان قیمت داده می شود فروش خوبی دارد.

این مدل یک سیم کارته با وزن 147 گرم و مقاوم در برابر آب است که از پردازنده Qualcomm MSM8260 Snapdragon Chipset Dual-Core Scorpion CPU با صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع LED-Backlit LCD و صفحه نمایش 4.3 اینچی بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


صفحه نمایش اکرو اس سونی دارای رزولوشن 720 × 1280 با تراکم پیکسلی 342 پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

این مدل از حافظه داخلی 16384 مگابایت، حافظه رم 1024 مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD پشتیبانی می کند و دارای دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است.

سونی اکرو اس از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون است.

از جمله امکانات نرم افزاری این گوشی که دارای باتری 1910 میلی آمپر ساعتی است می توان به سیستم عامل Android 4.0 IceCream Sandwich ، پشتیبانی از جاوا ، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF اشاره کرد.

تبلت فرانسوی در رقابت با تبلتهای کره ای و چینی
در بازار تبلتها، تبلت فرانسوی آرکاس با تقاضای خوبی از سوی کاربران این کالای دیجیتالی روبرو شده است.

این برند ارزان قیمت که حدود نزدیک به یک سال است که وارد بازار ایران شده رقابت خوبی را با مدلها و برندهای مطرح بازار تبلت آغاز کرده است.

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


تبلت فرانسوی آرکاس در سری های مختلف مخصوص کودکان، دانشجویان، گیمرها و family عرضه شده که مدل "فمیلی پد" آن در جمع پرفروشهای بازار قرار دارد و با گارانتی بانیان الکترونیک 770 هزار تومان قیمت داده می شود.

این مدل دارای سایز 13.3 اینچی با دو پردازنده دو هسته ای و پرازنده گرافیکی چهار هسته ای است.

تبلت ارزان قیمت اسمارت تاچ در جمع پرفروش ها
به دلیل استقبال کاربران ایرانی از تبلتهای ارزان قیمت، هم اکنون مدلهای ارزان قیمت بازار تبلت را در اختیار گرفته اند؛ به نحوی که هم اکنون تبلت ارزان قیمت Smart toch 7822 نیز در جمع پرفروش ترین تبلتهای بازار قرار دارد که این مدل با گارانتی مدیا پردازش 579 هزار تومان قیمت داده می شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


این مدل دارای پردازنده چهار هسته‌ای با صفحه نمایش 7.8 اینچی است که از اتصال دو سیمکارت پشتیبانی می کند.

تبلت اسمارت تاچ مدل 7822 دارای دو دوربین و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

آی پد مینی پرفروش دیگری از اپل
به گزارش مهر، در میان تبلتهای بالای یک میلیون تومان، مدل آی پد مینی 4G کمپانی اپل با 16 گیگابایت حافظه داخلی و اتصال به وای فای نیز خوب می فروشد. این مدل که 312 گرم وزن و قطر 7.2 میلی متری دارد دارای پردازنده Apple Dual-core ARM Cortex-A9 Proccessor, Apple A5 Chipset و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX543MP2 است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD - اندازه 7.9 اینچ - 768 × 1024 بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


این مدل یک میلیون تومان قیمت داده می شود و دارای امکاناتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج و microUSB است.

این مدل کمپانی اپل که در مقایسه به مدل جدید تبلت آی پد AIR خوب می فروشد از سیستم عامل Apple iOS iOS 6 و کارکرد باتری حدود 10 ساعت مرورگری اینترنت یا پخش موسیقی و ویدئو برخوردار است.

گلکسی تب 2 سامسونگ خوب می فروشد
تبلت سامسونگ گلاکسی تب 3 با حافظه 16 گیگابایتی نیز فروش خوبی دارد.

این مدل در ابعاد 188 × 111 × 9.9 میلی متر و وزن 306 گرم 975 هزار تومان قیمت دارد و از پردازنده Dual-Core بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت


صفحه نمایش تب 3 سامسونگ لمسی از نوع TFT LCD در اندازه 7 اینچ و 600 × 1024 است که دارای تراکم پیکسلی 170ppi پیکسل بر اینچ نیز است.

قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه 3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - بلوتوث - DLNA - GPS - USB و دارا بودن وربین 3.2 مگاپیکسل و وب کم 1.3 مگاپیکسل از جمله ویژگیهای این رایانه جیبی است.

این تبلت از اندروید 4.1 پشتیبانی می کند و دارای کارکرد باتری بین 24 تا 48 ساعت است.

اخبار تکنولوژی - مهر



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


معرفی لپ تاپ لنوو G510
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:32 | بازدید : 317 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

ویژگی لپ تاپ لنوو G510
لپ‌تاپ‌های خوش قیمت لنوو G510

در ادامه مدل‌های موفق G500‌ تولید می‌شوند و در آنها از پردازنده‌های نسل چهارم استفاده شده است. این مدل مزیت زیادی از نظر وزن و اندازه ندارد اما قیمت و استحکام بدنه G510 باعث شده یکی از گزینه‌های قابل توصیه برای کاربران عمومی باشند.لنوو اغلب مدل‌های سری G را برای کاربران متوسط و غیرحرفه‌ای تولید می‌کند با این حال مدل‌های مطرحی مانند G510 را می‌توان برای کاربردهای خانگی، دانشجویی و فعالیت‌های روزمره پیشنهاد کرد.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

 Lenovo Essential
اغلب لپ‌تاپ‌های لنوو در دو گروه عمده تینک‌پد و آیدیاپد قرار می‌گیرند که مدل‌های تینک‌پد با ویژگی‌های اسطوره‌ای خود برای کاربران حرفه‌ای و صاحبان کسب و کارها تولید می‌شوند و مدل‌های آیدیاپد به نیاز کاربران عمومی پاسخ می‌دهند. غیر از این دو گروه، یک شاخه دیگر نیز از چهار سال پیش به مدل‌های لنوو اضافه شد که از آن تحت عنوان مدل‌های Essential نام برده می‌شود و شامل سه زیر مجموعه به نام‌های سری G، سری V و سری B است.

 

این مدل‌ها در مقایسه با ویژگی‌های فنی، قیمت مناسبی دارند و در مقابل لنوو برای کنترل هزینه تولید این مدل‌ها برخی امکاات غیرضروری را حذف کرده است. به همین دلیل به این گروه Essential گفته می‌شود.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

لپ‌تاپ‌های سری G روی نیاز کاربران نهایی متمرکز شده‌اند و در مقابل مدل‌های سری B غالبا برای مشتریان تجاری و اداری توصیه می‌شوند. مدل‌های سری V‌که در حال حاضر کمتر در بازار دیده می‌شوند نیز حد واسط این دو قرار دارند با این توضیح که قیمت پایین در این مدل‌ها یک ویژگی اصلی در میان آنها است.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

طراحی مقاوم با سطح برجسته
بدنه لنوو G510 همان بدنه استفاده شده در مدل G500‌ است و غیر از پورت‌ها، تغییر ظاهری زیادی در این مدل دیده نمی‌شود. البته لنوو در نسل پیش تاکید زیادی روی کاهش ضخامت دستگاه داشت و به همین دلیل G500 در مقایسه با مدل‌های قبل از آن مانند G580 با یک تحول اساسی در طراحی روبرو شد. به همین دلیل بدنه مدل‌هایی مثل G510 و G500 اگرچه ظرافت‌های ظاهری زیادی ندارند اما از نظر شاخص‌های مهم در طراحی مانند استحکام درونی، طراحی حاشیه‌ها، اندازه و طرح کیبورد و تاچ پد، استاندارد هستند.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

بدنه G510‌ از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و مشکی رنگ است. سطح بیرونی این مدل دارای برجستگی‌های کوچکی است که از یکنواختی ظاهری بدنه جلوگیری می‌کنند و تا حدودی در عدم نمایش اثر انگشت موثر هستند. لبه‌ها به صورت تخت روی یکدیگر قرار می‌گیرند ولی نباید فشار زیادی روی بخش‌های مختلف وارد کرد. زیرا در این مدل مانند لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای از فریم‌های درونی برای محافظت از پنل استفاده نشده و زمانی که از سمت بیرون به پنل فشار وارد شود نتیجه این استرس را می‌توان با تغییر رنگ نقاط تحت فشار در پنل نمایشگر مشاهده کرد. این موضوع به معنی عدم استحکام این لپ‌تاپ نیست و تنها به ویژگی‌های عمومی G510 اشاره می‌کند.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

در پایین پنل دو لولای کوچک درون بدنه طراحی شده‌اند که می‌توانند نمایشگر را تا زاویه ۱۴۵ درجه باز کنند. فاصله میان این دو لولا کمی برجسته دیده می‌شود که به دلیل نحوه قرارگیری باتری است. بخش‌های درونی نیز از جنس پلاستیک مات هستند. یکی از مشکلاتی که در اغلب لپ‌تاپ‌های متوسط و ارزان قیمت دیده می‌شود ضعف در قسمت کیبورد است که با اندکی فشار به سمت پایین خم می‌شود. این ضعف در لنوو G510‌ به دلیل استفاده از ساختارهای درونی تا حدودی برطرف شده ولی اگر شدت فشار زیاد باشد همچنان در بخش کیبورد باعث ایجاد خمیدگی خواهد شد.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 
امکانات استاندارد
یک دکمه کوچک در کنار کلید پاور دستگاه در بالای کیبورد دیده می‌شود که One-Key-Recovery نام دارد و برای بازیابی ویندوز و دسترسی به تنظیمات ریکاوری است. البته این گزینه در مدل‌هایی که دارای ویندوز اصلی هستند فعال است و در سایر مدل‌ها نیاز به پیکربندی دارد.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

 کیفیت صدای لنوو G510 رضایت بخش است و اسپیکرها از شدت و شفافیت مناسبی برخوردار هستند. دو اسپیکر استریو در زیر دستگاه نزدیک به حاشیه جلویی قرار گرفته‌اند. کیفیت صدای لنوو G510 را باید در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه سنجید و در صورت تمایل می‌توان از اسپیکرهای جانبی استفاده کرد. زیرا این اسپیکرها در پخش صدای باس محدودیت دارند.

 

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 
در این لپ‌تاپ تنوع پورت‌ها رعایت شده است و انواع امکانات ضروری در دسترس کاربر قرار گرفته‌اند. در حاشیه سمت راست دستگاه می‌توان درایو نوری را مشاهده کرده که با یک درگاه نسل دوم USB و محل اتصال آداپتور مستطیلی شکل لنوو همراه شده است. در سمت چپ امکانات بیشتری دیده می‌شود و دو درگاه نسل سوم USB به رنگ آبی، به اضافه پورت شبکه، دو درگاه تصویری HDMI و VGA در این بخش قرار دارند.

 

برای اتصال هدست نیز می‌توان از ورودی کانکتور ۳٫۵ میلی‌متر در همین قسمت استفاده کرد.در حاشیه بالایی سمت چپ، محل خروج هوای گرم مشاهده می‌شود و در بالای آن امکان استفاده از قفل فیزیکی فراهم شده است. برای ارتباط با کارت حافظه نیز می‌توانید از کارتخوان در جلوی دستگاه استفاده کنید.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 
صفحه نمایش با کیفیت متوسط
نمایشگر این مدل از نوع ۱۵٫۶ اینچی است و از وضوح ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند.این کیفیت در اغلب لپ‌تاپ‌های متوسط و نیمه حرفه‌ای رایج است و برای اغلب فعالیت‌های روزمره کافی است. میزان روشنایی دستگاه نیز در سطح قابل قبول است و پنل لنوو G510‌ حدود ۲۰۰ nits روشنایی دارد. این سطح روشنایی در مقایسه با نسل‌های قبلی که در حدود ۱۸۰ واحد روشنایی داشتند بهبود پیدا کرده ولی همچنان به عنوان یک پنل متوسط شناخته می‌شود.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

توانایی این مدل در نمایش رنگ‌ها در حد انتظار است با این حال به نظر می‌رسد G510 در نمایش رنگ‌های سرد کیفیت بهتری دارد و درخشندگی رنگ‌های سبز و آبی بیشتر از زرد و قرمز است. اگر از لنوو G510 برای نمایش فیلم استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که زاویه دید این مدل چندان گسترده نیست و بهترین تصویر را تنها هنگام مشاهده از روبرو بدست می‌آورید.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

کیبورد و تاچ‌پد
کیبورد و تاچ پد لنوو G510 بالاتر از استانداردهای موجود در مدل‌های متوسط هستند و تایپ با آن راحت است. در این مدل از کلیدهای Accutype‌استفاده شده و بخش پایینی کلید دارای یک انحنا کوچک است که میزان خطا حین تایپ را کاهش می‌دهد. فاصله مناسب کلیدها از یکدیگر و طراحی مربعی شکل آنها با ضلع ۱۵ میلی‌متر از مزایای کیبورد این دستگاه است. البته ارتفاع کلیدها از سطح بدنه زیاد نیست و این موضوع روی کارایی تایپ موثر خواهد بود.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 
تاچ‌پد این مدل در اندازه ۱۰٫۲ x 5.4 سانتی‌متر طراحی شده و در بخش انتهایی دارای دو کلید مستقل برای کلیک است. برای کار با فرمان‌های لمسی ویندوز هشت می‌توانید از قابلیت تشخیص همزمان چندین نقطه لمس در این تاچ پد استفاده کنید. سطح این تاچ پد صیقلی نیست و کمی زبر طراحی شده است.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 
مشخصات فنی لنوو G510
مهمترین تفاوت G510 با مدل‌های قبلی استفاده از پردازنده‌های نسل چهارم با معماری Haswell است. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد این مدل‌ها برای کاربران متوسط و عمومی تولید می‌شوند و اغلب به دلیل قیمت مناسبی که دارند مورد توجه قرار می‌گیرند. به همین دلیل تنوع G510 روی مدل‌های مجهز به پردازنده‌های Core i3 و Core i5 بیشتر از Core i7 است.

 

در مدل انتخابی ما از یک پردازنده Core i5 مدل ۴۲۰۰m استفاده شده بود که دارای دو هسته پردازشی با فرکانس پایه ۲٫۵ گیگاهرتز است و این فرکانس می‌تواند تا ۳٫۱ گیگاهرتز افزایش پیدا کند.این پردازنده دارای ۳ مگابایت کش لایه سوم است و از نظر توان پردازشی در میان مدل‌های متوسط قرار می‌گیرد به این معنی که امکان اجرای نرم‌افزارهای نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای را دارد اما برای استفاده بهینه از این برنامه‌ها بهتر است از مدل‌های مجهز به پردازنده‌های Core i7 با تعداد هسته بیشتر و فرکانس بالاتر استفاده کنید.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

 در بخش گرافیکی از یک تراشه HD 8570m ساخت شرکت AMD  استفاده شده که اگرچه یک تراشه مخصوص بازی نیست اما می‌توان بازی های سبک و متوسط را با کیفیت مناسب اجرا کند. این تراشه به همراه یک یا دو گیگابایت حافظه گرافیکی عرضه می‌شود که مدل انتخابی ما از نوع یک گیگابایت بود و اختلاف کارایی محسوسی در اجرای محتوای سه‌بعدی با مدل‌های دو گیگابایتی دارد.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 

دو بخش رم و هارد نیز می‌توانند ظرفیت‌های متنوعی داشته باشند که از چهار تا هشت گیابایت برای رم و از ۵۰۰ تا یک ترابایت برای هارد دیسک متنوع است. متاسفانه نوع تراشه گرافیکی یکی از نقاط مبهم در انتخاب لنوو G510‌ است زیرا در بازار ایران برخی مدل‌ها با تراشه HD 8750m نیز دیده شده‌اند اما اغلب مدل‌های موجود در بازار دارای تراشه گرافیکی HD 8570m هستند.

 

لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو

 
نتیجه و قیمت لپ تاپ لنوو G510
لنوو G510 یک لپ‌تاپ متوسط با کارایی متوسط است. این مدل قیمت مناسبی دارد ولی از نظر طراحی امتیاز زیادی به آن تعلق نمی‌گیرد. در این مدل‌ها از پردازنده‌های نسل چهارم استفاده شده که دارای مدیریت بهتر انرژی و کارایی در مقایسه با مدل‌های قبلی هستند. آنچه لنوو G510 را به عنوان یک پیشنهاد مناسب برای خرید مطرح می‌کند قیمت آن در مقایسه با مشخصات فنی است.

مدل انتخابی ما در زمان نگارش این مطلب حدود ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با مدل‌های مشابه دارای مشخصات بهتری است. در نتیجه اگر وزن ۲٫۵ کیلوگرمی و ضخامت قابل توجه این مدل اهمیت زیادی ندارد لنوو G510‌انتخاب خوش قیمتی است.

منبع:laptopmedia.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:31 | بازدید : 313 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

۶ لپ تاپ حرفه ای با قیمت مناسب
در این مطلب ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای را پیشنهاد می‌کنیم که قیمت آنها در محدوده ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این مدل‌ها از پردازنده Core i7 استفاده می‌کنند اما توجه داشته باشید توان پردازش مدل‌هایی که دارای پردازنده کم مصرف با پسوند U هستند با پردازنده‌های Core i5 قابل مقایسه است.

 

اگر به دنبال یک مدل لپ تاپ حرفه ای هستید می‌توانید لپ‌تاپی با پردازنده Core i7 و تراشه گرافیکی GT740 یا GT750 انتخاب کنید. این مشخصات برای کاربردهای حرفه‌ای مانند نرم‌افزارهای مهندسی و محاسباتی و اجرای بازی‌ها مناسب است. توصیه دیگر اینکه با ورود پردازنده‌های نسل چهارم بهتر است لپ تاپ شما نیز مجهز به مدل‌های خانواده Haswell باشد با این حال پردازنده‌های نسل سوم نیز با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز نرم‌افزارهای پیشرفته از کارایی مناسبی برخوردار هستند.

 

لپ تاپ حرفه ای Lenovo IdeaPad Z510

 

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
لنوو Z510 یکی از پرفروشترین مدل‌های بازار است و از همان بدنه مدل موفق Z500 استفاده می‌کند.این مدل دارای پردازنده‌های نسل چهارم (مدل‌های ۳۷ وات) با چهار هسته پردازشی و ۶ مگابایت کش است. به دلیل استفاده از تراشه گرافیکی جیفورس GT740 قدرت گرافیکی این دستگاه مناسب است. برخی از مدل‌های Z510 دارای ۸ گیگابایت حافظه SSD درونی هستند و کیبورد آنها مجهز به بک‌لایت است.

پردازنده: Core i7 4702MQ
گرافیک: GT 740M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای Acer Aspire V5-573G

 

 لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 

ایسر اسپایر V5 تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن کمتر از ۲۱ میلی‌متر است. در این مدل از پردازنده‌های Core i7 4500U کم مصرف نسل چهارم استفاده شده که در مقایسه با مدل‌های عادی دارای دو هسته پردازشی و ۴ مگابایت کش لایه سوم است. این پردازنده‌ها توان مناسبی برای اجرای فعالیت‌های روزمره دارند ولی برای پردازش‌های سنگین توصیه نمی‌شوند. در مقابل یک کارت گرافیکی قوی به نام GT750‌ می‌تواند توان لازم برای اجرای بازی‌ها را فراهم کند.
پردازنده: Core i7 4500U
گرافیک: GT 750M 2GB
رم: ۸گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای ASUS X450

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
مهمترین تغییر در لپ‌تاپ‌های جدید سری X ایسوس ارتقای پردازنده آنها به مدل‌های Haswell‌ است که بیشترین تاثیر آن را می‌توان در قیمت این مدل‌ها مشاهده کرد. قیمت مدل‌های جدید سری X مانند گذشته رقابتی و ارزان نیست. این مدل از یک پردازنده کم مصرف (۱۵ وات) استفاده می‌کند و بخش گرافیکی آن از یک تراشه جیفورس GT720‌ تشکیل شده است. این مدل حدود ۲٫۱ کیلوگرم وزن دارد.
پردازنده: Core i7 4500U
گرافیک: GT 720M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای HP ProBook 450

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
پروبوک ۴۵۰ یکی از مدل‌های باریک HP ‌است. معمولا در مدل‌های باریک از پردازنده‌های کم مصرف استفاده می‌شود با این حال ProBook 450 از یک پردازنده چهارهسته‌ای i7 3632QM استفاده می‌کند. در این مدل از تراشه‌ گرافیکی HD 8750M شرکت AMD استفاده شده و برای اجرای بازی در سطح جزییات متوسط قابل توصیه است. از دیگر امتیازات این مدل می‌‌توان به طراحی جذاب و بدنه آلومینیومی اشاره کرد.
پردازنده: Core i7 3632QM
گرافیک: HD 8750M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای MSI CX61 2OC

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 

نسل اول مدل‌های سری CX61 تجربه موفقی در بازار داشتند و msi این مدل‌ها را با استفاده از پردازنده‌های i7 4702MQ نسل چهارم به روز کرده است. البته در محصولات جدید این سری برخلاف قبل تاکید کمتری در بخش گرافیکی دیده می‌شود و محتوای تصویری در این مدل توسط یک تراشه GT 720M پردازش می‌شوند. با این حال قدرت پردازنده ۴۷۰۲MQ برای نرم‌افزارهای حرفه‌ای کافی است.
پردازنده: Core i7 4702MQ
گرافیک:GT 720M 2GB
رم: ۶ گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


لپ تاپ حرفه ای Acer Aspire V3-571G

 

لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای

 
ورود پردازنده‌های نسل چهارم هنوز به معنی حذف مدل‌های قوی نسل سوم نیست در V3-571G نیز از یک مدل حرفه‌ای ۳۶۳۲QM با چهار هسته پردازشی و ۶ مگابایت کش استفاده شده است. پردازش محتوای گرافیکی نیز توسط تراشه GT740 انجام می‌شود که می‌توان برای اجرای بازی‌ها در سطح متوسط روی آن حساب کرد. البته ظاهر این مدل به اندازه مشخصات فنی آن حرفه‌ای نیست و ۲٫۶ کیلوگرم وزن دارد.
پردازنده: Core i7 3632QM
گرافیک: GT 740M 2GB
رم: ۸گیگابایت
هارد : ۱ ترابایت
اندازه: ۱۵٫۶ اینچ
قیمت: ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان

منبع:laptopmedia.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:30 | بازدید : 350 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال
اگر تصمیم به خرید دوریین دیجیتال کامپکت با امکانات خوب دارید، شاید این راهنمای خرید به شما کمک کند. ما دوربین های دیجیتال و جمع‌وجوری برایتان انتخاب کرده ایم که امکانات خوب و زیر 500 هزار تومان قیمت دارند.

 

دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710

• حدود قیمت: 295 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710

 
مشخصات کلی 
نوع و اندازه حسگر: Super HAD CCD، 16.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 2 ثانیه
حساسیت نوری  (ISO):

100  تا 25600
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC، SDXC، Pro-HG Duo، Pro Duo و Duo
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 20×55×97 میلی‌متر
وزن: 114 گرم

 

--------------------------------------

دوربین دیجیتال کانن (Canon Ixus 132 IS)

• حدود قیمت: 315 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Canon Ixus 132 IS

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Canon Ixus 132 IS

 

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16.6 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 8 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه
حساسیت نوری  (ISO):

  100 تا 1600


عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال سامسونگ  (Samsung ST89)
• حدود قیمت: 390 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Samsung ST89

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Samsung ST89


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16.8 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/5000 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری  (ISO):

 80 تا 3200


عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 3 اینچ با رزولوشن 460 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 91.94X55.37X18.54  میلی‌متر
وزن: 108 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال سونی  Sony Cybershot DSC-W730
حدود قیمت: 315 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W730

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W730


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: Super HAD CCD، 16.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 8 برابر
سرعت شاتر: بین 1/6000 تا 2 ثانیه

حساسیت نوری  (ISO):
 100 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC، SDXC، Pro-HG Duo، Pro Duo و Duo
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 225.5×52×93 میلی‌متر
وزن: 122 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال کانن Canon Powershot A1400
حدود قیمت: 160 هزار تومان

 

دوربین دیجیتال Canon Powershot A1400

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Canon Powershot A1400

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت H.264
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه


حساسیت نوری  (ISO):

  100 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC و SDXC
باتری: قلمی آلکالاین سایز  AA
اندازه: 30×62×95 میلی‌متر
وزن: 174 گرم


--------------------------------------
دوربین دیجیتال سامسونگ Samsung EX2F

 

دوربین دیجیتال Samsung EX2F

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Samsung EX2F

 
مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CMOS، 12.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت فول اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 3.3 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 12800
عکاسی پی‌درپی: 6 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 3 اینچ با فناوری AMOLED
اتصالات: HDMI، USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: باتری یون لیتیومی قابل شارژ
اندازه: 29×62×112 میلی‌متر
وزن: 294 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال کاسیو Casio Exilim EX-ZR15

 

دوربین دیجیتال Casio Exilim EX-ZR15

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Casio Exilim EX-ZR15

 

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CMOS، 16.8 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت فول اچ‌دی و سرعت 30 و 120 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 7 برابر
سرعت شاتر: بین 1/2000 تا 15 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 12800
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 3 اینچ با فناوری TFT
اتصالات: HDMI، USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 27×59×102 میلی‌متر
وزن: 325 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال Panasonic Lumix DMC-FH6

 

دوربین‌,دوربین عکاسی,دوربین‌ دیجیتال

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Panasonic Lumix DMC-FH6

 

مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 14.5 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1600 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 100 تا 6400
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ با فناوری TFT و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 96×56×20 میلی‌متر
وزن: 119 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال نیکون Nikon Coolpix L27

 

دوربین دیجیتال Nikon Coolpix L27

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Nikon Coolpix L27


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16.4 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت MPEG4
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1600 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه:  SD،SDHC و SDXC
باتری: قلمی آلکالاین سایز  AA
اندازه: 96.4X59.2X28.9  میلی‌متر
وزن: 161 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix AX550

 

دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix AX550


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت AVI
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1400 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 80 تا 1600
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه  SD،SDHC
باتری: قلمی آلکالاین سایز  AA
اندازه: 93 × 60.2 × 27.8  میلی‌متر
وزن: 168 گرم

 

--------------------------------------
دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix JX550

 

دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix JX550

راهنمای خرید دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix AX550


مشخصات کلی
نوع و اندازه حسگر: CCD، 16 مگاپیکسل
فیلم‌برداری: با کیفیت اچ‌دی و فرمت AVI
بزرگ‌نمایی نوری: 5 برابر
سرعت شاتر: بین 1/1400 تا 8 ثانیه
حساسیت نوری (ISO): 100 تا 3200
عکاسی پی‌درپی: 3 فریم در ثانیه
صفحه نمایش: 2.7 اینچ و رزولوشن 230 هزار پیکسل
اتصالات: USB، PictBridge و خروجی تلویزیون
کارت حافظه: SD،SDHC و SDXC
باتری: یون لیتیوم استاندارد
اندازه: 94×56.6×21.3  میلی‌متر
وزن: 113 گرم


منبع :bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:30 | بازدید : 133 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر

پژوهشگران از ساخت یک فناوری منحصر به فرد که توانایی انعطاف پذیری خارق العاده به تبلت‌ها می‌دهد در آینده‌ی نزدیک خبر دادند که می‌تواند تغییر شکل‌هایی منحصر به فرد به تبلت‌ها بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران حوزه‌ی رایانه‌ای در نظر دارند که تکنولوژی Rollup را در وسایل دیجیتالی وارد نمایند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی

 
گفتنی است، دانشمندان در نظر دارند تا با ایجاد نسل جدید ترانزیستو‌ر‌ها، امکان ایجاد ابزار‌های دیجیتالی هوشمندتر به نسبت نمونه‌های امروزی را ایجاد نمایند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی

 
بررسی‌ها نشان می‌دهند با ورود نسل جدید ترانزیستور‌ها، افراد قادر به استفاده از تبلت‌ها، گوشی‌های تلفن همراه هوشمند انعطاف پذیر خواهد بود که حتی می‌توانند آن را به شکل یک مقوا خم و راست نمایند. این فناوری جدید بر اساس ادعای کارشناسان تا چند سال آینده در دسترس خواهد بود و امکان چین خوردن و خم نمودن وسایل دیجیتالی را برای کاربران فراهم خواهد ساخت.

این فناوری نو ظهور که SGT نام گرفته به صورت عمده بر ساخت ترانزیستور‌های فوق هوشمند تمرکز دارد.

طراحان این پروژه ادعا می‌کنند که استفاده از این نسل جدید ترانزیستور که امکان رول کردن وسایل هوشمند مانند روزنامه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، سبب صرفه جویی فراوان در هزینه‌های تولید و نگه داری این وسایل و سهولت جا به جایی و استفاده برای کاربران خواهد شد.

دانشمندان استفاده از فناوری‌های مشتق شده از پلاستیک را برای ساخت تجهیزات این "ترانزیستور‌های مینیاتوری" در آینده بسیار ضروری عنوان کرده‌اند.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:28 | بازدید : 145 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت

 

اخبار تکنولوژی - 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی

تبلت؛ تقریبا هر کاربری سعی کرده یکی از آنها داشته باشد.

اولین قصد برای خرید یک تبلت برای آوردن به خانه می تواند از نوع اپل یا سامسونگ باشد. هر کدام از این دو برند سیستم عامل آی او اس و اندروید را پیشنهاد می دهند اما مایکروسافت با ویندوز 8 از کاربران می خواهد تا بیشتر به فکر خرید یک تبلت ویندوزی باشند تا اپلی و سامسونگی!

آی پد پرفروش ترین تبلت محسوب می شود و در همین حال تبلت های اندرویدی می روند تا در این رقابت تنگاتنگ اپل را جا بگذارند.

بدلایلی که می گوییم خرید تبلت ویندوزی می تواند یک تصمیم معقولانه قلمداد شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


حق انتخاب، اولین دلیل است تا یک کاربر ترغیب به خرید گردد. تقریبا هر سازنده عمده پی سی، تبلت نیز عرضه می کند: اچ پی، لنوو، دل، ایسوس، سونی،ساموسنگ، ایسر و ...

از 8 تا 13 اینچ می تواند یک تبلت ویندوزی باشد. سایز تبلت یک سوی ماجراست و قیمت مصرف کننده نیز تاثیر گذار است تا جایی که با 250 دلار می توانید یک تبلت ارزان ویندوزی بخرید. اخیرا ایسوس مدلی بنام ترانسفورمر بوک T100 را با داک استیشن به قیمت 300 دلار (900 هزار تومان) راهی بازار کرده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


2- پلاگ کردن انواع و اقسام ابزارهای کامپیوتری به تبلت ویندوزی یکی دیگر از دلایل خرید می تواند باشد. هارد درایو، دی وی دی رایتر، مانیتور اسکترنال، تلویزیون، کیبورد و موس در این راستا تعریف می شوند . وقتی ابزار مذکور را به تبلت وصل می کنید، به راحتی جواب می گیرید.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


3- تبلت های ویندوزی در ابتدا خیلی خوب نبودند اما هر روز بهتر از روز قبل شده اند و به سرعت فراگیر شده و نیازهای کاربران را پاسخ داده اند.ویندوز 8.1 به خصوص درخواستهای کاربران را به خوبی جواب داده و تجربه لمسی بودن را به اوج خود رسانده است.

ویژگی های جدید در آپدیت یک ویندوز 8.1 نیز بر مزایای استفاده از تبلت ویندوزی افزوده است. هدف استفاده از تبلت ویندوزی به جای لپ تاپ است و کاربران بیشتر از روز قبل راضی می شوند که با ان تجربه جدید کسب کنند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


4- انجام وظایف دوبل، با تبلت هیبریدی ویندوزی می توانید هم تبلت داشته باشید و هم لپ تاپ و با یک چرخش می توانید نوع نیاز خود را مشخص کرده و برطرف سازید. با تبلت 10 و 12 اینچی در واقع وقتی کیبورد به آن وصل است، در واقع در حال استفاده از یک لپ تاپ هستید.

ویندوز هنگام چرخش تبلت هیبریدی به نرمی سوئیچ می شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


5- وجود آفیس آنهم نسخه کامل آفیس حلال مشکلات یک کارمند در اداره است و با داشتن آفیس کامل روی تبلتی که لپ تاپ می شود، همه چیز به نفع کاربر تبلت ویندوزی می چرخد. وجود نسخه های آفیس روی سایر پلتفورم ها مانند وجود آفیس روی ویندوز به صورت بومی نمی شود و این یک مزیت بزرگ برای دارندگان تبلت ویندوزی است.

از لحاظ هزینه نیز وقتی تبلت ویندوزی یا آفیس می خرید، در سری های جدید البته آفیس از قبل نصب شده وجود دارد، برایتان ارزان تر از آفیس روی آی پد و اندروید با همان کارآیی ها می شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


6- انجام واقعی کارها روی تبلت ویندوزی مزیت دیگری است که باید بدان اشاره کرد. همان طور که قبلا اشاره شد، اغلب کمپانی ها برای ادامه کار به آفیس محتاجند و نمی خواهند هزینه اضافی نیز پرداخت کنند. بنابراین خرید تبلت با سایز بزرگ که آفیس با حداقل قیمت روی آن نصب شده می تواند ایده آل باشد. تبلت های ویندوزی می تواند تمامی درخواستها را هندل کرده و جواب دهد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


7- وجود اپ های متنوع؛ هر چند تعداد اپ ها روی ویندوز استور کمتر از اپ استور و گوگل پلی است، اما فروشگاه ویندوز به سرعت در حال رشد بوده و برنامه ها را می توان در تنوع گسترده تری داشت، ضمن اینکه تبلت با نسخه کامل ویندوز، وسعت عمل بیشتری پیدا می کند و تا زمان عرضه اپ ها، می توانند از نرم افزارهای معمولی ویندوز بهره مند گردند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


8- تمام مرورگرهای وب روی تبلت های ویندوزی کار می کنند با این تفاوت که روی تبلت ویندوزی درست مانند پی سی کار می کنند و تجربه دسکتاپ را روی تبلت می آورند.

9- چند کارگی روی صفحه دسکتاپ یکی دیگر از مزیت های تبلت ویندوزی است. مانند صفحه دسکتاپ ویندوز شما به راحتی به چند برنامه هم زمان دسترسی دارید اما در مورد اپل و اندروید باید مراحلی را بگذرانید تا دسترسی سریع به چند کارگی پیدا کنید. در تبلت ویندوزی دو اپ در یک جا حضور دارند و ویندوز را مطابق با تسک مورد نیازتان می چینید. به هر حال دسترسی به اپ ها در ویندوز روی یک صفحه راحت تر از سایر پلتفورم هاست. (دیدن این مقاله خالی از لطف نیست)

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت


10 - کمپانی های می آیند. کمپانی های می روند بویژه در دنیای موبایل این آمدن و رفتن سریع رخ می دهد. نوکیا و پلتفورم های آن، اریکسون و پالم و ... را حتما یادتان هست. اما ویندوز پشت تبلت داستان دیگری دارد که به این آسانی ها نمی رود. در دسترس بودن آنهم در درازمدت می تواند یکی دیگر از مزیتهای خرید تبلت ویندوزی محسوب می شود.

 

اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گجت های به درد بخور در سفر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:27 | بازدید : 151 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

گجت های به درد بخور در سفر
گوشی موتو ایکس آنقدر هوشمند است که شما لازم نیست هیچ دکمه ای را فشار دهید. وقتی سنسور آن تشخیص می دهد در حال رانندگی هستید، اس ام اس و ایمیل های شما را به صورت خودکار با صدای بلند می خواند و پاسخ دادن را با دیکته ی کلام شما آسان می کند.
این یکی از آخرین محصولات تکنولوژیک است که با طراحی اش تجربه مسافران را از جهان تغییر می دهد. ما همچنین با پرده برداری از دوربین هایی که مستقیماً عکس شما را در فیس بوک بارگذاری می کند، لپ تاپ های باریکتر بهترین محصولات مخصوص سفر و تفریح را برای شما گلچین کرده ایم.


بهترین لپ تاپ به طور کلی : مک بوک ایر
Best Overall Laptop: MacBook Air

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
مک بوک ایر، درست مشابه آخرین نسل از مک بوک کلاسیک باریک است که آن را می شناسید و دوستش دارید. اما باتری جدیدترین مک بوک ایر نه ساعت کار می کند. عملکرد آن پیشرفت کرده و سیستم عامل آن جدید است که همراه با نرم افزارهای پیچیده راهیابی و نقشه به علاوه ابزارهای سازماندهی است. با تکنولوژی وای فای آن همیشه به شبکه اینترنت متصل هستید و سریع ترین و قابل اطمینان ترین لپ تاپ را در اختیار دارید.


بهترین دوربین به طور کلی: سامسونگ ان ایکس 300
Best Overall Camera: Samsung NX300

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
با سنسور 20.3 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار ترکیبی  این دوربین بدون آینه می تواند به سرعت و سرشار از جزئیات عکاسی کند. این دوربین قادر است در هر ثانیه 8.6 عکس بگیرد. این دوربین دارای صفحه نمایش با قابلبت جابجایی و مجهز به وای فای برای بارگذاری آسان عکس در فیسبوک و فیلیکر است.


بهترین تبلت به طور کلی: آیپد مینی
Best Overall Tablet: iPad Mini

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
جذاب،سبک و باریک آیپد مینی به طور کلی برنده است. اسپیکرهایش آنقدر قوی هستند که برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی کفایت می کنند. دو اینچ از آیپد پرچمدار کوچکتر است. حمل و نقل آن به عنوان ابزار راهیابی راحت است. اپلیکیشن های بی شماری برای آن موجود است (تا این لحظه 900 هزار تا) و کارهای کمی هست که این ابزار کوچک قدرتمند از پس آنها بر نمی آید.


بهترین هدفون به طور کلی: آدیو تکنیکا با قابلیت حذف نویز
Best Overall Headphone: Audio-Technica ATH-ANC29 QuietPoint Noise-Cancelling Headphones

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این هدفون بهترین انتخاب برای کسی است که می خواهد به حرف های هم صندلی اش در ارتفاع 10 کیلومتری بی توجهی کند. این هدفون عالی تا 87 درصد از صدای محیط را وقتی مود حذف نویز آن فعال است حذف می کند. از این بهتر، دارای باس عالی و صدای شفافی است.

بهترین گوشی به طور کلی: اچ تی سی وان
Best Overall Phone: HTC One

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

رابط کاربری اندروید روان، دسترسی فوری به اخبار و شبکه های اجتماعی را از صحفه اصلی تلفن عرضه می کند. مد عکسی زو اجازه می دهد در حین فیلمبرداری عکس بگیرید. اسپیکرهای ساخته بیت است بهترین و شفاف ترین کیفیت صدا را به شما عرضه می کند.

 

سامسونگ اتیو تب 3
Samsung ATIV TAB 3

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
کوچکتریت تبلتی است که ویندوز 8 روی آن اجرا می شود. تبلت 10.1 به یک نت بوک شبیه است. کیبورد جدا شدنی این تبلت حمل و نقل آن را آسان کرده و تکنولوژی ساید سینک آن به شما اجازه می دهد که از صحفه نمایشگر و کیبرد این تبلت برای تایپ ایمیلهای طولانی استفاده کنید. وبرای وب گردی می توانید آن را به اینترنت موبایل تان متصل کنید.


نیکون کول پیکس ای
Nikon Coolpix A

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

فریب ظاهر کوچکش را که شبیه دوربین های ببین و بگیر است، نخورید. این دوربین از سنسور قدرتمندی بهره می برد که در بسیاری از دوربین های دی اس ال آر استفاده می شود. با استفاده از یک آدپتور می توانید از گوشی هوشمندتان به عنوان کنترل دوربین استفاده کنید و از خودتان به آسانی سلف پرتره بیندازید.


هدفون کریتیو ساند بلستر
Creative Labs Sound Blaster EVO ZxR

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این هدفون بی سیم بلوتوث با تکنولوژی برتر،دارای قابلیت حذف نویز فعال است. این هدفون دارای پردازنده ای است که اجازه می دهد صدا را از طریق تلفن هوشمندتان تنظیم کنید.


موتورولا موتو ایکس
Moto X

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
یکی از هوشمندترین موبایل های موجود در بازار. موتو ایکس دائماً به دستورهای صوتی شما گوش می کند، از تماس گرفتن تا کوک ساعت. وقتی سنسور آن تشخیص می دهد در حال رانندگی هستید، اس ام اس و ایمیل های شما را به صورت خودکار با صدای بلند می خواند و پاسخ دادن را با دیکته ی کلام شما آسان می کند. این تلفن از جستجوی صوتی گوگل بهره می برد. هیچگاه نیاز نیست دکمه ای را روی این دستگاه فشار دهید.

 

تبلت اکسپریا زد سونی
Sony Xperia Tablet Z

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این تبلت شیشه ای با نمایشگر لمسی فول اچ دی زیبا و با دوام است. (شیشه آن از اکثر تبلت ها بیشتر در  برابر خراش مقاوم است) تمامی ورودی های آن عایق است. همچنین ضد آب و ضد گرد و غبار است. بسیار مناسب برای مطالعه در کنار ساحل یا راهیابی در یک روز برفی است.


پنتاکس کی- 50

Pentax K-50

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
مناسب برای سفرهای ماجراجویانه است. جدیدترین دی اس ال آر ضد آب پنتاکس، دارای غربیلک های ارگونومیک برای بسیاری از تنظیمات پیشرفته است (از تنظیم ایزو گرفته تا عمق میدان) می توانید از دو باتری قلمی به عنوان باتری پشتیبان این دوربین استفاده کنید. این دوربین در 120 ترکیب رنگی عرضه می شود.


هدفون بیتس استودیو
Beats by Dre Studio

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این هدفون بیتس که به تازگی طراحی آن اصلاح شده در چهار رنگ جیغ عرضه می شود. این هدفون فراتر از انتظارت ورزشکاران را بر آورده می کند، کیفیت صدای دقیق در حالیکه از شنیدن صدای هایی که نمی خواهید بشنوید جلوگیری می کند. علاوه بر این باتری آن با یو اس بی شارژ می شود و  به شکل موثری بیست ساعت دوام می آورد که برای پرواز از لس آنجلس تا سیدنی کفایت می کند.


بلکبری کیو 10
Beats by Dre Studio

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر


یک نمایشگر لمسی راحت و کیبورد دقیق واقعی می خواهید؟ کیو 10 هر دو را دارد. همچنین یک نرم افزار هوشمند. یک نرم افزار تشخیص دهنده چند زبانه دیکته شما را به سه زبان کنترل می کند و هرگاه لازم باشد به شما پیشنهاد می کند از کوته نوشت استفاده کنید.


گوگل نکسوس 7
Google Nexus 7

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
همراه با نسخه کامل نقشه گوگل که اطلاعات را برای استفاده آفلاین ذخیره می کند، بر اساس مکان خبرها را برای شما گلچین می کند، و گوگل نو مجموعه ویژگی هایی هستند که سفر را برای شما آسان می کند.( تبدیل نرخ ارز، ترجمه، اطلاعات حمل ونقل و پرواز) این دستگاه دستگاه فوق فشرده هفت اینچی بر متعصب ترین وفاداران اپل پیروز می شود حتی اگر قیمت مناسب آن را نادیده بگیریم.


کیبورد- کاور برای آیپد مینی

ZAGGkeys Cover for iPad Mini

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این کیبورد بلوتوثی دارای نور پس زمینه به عنوان کاور آیپد هم استفاده می شود.

 
کنون ویکسیا مینی
Canon Vixia Mini

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

 از یک دسته ورق بازی بزرگتر نیست، این دوربین فیلمبرداری از یک نمایشگر لمسی 2.7 انیچی چرخان بهره می برد که به شما اجازه می دهد در حین فیلمبرداری خودتان ستاره صحنه باشید علاوه بر این، دارای وای فای است تا فورآً بتوانید ویدئوهایتان را در یوتیوب بارگذاری کنید. همچنین این دوربین از قابلیت لنز فیش آی بهره می برد.


اپل آیفون  اس/سی 5
Apple iPhone 5S/C

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر


اندروید و ویندوز فون برنده جایزه های بسیاری برای نوآوری شده اند، اما آخرین به روز رسانی اپل ناامید کننده نیست هم نسخه ارزان 5 سی و هم نسخه برتر 5 اس دوربین هایشان بهبود یافته و باتری آنها تا ده ساعت دوام می آورد. آیفون 5 اس دارای پردازنده جدیدی است که بسیار برای راهیابی هوشمند موثر است.


لپ تاپ پاناسونیک
Panasonic CF-SX2

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

 با وجود اینکه یکی از سبکترین لپ تاپ هاست بالاترین عملکردها را دارد (حدود یک کیلو و چهارصد گرم وزن دارد) پردازنده کور آی 7 اینتل، 16 ساعت دوام باتری، همچنین دی وی دی رایتر که این روزها کمتر در لپ تاپ های سبک استفاده میشود. دارای بدنه ای از منیزیوم است و از هفت رنگ جیغ بهره می برد.


نوکیا لومیا 1020
Nokia Lumia 1020

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

دیگر برای قاب بندی عکس هایتان تقلا نکنید. آخرین نسخه پیشرفته ویندوز فون همراه با دوربین چهل و یک مگاپیکسلی عرضه می شود که از بسیاری از دوربین های ببین و بگیر نرم افزار و کیفیت بهتری دارد حتی در محیط هایی با نور نامناسب.


باتری پشتیبان
Innergie PocketCell Duo

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

 این باتری میتواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند.


لپ تاپ توشیبا کیرابوک
Toshiba Kirabook

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

با این اولترابوک لازم نیست از بین کار یا بازی یکی را انتخاب کنید. روی این دستگاه از قبل نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار ضد سرقت نورتون نصب شده است. نور پس زمینه کیبورد و درگاه یو اس بی این لپ تاپ که حتی در هنگامی خاموشی ابزارهای شما را شارژ می کند دوست داشتنی است. نمایشگر آن بهتر از اچ دی است و از اسپیکرهای هارمن کاردن بهره می برد که برای تماشای فیلم جان می دهد.


دوربین سونی سایبرشات تی ایکس 30
Sony Cyber-Shot TX30

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
با این که بسیاری از دوربین های مقاوم بدنه های زمختی دارند، این دوربین ضد شوک و ضدآب بسیار باریک و معمولی است، که دارای سنسور 18.2 مگاپیکسلی، فیلمبرداری اچ دی و زوم اپتیکال 5 ایکس است.


هدفون بوز 20 آی
Bose QuietComfort 20i

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر


این هدفون ریزه میزه  از خیلی از بهترین مدل ها قدرتمندتر است، نویز محیط را حذف و دیالوگ فیلم ها رابسیار شفاف پخش می کند. این هدفون دارای میکروفونی است که می تواند گوشی هوشمندتان را کنترل کند همچنین می توانید قابلیت حذف نویز آن را غیر فعال کنید.


لنوو آیدیاپد یوگا 11 اس
Lenovo IdeaPad Yoga 11S

 

 گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
تنها چند لپ تاپ دوگانه هستند که هم در حالت کامپیوتر و هم در حالت تبلت عملکرد مناسبی دارند اما آیدیاپد با کیبرد و سنسورهای حساس به حرکتش طراحی هوشمندانه ای دارد. به راحتی نمایشگر لمسی 11.6 جابه جا شده و به یک تبلت هموار تبدیل می شود.


الیمپوس پن ایی- پی5
Olympus PEN E-P5

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

در زیر این ظاهر کهنه، این دوربین از سنسور میکرو بهره می برد که سرعت شاتر فوق سریع 1 به 8000 دارد که بسیار برای عکاسی کلوزآپ و محیط کم نور مناسب است.


اچ پی کروم بوک 11
HP Chromebook 11

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

این لپ تاپ که دارای برنامه های مبتنی بر کلود گوگل است با سخت افزاری عالی کمتر از سیصد دلار قیمت دارد. این نسل دوم قابل توجه کروم بوک ،از ظاهر یا عملکرد چیزی کم نگذاشته است، با نمایشگر 16 اینچی عریض واسپیکرهایی با قابلیت تنظیم دیجیتال در بدنه ای منیزیومی عرضه می شود این دستگاه با هرگوشی اندرویدی کار می کند.


موس فوق باریک لمسی لاجیتک
Logitech Ultrathin Touch Mouse

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 
این موس علاوه بر اینکه ارگونومیک و دارای سایز جیبی است، با اکثر لپ تاپ و تبلت های مهم سازگار است.


لنز قابل نصب روی موبایل سونی کیو ایکس 100
Sony Smartphone Attachable Lens-Style Camera (DSC-QX100)

 

گجت,بهترین لپ تاپ,بهترین گجت ها برای سفر

 

این ابزار با همکاری لنز ساز مشهور آلمانی کارل زایس ساخته شده است. این لنز با اتصال وای فای به گوشی تان قابلیت یک دوربین شبه اس ال آر را به موبایل تان می افزاید. این لنز دارای سنسور، قابلیت 3.6 ایکس زوم دارد. این لنز عکس های کلوزآپ عالی می گیرد و در محیط کم نور عملکردی موثری دارد قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی دارد. این لنزها بهترین عملکرد رابا موبایل های اکسپریا سونی دارد اما کیس های خاصی هست که آن را به هر گوشی اندروید یا آیفونی متصل می کند.

منبع: bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قاب مافوق صوت سامسونگ برای افراد نابینا
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:27 | بازدید : 113 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,گوشی با  قاب مافوق صوت برای افراد نابینا

 

اخبار تکنولوژی - قاب مافوق صوت سامسونگ برای افراد نابینا

بنا به گفته این شرکت، کاربر تنها باید این گوشی را در دست خود و رو به جلو نگهدارد تا بتواند موانع را تشخیص داده و با آنها برخورد نکند.

شرکت سامسونگ برای کاربران گوشی های Galaxy Core Advanceقاب جدیدی را ارائه کرده است که با استفاده از امواج صوت می تواند افراد با اختلال بینایی را کمک کند.

به گزارش فارس به نقل از اندروید آثاریتی، سامسونگ اعلام کرده است که این قاب برای گوشی های  Galaxy Core Advance تولید شده است و می تواند با ارسال امواج مافوق صوت موانع اطراف را تشخیص دهد.

این قاب گوشی می‌تواند حضور اشیاء و یا افراد را در فاصله حداکثر دو متری تشخیص دهد و با ویبره و یا هشدار صوتی کاربر را از موانع پیش رو آگاه سازد.

بنا به گفته این شرکت، کاربر تنها باید این گوشی را در دست خود و رو به جلو نگهدارد تا بتواند موانع را تشخیص داده و با آنها برخورد نکند.

با این حال بعید بنظر می رسد که این گوشی بتواند کمک مؤثری را در راستای هدایت افراد کم بینا یا نابینا به این کاربران ارائه دهد و آنها را از عصا و یا سگ‌های راهنما بی‌نیاز کند.

اخبار تکنولوژی - فارس



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ ATIVE SE مبتنی بر ویندوز
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:26 | بازدید : 120 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ ATIVE SE مبتنی بر ویندوز

تصویر لو رفته ای که می بینید گوشی هوشمند سامسونگ بنام ATIV SE (هورون) تحت ویندوز است که تحت اپراتور ورایزون قرار است در امریکا عرضه شود.

ماه گذشته این گوشی مجوزهای لازم را از FCC گرفت و مطابق تصویر یک گوشی واقعی و شیک به نظر می رسد.(منظور اینکه این عکس فتوشاپ نیست)

آنچه می بینید نسخه به روز شده ATIVE S است که دکمه خانه منقش به آیکون ویندوز است و از طراحی سری گلکسی اس 4 نیز در ساخت این گوشی کمک گرفته شده است.

گوشی مجهز به ویندوز فون 8.1 بوده و باید بعد از عرضه این نسخه توسط مایکروسافت راهی بازار شود اما ورایزون تاریخ دقیق را مشخص نکرده است.

اتصالات نسل چهارم شبکه موبایل  LTE، صفحه 5 اینچی،دوربین 13 مگاپیکسلی و نمایشگر 1080 از ویژگی های این گوشی است که می بینید.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ

اخبار تکنولوژی - خبر آنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی قابلیت ضد آب بودن گوشی Galaxy S5 سامسونگ
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:26 | بازدید : 261 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

بررسی قابلیت ضد آب بودن گوشی Galaxy S5 سامسونگ
بررسی‌های جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند و به همین دلیل نیز فاصله معرفی تا عرضه این گوشی را پر می‌کنند. جدیدترین بررسی در مورد این گوشی، این بار اما از کشور روسیه می‌آید که در آن سعی شده قابلیت ضدآب بودن این گوشی را مورد بررسی قرار دهد. اغلب بررسی‌ها شامل طراحی بدنه، عملکرد فنی، قدرت دوربین و... می‎شوند، اما یک تیم روسی سعی کرده متفاوت از بقیه عمل کند و به همین دلیل به سراغ بررسی قابلیت ضد آب بودن این گوشی رفته است.
همان‌طور که می‌دانید، گلکسی اس 5 موفق به اخذ مجوز IP67 شده که به معنای مقاومت این گوشی در مقابل رطوبت و گرد و غبار است.


در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

 

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

گوشی Galaxy S5 سامسونگ

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

گوشی Galaxy S5 سامسونگ

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5

گوشی Galaxy S5 سامسونگ

گوشی Galaxy S5,ویژگیهای گوشی  Galaxy S5,گلکسی اس 5


در انتها خاطرنشان می‌کنیم که مجوز IP67 در گلکسی اس 5 کاملا واقعی بوده و علی رغم اینکه سامسونگ چندان به این موضوع تمرکز ننموده و تنها به بیان ضد آب بودن آن بسنده کرده است، اما آزمایشات نشان می‌دهند که پاشیدن آب از جهات گوناگون و طرفین به سمت این گوشی هیچ گونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. همچنین می‌توان تا عمق 1 متری و به مدت نیم ساعت نیز با آن کار کرد.

پس، برچسب استاندارد IP67 به درستی بر روی این گوشی قرار گرفته و ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند. البته لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که استاندارد IP67 از سطح پایین‌تری در مقایسه با IP58 در اکسپریا Z2 برخوردار است.

منبع : bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


یک فلش مموری جالب به نام "میکرودو" برای گوشی و تبلت اندرویدی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:25 | بازدید : 98 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار ,اخبار تکنولوژی فلش مموری جالب برای  گوشی و تبلت اندرویدی

 

اخبار تکنولوژی - یک فلش مموری جالب به نام "میکرودو" برای گوشی و تبلت اندرویدی

کمپانی کینگستون یک میکرو یو اس بی جالبی (میکرودو)ساخته که به گوشی و تبلت اندرویدی شما وصل شده و برای ذخیره اطلاعات در خدمت شما قرار می گیرد.

آنچه کینگستون DataTraveler MicroDuo نام نهاده در واقع یک فلش درایو ظریف و شیک است هم اتصال میرکو یو اس بی و هم یو اس بی کامل را در اختیار شما قرار می دهد و هر دستگاهی که یو اس بی را پشتیبانی کند، به این فلش درایو وصل می شود.

 

تئوری این بوده که در لحظه ای فوری نیاز به یک فایل ویدئویی را پرزنتیشن داشته و می خواهید از پی سی به تبلت منتقل کنید. در این حالت یو اس بی را به لپ تاپ زده و بعد از کپی کردن فایل، دوباره یو اس بی را به تبلت زده و آن را انتقال می دهید.

 

حتی به جای استفاده از محیط کلود برای دریافت فایل می توانید از این یو اس بی و میکرو یو اس بی به صورت فوری استفاده کنید تا مشکل نقل و انتقال پیدا نکنید.

 

سیار کردن موسیقی های دست چین شده روی این یو اس بی و زدن فوری آن به تبلت یا گوشی هوشمند یا لپ تاپ ، حسن دیگر این وسیله نوظهور و کارآ است.

 

گرفتن فایل پشتیبان از عکسها روی "میکرودو" در حال سفر برای نقل و انتقالات بدون دردسر از دیگر ویژگی های ان به شمار می رود.

 

یک دسته کوچک 90 درجه نیز روی ان تعبیه شده که کار پلاگ و بیرون کشیدن میکرودو را آسان می سازد.

 

میکرودو در حجم 8 گیگ 7.50 پوند و حجم 16 گیگ 9.90 پوند و حجم 32 گیگ با 5 سال گارانتی 16.30 پوند قیمت دارد.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی فلش مموری جالب برای  گوشی و تبلت اندرویدی

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی فلش مموری جالب برای  گوشی و تبلت اندرویدی

اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلت ارزان‌قیمت و مبتنی بر ۴G LTE از Nvidia معرفی شد
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:25 | بازدید : 50 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تبلت ارزان‌قیمت و مبتنی بر ۴G LTE از Nvidia معرفی شد
شرکت Nvidia به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع تبلت معرفی کرده است. این تبلت جدید با مدل Tegra Note 7 به بازار معرفی شده است که مبتنی بر ۴G LTE و سیستم‌عامل آندروید است.

 

تبلت,تبلت Tegra Note 7,تبلت ارزان‌قیمت

 

این محصول از مودم i500 4G LTE شرکت Nvidia بهره می‌برد که امکان اتصال به اینترنت با سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
درست به همین دلیل هم این محصول برای آن‌دسته از کاربرانی که تمایل دارند همیشه با استفاده از تبلتشان به اینترنت متصل باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این تبلت تا ۴۰ درصد نسبت به تبلت‌های قبلی شرکت Nvidia کوچک‌تر است و از نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد.

 

تبلت,تبلت Tegra Note 7,تبلت ارزان‌قیمت

 

این محصول جدید گویا مبتنی بر پردازنده چهار هسته‌ایTegra 4 این شرکت بوده و از صفحه نمایش هفت اینچی LCD از نوع IPS هم بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.این تبلت در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت طراحی شده است و از یک اسلات کارت حافظه برای ارتقای حافظه هم بهره می‌برد.

 

تبلت جدیدTegra Note 7 دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در جلو بوده و مجهز به یک پورت microHDMI و یک قلم اختصاصی هم بهره می‌برد. شرکت Nvidia اعلام کرده است که این تبلت جدیدش را از فصل دوم سال‌جاری میلادی و با قیمت پایه ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان قیمتی ارزان و مناسب برای چنین تبلتی محسوب شده و می‌تواند رقابتی جدی در بازار ایجاد کند.
منبع: donya-e-eqtesad.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سال 93 منتظر چه گوشی‌هایی باشیم؟
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:24 | بازدید : 41 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی گوشی های سال 92,

 

اخبار تکنولوژی - گوشی‌هایی که در سال 92 خودنمایی کردند/ سال 93 منتظر چه گوشی‌هایی باشیم

سال 92 برای کاربران دوستدار فناوری، یکی از پرهیجان ترین سالها در عرصه فناوریهای ارتباطی و تکنولوژیهای روز بود به نحوی که در این سال، با فراگیر شدن اپلیکیشن های موبایل، گوشیهای هوشمندی وارد بازار شدند که دریچه جدیدی از تکنولوژی را بر روی کاربران باز کردند.

به گزارش مهر، آمارهای منتشر شده در بازار جهانی نشان می دهد که گوشی های هوشمند کمپانی های بزرگی مانند آیفون، سامسونگ و سونی و اچ تی سی پرچمداران بازار اسمارت فونها در سال گذشته بودند و تمایل کاربران ایرانی به خرید گوشی های هوشمند در سال 92 نیز تفاوتی با سلایق کاربران خارجی نداشت.

 

در بازارهای جهانی بررسی ها از پرفروش ترین گوشی های موبایل در سال 2013 براساس تعداد قطعات سفارش شده و تعداد بدنه ساخته شده گوشی های هوشمند و نیز بازار خرید و فروش صورت گرفت و این درحالی است که در ایران به دلیل نبود آمار دقیق از میزان واردات و خرید باید به گزارشهای میدانی سطح بازار اکتفا کرد.

 

اما با این وجود گزارشهای منتشر شده نشان می دهد که در اغلب کشورها، خریداران گوشی های هوشمند رفتار یکسانی نسبت به خرید مدلهای گوشی داشته اند و دو سیستم عامل اندروید و  iOS برای استفاده کاربران از اپلیکیشن های موبایل بیشترین تقاضا را داشته اند.

 

گوشی هایی که در سال 92 خودنمایی کردند

براساس آمارهای به دست آمده از 6 قاره و بیش از 70 کشور، برندهای سونی، اپل، سامسونگ، نوکیا، ال جی و اچ تی سی بیشترین آمار فروش اسمارت فونها را در سال 2013 میلادی و 92 شمسی به خود اختصاص داده اند که در این میان می توان به گوشی های هوشمند Xperia Z1 و Xperia Z کمپانی سونی، آیفون 5S اپل، 4 مدل I9500 Galaxy S4 و Galaxy S4 mini و Galaxy Core I8260 و Galaxy Note 3 کمپانی سامسونگ، دو مدل گوشی هوشمند Lumia 1020 و Lumia 925 از نوکیا، گوشی هوشمند Nexus 5 گوگل شرکت ال‌جی و HTC One کمپانی تایوانی اچ تی سی اشاره کرد.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی گوشی های سال 92,

 

در این میان برخی تحقیقات صورت گرفته از دیتای فروشندگان عمده و توزیع کنندگان بزرگ در 33 کشور جهان از جمله کشور چین که گفته می شود فروش اسمارت فون در این کشور در سال 2013 در حد انفجار بوده از صدرنشینی گوشی آیفون 5S کمپانی اپل حکایت دارد.

 

در این لیست آیفون 5S و آیفون 5 رده اول و دوم پرفروش ترین گوشی های بازار جهانی را به خود اختصاص داده و گلکسی اس 4 سامسونگ در رده سوم جای گرفته است. آیفون 5C در رده چهارم و نوت 3 سامسونگ، گلکسی اس 3، گلکسی اس 4 مینی در رده های بعدی پرفروش ترین گوشی های موبایل جهان در سالی که گذشت هستند.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی گوشی های سال 92,

 

در این رده بندی دو گوشی نوکیا 105 و آشا 501 در رتبه های هشتم و نهم این جدول قرار گرفتند.

 

سال 93 منتظر چه گوشی هایی باشیم

به گزارش مهر، با افزایش نیاز مصرف کنندگان به گوشی های هوشمند و سرویس های متنوعی که این گوشی ها در خود جای داده اند باید منتظر آمدن گوشی های منحصر به فرد جذابی در سال آینده به بازار فناوریهای دیجیتال باشیم.

 

خبرهای منتشر شده از گوشی هایی که قرار است در سال 93 وارد بازار جهانی شوند حاکی از آن است که پرچمدار بازار اسمارت فونها، این بار آیفون 6 را به بازار عرضه می کند؛ سامسونگ از گلکسی اس 5 پرده برمی دارد؛ سونی اکسپریا Z2 آواتار و Z1S را رونمایی خواهد کرد؛ اچ تی سی با M8 و باترفلای 2 خودنمایی می کند و نوکیا با لومیا 1820 و بلک بری با دو مدل Q30 و Z50 و هواوی با گلوری 4 حرفی برای گفتن خواهند داشت.

 

آیفون 6 اپل دارای پردازنده 64 بیتی، تاچ ID، صفحه نمایش بزرگتر، رم بیشتر نسبت به مدل پیشین، آخرین ورژن Ios ، کارایی بیشتر از نظر مصرف انرژی، صفحه نمایش فول اچ دی و دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی است.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی گوشی آیفون 6 اپل

 

سامسونگ گلکسی اس 5 از مشخصاتی چون پردازنده 64 بیتی با معماری 16 هسته‌ای، رم 3 یا 4 گیگابایتی، کیس ضد آب، شارژ بیسیم و اسکنر چشم بهره می برد.

 

 

سونی اکسپریا زد 2 آواتار دارای رم 3 گیگابایتی، اندروید کیت کت، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 ، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، چگالی پیکسلی ppi 506 و بدنه ضد آب و گرد و غبار خواهد بود.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی گوشی سونی اکسپریا زد 2 آواتار

 

اچ تی سی ام 8 دارای بدنه فلزی، صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 2K ، پردازنده اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، اندروید کیت کت، دوربین آلترا پیکسل و توانایی تصویر برداری 3 بعدی با اسکنر اثر انگشت است.

 

سونی اکسپریا زد 1 اس نیز در مشخصاتش بدنه‌ای صیقلی و جمع و جور، صفحه نمایش 4.3 اینچی اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 800 با 4 هسته، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین 20 مگاپیکسلی و باتری 2300 میلی آمپری به چشم می خورد.

 

نوکیا لومیا 1820 دارای بدنه یکپارچه از فلز، دوربین لیترو استایل، ویندوز فون 8.1 و صفحه نمایش فول اچ دی با پردازشگر قدرتمند است.

 

اچ تی سی باترفلای 2 قرار است با صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 800 ، ضد آب، دوربین آلترا پیکسل و اسپیکرهای بوم ساوند عرضه شود.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی گوشی اچ تی سی باترفلای 2

 

دو مدل بلک بری Q30 و Z50 به ترتیب از کیبورد کیو ورتی، پردازنده 2.3 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی و صفحه نمایش 4 اینچی و نیز صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، پردازنده 4 هسته‌ای و آخرین و پیشرفته‌ترین سیستم عامل بلک بری بهره می برد.

 

کمپانی چینی هوواوی نیز گلوری 4 را با قیمتی حدود 150 دلار و پردازنده 8 هسته‌ای، صفحه نمایش 4.7 اینچی اچ دی، رم 1 گیگابایتی و دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه می کند.

 اخبار تکنولوژی - مهر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


 معرفی ۷ تبلت هیبریدی با ویندوز ۸٫۱
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:23 | بازدید : 60 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

معرفی ۷ تبلت هیبریدی با ویندوز ۸٫۱
ویندوز ۸٫۱ اصلاحات قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی داشته و این پیشرفت‌‌ها تنها به دکمه استارت، قدرت بهتر جستجو و توانایی مالتی‌تسکینگ برای پردازش همزمان چندین برنامه محدود نمی‌شوند. اما توانایی واقعی ویندوز ۸٫۱ را زمانی خواهید دید که از یک تبلت استفاده کنید و ویژگی‌های لمسی آن را ببینید. در این مطلب ۷ تبلت هیبریدی با ویندوز ۸٫۱ را معرفی می‌کنیم. اغلب این مدل‌ها قیمت بالایی دارند و طراحی آنها عالی است.


ASUS Transformer Book T100

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 

این مدل به تازگی وارد بازار ایران هم شده و مانند مدل‌های قبلی ترنسفورمر از دو بخش اصلی تبلت و کیبورد تشکیل شده است. این مدل هیبریدی می‌تواند از یک تبلت ۶۰۰ گرمی به لپ‌تاپی با بیش از ۱۲ ساعت عمر باتری تبدیل شود. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به پنل IPS در سایز ۱۰٫۱ اینچ با کیفیت ۱۳۶۶×۷۶۸  اشاره کرد.


Microsoft Surface Pro 2

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 
نسل دوم مایکروسافت سرفیس از ویندوز ۸٫۱ استفاده می‌کند و یک تبلت رسمی با کاربردهای اداری است. در این تبلت از پردازنده‌های نسل چهارم استفاده شده و برای افزایش سرعت، اطلاعات روی درایو SSD ذخیره می‌شوند. عمر باتری حدود ۸ ساعت، خروجی تصویر ۴K و پنل ۱۰٫۶ اینچ Full HD از دیگر امتیازات این مدل هستند.


(Dell XPS 12 (2013

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 
طراحی عجیب و جذاب تبلت هیبریدی Dell طرفداران زیادی دارد و در نسخه آپدیت شده این مدل از ویندوز ۸٫۱ استفاده می‌شود. نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی Dell XPS مجهز به پوشش گوریلا است و از وضوح Full HD پشتیبانی می‌کند. این تبلت دارای پردازنده‌های نسل چهارم با ۱۰ ساعت عمر باتری است.


Lenovo Miix 2

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 

لنوو مدل Miix 2 را به تازگی معرفی کرده است و تلاش می‌کند وارد بازار مدل‌های متوسط و ارزان شود. در این مدل ضخامت بدنه کاهش پیدا کرده و توان پردازشی آن توسط پردازنده اتم با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت درایو SSD‌ و نمایشگر با کیفیت ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل اشاره کرد.


Lenovo IdeaPad Yoga 2 Pro

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 
تبلت‌های یوگا یکی از پرطرفدارترین مدل‌های هیبریدی هستند که پس از اصلاح مشکلات نسخه‌های اولیه با نام Yoga 2 Pro وارد بازار شدند. نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی این مدل‌ها دارای کیفیت فوق‌العاده ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل است و از پنل IPS استفاده می‌کند. علاوه بر تصویر، بخش صدا نیز در نسخه دوم یوگا کیفیت بالایی دارد.


Nokia Lumia 2520

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 
لومیا ۲۵۲۰ از آخرین تولیدات نوکیا قبل از پیوستن به مایکروسافت است و از ویندوز ۸٫۱ پشتیبانی می‌کند. این مدل را می‌توان به شکل یک تبلت کامل استفاده کرد و در واقع بخش کیبورد یک قسمت جانبی است. این تبلت یکی از مهمترین رقبای سرفیس RT‌ است که در مقایسه با آن صفحه نمایش بهتر و عمر باتری بیشتری دارد.


Dell Venue 11 Pro

 

تبلت,تبلت هیبریدی,بهترین مدل‌های تبلت هیبریدی

 
نمایشگر ۱۰٫۸ اینچی با کیفیت Full HD و پنل مجهز به فناوری IPS از مهمترین ویژگی های این تبلت دل هستند. در این مدل تاکید بیشتری روی بخش تبلت انجام شده و کیبورد نقش زیادی در کار با آن ندارد با این حال اگر همین بخش نبود عمر باتری این تبلت هیبریدی به ۱۷ ساعت نمی‌رسید.
منبع:laptopmedia.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصاویری از رونمایی اچ تی سی وان M8 با قابلیت افزودن حافظه 128 گیگی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:22 | بازدید : 47 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبارتکنولوژی -  تصاویری از رونمایی اچ تی سی وان M8 با قابلیت افزودن حافظه 128 گیگی

اچ تی سی از جدیدترین محصول آلومینیومی خود موسوم به HTC One M8 با نمایشگر بزرگتر، نرم افزار بهینه و دوربین قوی تر علیه سامسونگ، رونمایی کرد.

HTC One M8
گوشی 5 اینچی جدید اچ تی سی با قابلیت افزودن 128 گیگ حافظه جانبی

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصاویر رونمایی اچ تی سی وان

 

نمایشگر 5 اینچی (مدل قبلی 4.7 اینچی بود) با رزولوشن 1080 پیکسل، ظریفتر شدن بدنه گوشی و صدای استریوی لود اسپیکر گوشی که در مقایسه با مدل قبلی 25 درصد بلندتر شده است، از جمله ویژگی های جدیدترین گوشی اچ تی سی است.

دو گیگ رم با پردازنده 2.3 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 801 از نوع کرایت 400، جی پی یو و گرافیک آدرنو 330 ، مجهز به حافظه 16 و 32 گیگ است که اسلات برای اضافه کردن رم تا 128 گیگ در آن تعریف شده است.

همچنین سیستم عامل کیت کت 4.4 همراه با اینترفیس مخصوص اچ تی سی بنام Sense 6 نیز در آن دیده می شود.

از ویژگی های اینترفیس جدید برای نمونه؛ با زدن دو بار تب یا کشیدن به بالا، گوشی از حالت خواب بیدار می شود و وقتی گوشی قفل است تلفن در حالت پورتره قرار می گیرد و سوآپ کردن به سمت چپ باعث دسترسی به پنل مخصوص ویجت ها می شود. در حالت چشم انداز با زدن دکمه ولوم نیز می توانید به دوربین دسترسی پیدا کنید.دسترسی به تلفن وقتی قفل است با سرعت بالا امکان پذیر شده است.

باطری دستگاه M8 به صورت 2600mAh تعریف شده و حالت جدید موسوم به Power Saving Mode(شبیه گلکسی اس جدید سامسونگ S5) تا 30 ساعت روی ده درصد جواب می دهد.

دوربین دستگاه (Dou Camera) از نوع اولتراپیکسل (4MP) بوده و سنسور 1/3 داشته و سایز پیکسلی 2 میکرون تعریف شده و دیافراگم 2.0 دارد.دارای دو لنز مستقل بوده که عمل محاسبه فاصله با موضوع مورد عکاسی را انجام داده و با فوکوس مخصوص و افکت های ویژه قدرت خارق العاده ای را به دوربین گوشی داده است. همچنین دوربین جلوی گوشی 5 مگاپیکسلی شده است که ر مقایسه با 2.1 مگاپیکسل مدل قبلی پرش بزرگی محسوب می شود.

(نکته منفی ویژگی optical image stabilization از روی گوشی حذف شده است ) اما دو فلشه ال ای دی شده و فوکوس روی موضوع سریعتر از قبل شده و به 0.3 ثانیه رسیده است.

سایر ویژگی ها: 160 گرم وزن/ 146 در 70 در 9.4 میلیمتر ابعاد/ نمایشگر 16 میلیون و سوپر ال سی دی 3 لمسی/ 5 اینچی 1080 در 1920 پیکسل/ 441ppi/ مولتی تاچ/ گوریلا گلس سه/ شبکه نسل چهار LTE Cat4/ وای-فای/ بلوتوث/ NFC.

این گوشی آلومینیومی زیبا در رنگ خاکستری،نقریه ای و طلایی از همین امروز در سراسر جهان (530 پوند در لندن، 880 دلار استرالیایی در استرالیا،) در فروشگاههای اچ تی سی قابل خرید است.
اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقایسه فنی اچ تی سی وان M8 با گلکسی اس5 سامسونگ و آیفون 5S اپل
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:22 | بازدید : 56 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار ,اخبار تکنولوژی , اچ تی سی وان

 

اخبار تکنولوژی - مقایسه فنی اچ تی سی وان M8 با گلکسی اس5 سامسونگ و آیفون 5S اپل

کمپانی تایوانی اچ تی سی جدیدترین گوشی هوشمند خود بنام M8 را راهی بازار کرد تا با گلکسی اس5 و آیفون 5S رقابت کند.

  گوشی جدید آلومینیومی اچ تی سی با ظاهری شیک و پیک، قدرتمند با فیچر ها و ویژگی های جدید آمده تا با گلکسی اس5 پلاستیکی به مبارزه مستقیم روی بیاورد، همچنان که سال گذشته اچ تی سی وان در مقابله با گلکسی اس4 آمد.

 

مدل M8 دیرتر از اس5 سامسونگ معرفی شد اما همان روز نیز وارد بازار شد و حالا باید دید فروش این دو چگونه خواهد بود. اپل نیز با یک قدم جلوتر از هر دو، امسال می خواهد آیفون 6 را عرضه کند که بزرگتر از 5 اینچ بوده و توانایی های خارق العاده ای خواهد داشت.

 

 

HTC One M8

Samsung Galaxy S5

Apple iPhone 5s

Size

146.36 x 70.6 x 9.35mm; 160g

142 x 72.5 x 8.1mm; 145g

58.6 x 7.6 x 123.8mm; 112g

Screen

5-inch; 1920x1,080; 441ppi

5.1 inches; 1920x1080 pixels; 431ppi

4-inch; 1136x640 pixels; 326ppi

OS

Android 4.4; Sense 6.0 UI

Android 4.4; TouchWiz UI

iOS 7

Processor

2.3GHz quad-core Qualcomm Snapdragon 801

2.5GHz quad-core Qualcomm Snapdragon 801

Proprietary A7 (64-bit) with M7 motion processor

Rear camera and recording

4-'Ultrapixel'; 1080p HD

16-megapixel; 1080p HD

8-megapixel; 1080p HD

Front-facing camera

5-megapixel; 1080p HD

2-megapixel; 720p HD

1.2-megapixel; 720p HD video

Capacity

16GB, 32GB

16GB, 32GB

16GB, 32GB, 64GB

RAM

2GB

2Gb

N/A

Expandable storage

Up to 128GB

Up to 128GB

None

Battery

2,600mAh battery; embedded

2,800mAh; removable

Embedded; Up to 10 hours on 4G LTE; standby time up to 10 days

4G LTE

Yes

Yes

Yes

Wi-Fi

802.11 a/b/g/n/ac (2.4, 5GHz)

802.11 a/b/g/n/ac (2.4, 5GHz)

802.11 a/b/g/n (2.4, 5GHz)

NFC

Yes

Yes

No

Bluetooth

4.0

4.0 Low energy

4.0

IR Blaster

yes

Yes

No

Notable extras

BlinkFeed, BoomSound

Fingerprint scanner, heart rate monitor

Touch ID scanner

 

 

از لحاظ سایز آیفون کوچکتر و ام8  بزرگتر از بقیه است. آیفون سبک تر و ام8 اچ تی سی از بقیه سنگین تر است.

 

صفحه نمایشگر اس5 سامسونگ 5.1 اینچی بوده و ام8 نیز 5 اینچی تعریف شده و این در حالی است که آیفون 4 اینچی است. میزان پیکسل در هر اینچ روی ام8 با 441 از همه بالاتر بوده و آیفون با 326 از همه کمتر است.

پردازنده ام8 اچ تی سی چهار هسته ای 2.3 گیاهرتز بوده که سامسونگ نیز عین همان بوده منتها سرعتش 2.5 اعلام شده است.

آیفون نیز معماری 64 بیتی داشته و با M7 از هر دوی انها بالاتر محسوب می شود. دوربین سامسونگ از لحاظ اسمی 16 مگاپیکسل بوده ولی پایین تر از ام8 و آیفون است.

آیفون 8 مگاپیکسلی و ام8 نیز 4 مگاپیکسل اولترا است که کیفیت تصویری بالاتری از اس5 سامسونگ دارند.

دوربین جلوی ام8 نیز 5 مگاپیکسل و از بقیه سرتر است.

رم ام 8 و اس5 ساموسنگ دو گیگ تعریف شده و هر دو گوشی اتصالات NFC داشته اما آیفون 5S ندارد.

همچنین ام8 و اس5 سامسونگ هر دو عملکرد ریموت داشته اما آیفون فاقد چنین ویژگی است.

تاچ آی دی اپل سرتر از اسکنر اثر انگشت سامسونگ بوده و قدرت صدای ام8 با Boomsound بالا است.

ام8 اچ تی سی اسلات برای اضافه کردن تا 128 گیگ را مانند اس5 سامسونگ دارد اما حداکثر حافظه داخلی آیفون5S نیز 64 گیگ تعریف شده است.

هر سه 1080 پیکسل هستند و باید کیفیت ام8 و اس5 را از نزدیک تست کرده و با آیفون مقایسه کرد(هنوز وارد بازار عمومی نشده اند)

آنطور که پیداست قدرت ام8 اچ تی سی و اس5 سامسونگ نزدیک هم بوده و آیفون5S نیز با معماری 64 بیتی از هر دوی آنها سریعتر عمل می کند.
اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی اولترابوک Aspire S7 ایسر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:21 | بازدید : 114 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بررسی اولترابوک Aspire S7 ایسر (نسخه 2013)
ایسر با لپ‌تاپ‌های سری Aspire S وارد بازار اولترابوک‌ها شد.  Aspire S7 2013 پرچمدار اولترابوک‌های ایسر است که علاوه بر بازده بسیار خوب، طول عمر بالای باتری و نمایشگر فوق‌العاده، طراحی ظاهری دلربا و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و ضخامت و وزن پایین آن باعث می‌شود تا جابجایی آن آسان شود. در ادامه به بررسی عمیق این لپ‌تاپ خواهیم پرداخت.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 

چند سالی است که بازار اولترابوک‌ها پررونق شده و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای خرید نوت‌بوک‌های سنگین و ضخیم و حجیم، یک اولترابوک کارآمد اما سبک تهیه کنند تا هم دستگاه شیک‌تری در اختیار داشته و هم لپ‌تاپ خود را راحت‌تر جابجا کنند.


Aspire S7 ایسر پرچمدار اولترابوک‌های این کمپانی تایوانی است. نسخه سفیدرنگ این دستگاه با نام کامل Aspire S7-392-74508G25tws مورد نقد و بررسی قرار گرفت. در داخل جعبه این لپ‌تاپ علاوه بر شارژر و دفترچه‌های راهنما یک کیف باکیفیت و بسیار شیک و زیبا و یک مبدل خروجی دارد که سه درگاه USB، شبکه اترنت و خروجی D-Sub برای اتصال به صفحه نمایش‌های خارجی یا ویدیو پروژکتورها را میسر می‌کند. این آداپتور از طریق یک پورت ویژه به دستگاه متصل می‌شود


طراحی و سخت‌افزار
بدنه Aspire S7 جدید از جنس آلومینیوم ساخته شده و قسمت پشت دستگاه با یک لایه شیشه مقاوم پوشانده شده که لوگوی ایسر تنها چیزی است که روی آن مشاهده می‌گردد، استفاده از پوشش شیشه‌ای ضد خش در پشت دستگاه باعث افزایش زیبایی ظاهری و بهبود حسی که به انسان منتقل می‌کند، شده است اما اثر انگشت روی بخش شیشه‌ای باقی می‌ماند. البته این موضوع در نسخه سفیدرنگ آن چندان قابل مشاهده نیست، با این وجود می‌توان حدس زد که در نسخه مشکی دستگاه این موضوع مشهود‌تر باشد.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 
لبه‌های دور نمایشگر با کیفیت این لپ‌تاپ ضخامت زیادی ندارند. در پایین نمایشگر لوگوی ایسر حک شده و در بالای آن نیز وب‌کم و یک سنسور برای تنظیم شدت روشنایی نور پس زومینه صفحه کلید قرار دارد. بدنه دستگاه در بخش صفحه کلید آلومینیوم یکپارچه است و کل این بخش به رنگ نقره‌ای است.


در لبه سمت راست دستگاه به ترتیب پورت مبدل اختصاصی ایسر، درگاه HDMI، یک پورت USB 3.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدست قرار دارد. در لبه سمت چپ نیز سوکت منبع تغذیه، دکمه روشن/خاموش، یک پورت USB 3.0 دیگر و درگاه SD Card تعبیه شده‌اند. معمولا دکمه پاور در لپ‌تاپ در کنار دیگر کلیدهای صفحه کلید بر روی قسمت روی دستگاه قرار داده می‌شود اما ایسر ترجیح داده تا آن را به لبه چپ منتقل کند. در لبه جلوی دستگاه هیچ پورتی وجود ندارد و در لبه پشت نیز شبکه خروج حرارت قابل مشاهده است.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 

سیستم انتقال حرارت Aspire S7 طراحی مدرنی دارد و سیستم خنک کننده آن نیز کاملا بی‌صدا است. البته اولترابوک‌ها به پردازنده سری U اینتل مجهز هستند و از این رو با فرکانس پایین کار کرده و متقابلا دمای کمی تولید می‌کنند. پورت مبدل اختصاصی ایسر برای اتصال هاب همراه لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر روی هاب همراه این لپ‌تاپ یک پورت VGA، یک درگاه USB 2.0 و یک پورت اترنت وجود دارد تا کاربر در صورن نیاز به این اتصال‌ها بتواند بدون آن که پورت‌های USB روی لپ‌تاپ را اشغال کند، هاب را متصل نموده و از آن بهره ببرد.


مشخصات سخت‌افزاری Aspire S7 2013 ایسر
-پردازنده Core i7 4500U اینتل (Haswell) با فرکانس کلاک 1.8 گیگاهرتز
-حافظه رم 8 گیگابایت
- 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع RAID0 SSD
- گرافیک یکپارچه با پردازنده اصلی Intel HD 4400
- صفحه نمایش 13.3 اینچ لمسی از نوع IPS با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل
- وزن 1.3 کیلوگرم و ابعاد 32.3 در 22.3 در 1.27 سانتیمتر
-باتری 4 سلولی لیتیوم پلیمر
- سیستم عامل Windows 8 64-bit

 

لبه‌های دور این لپ‌تاپ طراحی ظریفی دارند و با دقت تراش خورده‌اند. لولاهای نمایشگر دارای تکنولوژی Dual-Torque بوده و نمایشگر بیش از 180 درجه خم می‌شود. بر روی بخش اتصال نمایشگر به بخش صفحه کلید چراغ‌های LED وضعیت باتری/شارژ و چراغ روشن/خاموش بودن دستگاه قابل مشاهده‌اند.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم ایسر دکمه پاور را از به لبه چپ دستگاه متصل نموده و از آنجایی که این دکمه بسیار کوچک است، روشن و خاموش کردن آن کمی مشکل به نظر می‌رسد. بخش زیرین دستگاه از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده و اسپیکر‌های دالبی در عقب و کناره‌های آن جای گرفته‌اند.
در مجموع باید بگوییم که شاید بتوان ایراداتی جزئی در طراحی این اولترابوک مشاهده نمود ولی بدون شک کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی بسیار شیک و زیبا، در کنار ضخامت و وزن بسیار پایین آن، نقطه قوت آن محسوب می‌گردند و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند.


صفحه نمایش
Aspire S7 مجهز به یک نمایشگر 13.3 اینچی چندلمسی از نوع IPS با نسبت تصویر 16:9 است. بی‌شک یکی از نقاط قوت این اولترابوک، نمایشگر براق با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل آن است. رزولوشن WQHD این نمایشگر در این ابعاد منجر به تراکم پیکسل تقریبی 221 پیکسل بر اینچ می‌گردد که برای یک لپ‌تاپ فوق‌العاده است.

در واقع به دلیل رزولوشن بالای نمایشگر بدون آزار چشم می‌توانید مدت‌ها با لپ‌تاپ کار کنید. هم تصاویر و ویدئوها و هم متون به شکلی دقیق و عالی نمایش داده می‌شوند. رزولوشن بالای دستگاه باعث می‌شود تا در حالت پیش‌فرض آیکون‌ها و منوها به شکل بسیار کوچک نمایش داده شوند که برای رفع این مشکل باید تنظیمات نمایشگر در ویندوز را تغییر دهید تا به حالت مطلوب خود برسید.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 
زاویه دید نمایشگر در حد مطلوبی بوده و به راحتی از زوایای مختلف می‌توان تصویر را با حداقل افت کیفیت مشاهده کرد. همچنین با وجود براق بودن صفحه به دلیل روشنایی قابل قبول پنل این نمایشگر می‌توان در محیط‌های پرنور نیز با آن کار کرد و از تصاویر زنده و جذاب آن لذت برد.
محافظی که روی نمایشگر قرار گرفته به شکل یکپارچه با پنل بوده و به خاطر آن که از نوع گوریلا گلس نسخه 2 است، مقاومت بسیار بالایی در برابر خش و خط و ضربه دارد. نمایشگر اولترابوک ایسر می‌تواند همزمان ده انگشت را تشخیص دهد که باعث بالا رفتن کارایی صفحه لمسی آن می‌گردد. همچنین صفحه لمسی کیفیت مناسبی داشته و کار با آن بسیار راحت است. صفحه نمایش لمسی باعث می‌شود تا استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۸ جذاب‌تر شده و کاربر نهایت استفاده را از رابط کاربری مدرن این سیستم‌عامل ببرد.


به لطف لولاهای Dual Torque ایسر، نمایشگر دستگاه بیش از 180 درجه باز می‌شود تا بتوان محتوا را به شخصی که روبروی شما نشسته نیز نمایش دهید. در کل صفحه نمایش S7 یکی از نقاط قوت آن است و به لطف رزولوشن بسیار بالا، دقت بسیار خوب در نمایش رنگ‌ها و همچنین زاویه دید وسیع، تجربه کاربری لذت‌بخشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


اسپیکرها
ایسر برای صدای خروجی از سیستم Dolby Home Theater بهره می‌برد. اسپیکرها در لبه‌های کناری و پشت زیر دستگاه قرار گرفته‌اند. وجود اسپیکرها در زیر لپ‌تاپ باعث شده تا وقتی لپ‌تاپ بر روی سطوح نامسطح و نرم قرار می‌گیرد از حجم و کیفیت آن کاسته شود ولی در مجموع حجم صدای خروجی نسبت به ضخامت دستگاه راضی کننده است.

 

یکی از نقاط ضعف Aspire S7 کیفیت صدای خروجی است که البته به دلیل باریکی‌ اولترابوک‌ها تقریبا در تمام آن‌ها این مشکل احساس می‌شود. این نکته زمانی بیشتر به چشم می‌آید که حجم صدا در بالاترین سطح قرار می‌گیرد و شما متوجه کمی اغتشاش در صدای خروجی می‌گردید که نامطلوب است.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 
در لبه سمت راست دستگاه نیز یک جک هدست 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است و می‌توان آن را به یک میکروفون یا هدفون تنها یا یک هدست متصل نمود.


صفحه کلید و تاچ‌پد
ارتقاع کلیدها در اولترابوک‌ها به دلیل باریکی دستگاه، کم است و همین عامل باعث سختی کار با آن‌ها می‌شود، اما خوشبختانه ایسر تمام سعی خود را بکار گرفته تا ارتفاع کلید‌ها را به حداکثر برساند و در این راه موفق‌تر از رقبای خود مانند Zenbook ایسوس بوده است. صفحه کلید Aspire S7 از نوع جزیره‌ای است و به این ترتیب در برابر نفود مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید مقاوم است.

 

تایپ کردن با این صفحه کلید به خوبی صفحه کلید لپ‌تاپ‌های قطور یا صفحه‌کلیدهای مجزا نیست، اما شاید یکی از بهترین‌ها در شاخه اولترا بوک‌ها باشد و پس از کمی تایپ‌کردن با آن از آن لذت خواهید برد. همچون اکثر لپ‌تاپ‌های کوچک‌تر از 15 اینچ، کی‌پد اختصاصی اعداد در این صفحه کلید نیز وجود ندارد. کلیدها همچون بدنه از جنس آلومینیوم و به رنگ سفید هستند و حروف با رنگ نیلی بر روی آن‌ها نمایان هستند. در ابتدا تصور می‌کردیم که جنس آلومینیومی کلیدها چندان برای تایپ طولانی‌مدت مناسب نباشد ولی تصور ما اشتباه بود. جنس آلومینیومی یکپارچه با بدنه کلیدها همچنین باعث شده تا این اولترابوک ظاهری بسیار زیبا به خود بگیرد.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 
صفحه‌کلید از نور پس زمینه نیز بهره می‌برد که برای کار در نور کم، مناسب است. برای این لپ‌تاپ یک حد آستانه از نور محیط تعریف شده که در صورتی که نور از این حد بیشتر باشد، نور صفحه کلید خاموش می‌شود و در صورتی که نور از حد آستانه کمتر شود، نور پس زمینه کیبورد فعال شده و بنا به میزان نور محیط به طور خودکار تنظیم می‌گردد. وقتی نور روشن می‌گردد، حروف روی کیبورد با رنگ نیلی درخشان قابل رویت هستند که ظاهری بسیار زیبا و جادویی به دستگاه می‌بخشد.


تاچ‌پد دستگاه اندازه مطلوبی دارد و دکمه‌های کلیک راست و چپ به صورت پنهان در بخش پایین تاچ‌پد قرار گرفته‌اند، به طوری که در ظاهر فقط یک تاچ‌پد بزرگ قابل مشاهده است. تاچ‌پد به خوبی دستورات لمسی را دریافت نموده و نشانگر ماوس را به حرکت در می‌آورد. این تاچ‌پد دقت بسیار خوبی دارد و استفاده از آن لذت بخش است.

 

تاچ‌پد Aspire S7 از نوع چند لمسی است و از آنجایی که ویندوز ۸ نیز از ژست‌های چندلمسی به خوبی پشتیبانی می‌کند می‌توانید از آن برای کنترل بهتر سیستم‌عامل بهره ببرید. به عنوان مثال برای اسکرول بر روی صفحه می‌توانید با دو انگشت تاچ‌پد را لمس نموده و به سمت بالا و پایین یا چپ و راست بکشید تا عمل اسکرول عمومی و افقی انجام شود. همچنین از لبه‌های تاچ‌پد می‌توانید برای فعال نمودن نوار چارم‌بار ویندوز و دیگر امکانات آن بهره ببرید.


قدرت و بازده
در اولترابوک‌ها معمولا از پردازنده‌های سری کم‌مصرف اینتل، یعنی سری U استفاده می‌شود. در ساخت این نوع پردازنده‌ها، توان مصرفی پایین فدای عملکرد قدرتمند نشده ولی نهایت تلاش اینتل صورت گرفته تا پردازنده‌های مخصوص اولترابوک‌ها، علاوه بر عملکرد مناسب، توان مصرفی در کمترین حالت ممکن باشد. ایسر از یکی از برترین تراشه‌های سری U هسول اینتل، یعنی 4500U در S7 استفاده نموده تا بتواند با سایر اولترابوک‌های برتر بازار همچون مک‌بوک ایر اپل، زن‌بوک‌های ایسوس و... رقابت کند.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 
Aspire S7 2013 به همراه ویندوز 8 مایکروسافت ارائه شده و به لطف بکار گیری از حافظه ذخیره سازی SSD، سرعت بوت شدن سیستم‌عامل در آن فوق‌العاده سریع (حدود ۹ ثانیه) است. همه چیز بسیار روان و سریع اجرا می‌شود و در انجام آزمایش‌های مختلف هیچ مشکل یا تاخیر چشمگیری در اجرای برنامه‌ها مشاهده نکردیم.


با وجود این که اولترابوک‌ها عموما از پردازنده گرافیکی اختصاصی بی‌بهره‌اند و فقط از پردازنده گرافیکی مجتمع شده با پردازنده اصلی اینتل استفاده می‌کنند (که Aspire S7 نیز از این قاعده مستثنی نیست)، اما اینتل با بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی مجتمع توانسته کاری کند که چندان نیازی به پردازنده اختصاصی حس نشود. پردازنده گرافیکی Intel HD 4400 می‌تواند از پس بسیاری از پردازش‌های گرافیکی نسبتا سنگین برآید و برای پردازش‌های گرافیکی معمول در عین مصرف پایین عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

 

با تمام این اوصاف اگر خوره بازی هستید و می‌خواهید روی لپ‌تاپ خود بازی‌های سنگینی چون Call of Duty یا Battlefield را بازی کنید، نه فقط Aspire S7 ایسر، بلکه هیچ اولترابوکی برای شما مناسب نیست و باید به دنبال خرید یک لپ‌تاپ با پردازنده گرافیکی اختصاصی قدرتمند باشید.
تنها مساله در عملکرد اولترابوک ایسر این بود که در اجرای برنامه‌های بسیار سنگین و چندوظیفگی بین آنها در قسمت پشت دستگاه حرارت بالایی حس می‌گردد، ولی حتی در این حالت نیز هیچ صدایی از دستگاه خارج نمی‌شود. ایسر برای بخش خنک کننده از تکنولوژی جدیدی بهره برده تا بتواند به انتقادهای مربوط به صدای فن‌ها در نسخه قدیمی Aspire S7 پاسخ دهد، اما به نظر می‌رسد که اندکی عملکرد کلی سیستم خنک‌کننده فدای کاهش صدای خروجی فن‌ها شده است!


یکی از مهم‌ترین دلایل سرعت و عملکرد مناسب این لپ‌تاپ استفاده از حافظه ذخیره‌سازی RAID0 SSD و حافظه رم 8 گیگابایتی DDR3 است. سرعت انتقال اطلاعات ورودی/خروجی بسیار بالا است که همین موضوع می‌تواند بسیار در عملکرد کلی دستگاه موثر باشد.


طول عمر باتری
در Aspire S7 از یک باتری 4 سلولی غیرقابل جداسازی استفاده شده که ایسر ادعا می‌کند می‌تواند تا 8 ساعت در کاربرد روزمره دوام بیاورد. اینتل با ارائه نسل جدید پردازنده‌های خود تحت عنوان Haswell مدعی شد که این پردازنده‌ها نسبت به سری قبل، یعنی Ivy Bridgeها، 10 درصد عملکرد بهتر و 20 درصد توان مصرفی پایین‌تر دارند. ایسر نیز از یک پردازنده کم‌مصرف هسول استفاده نموده که به مصرف پایین دستگاه و در نتیجه عمر بیشتر باتری کمک شایانی می‌کند.


در تست Battery Eater این اولترابوک توانست 3 ساعت و 51 دقیقه دوام بیاورد. همچنین در آزمایش پخش ویدئوی Full HD در حالی که نور نمایشگر روی 50 درصد تنظیم شده بود و تمام اتصالات بی‌سیم خاموش بودند، توانست بیش از 6 ساعت فیلم پخش کند که عملکرد قابل قبولی است.


به طور کلی می‌توان گفت که در استفاده معمول این لپ‌تاپ می‌تواند نزدیک به 8 ساعت دوام بیاورد و در این مورد ایسر ادعای باطلی نداشته است. شاید اگر عملکرد باتری این لپ‌تاپ را با مک‌بوک ایر اپل یا سونی وایو پرو مقایسه کنیم، کمی ناامید شویم، ولی اگر آن را با اولترابوک‌های هم‌قیمتش مقایسه کنیم می‌بینیم که ایسر به خصوص در مقایسه با نسل قبلی Aspire S7 عملکرد بسیار مطلوبی دارد و با وجود استفاده از یک باتری نه چندان حجیم 6280 میلی‌آمپرساعتی می‌توان در طول روز با خیالی آسوده آن را بدون نیاز به شارژر نزد خود حمل نمود. از طرفی باید در نظر داشت که رزولوشن صفحه نمایش S7 به مراتب بالاتر از زن‌بوک ایسوس یا مک‌بوک پرو اپل است.


حافظه ذخیره‌سازی
ایسر در Aspire S7 2013 از درایو SSD استفاده نموده که نسبت به دیسک‌های سخت هم سرعت بالاتری دارد و هم توان مصرفی کمتری دارد. البته SSD استفاده شده در این اولترابوک از نوع RAID 0 است که نسبت به SSDهای معمولی نزدیک به دوبرابر سریع‌تر است!
برای آزمایش سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات برروی حافظه ذخیره‌سازی از نرم افزارهای HD Tuner Pro و AS SSD Benchmark استفاده می‌کنیم. نتایج بنچمارک اختصاصی SSDها، یعنی AS SSD Benchmark بر روی این لپ تاپ فوق‌العاده بوده و حداقل سرعت انتقال اطلاعات ۷۶۶ مگابایت در ثانیه، حداکثر سرعت انتقال اطلاعات ۹۳۲.۶ مگابایت در ثانیه و میانگین سرعت انتقال اطلاعات ۹۱۵ مگابایت در ثانیه است. این اعداد و ارقام خارق‌العاده به نظر می‌رسند و نشان دهنده آن هستند که ایسر از یک SSD گران‌قیمت و فوق‌العاده سریع در S7 بهره برده است.


همان طور که مشاهده می‌کنید، در مقایسه با بسیاری از رقبا سرعت انتقال اطلاعات در حافظه اصلی Aspire S7 بسیار عالی است.


جمع بندی
اولترابوک Aspire S7 جدید ایسر هنوز وارد بازار کشورمان نشده است، ولی بی‌شک وقتی در بازار موجود گردد به یکی از برترین انتخاب‌ها بدل خواهد شد. بهره‌گیری از نمایشگر لمسی، ضخامت بسیار کم و سبکی دستگاه می‌توانند از مهم‌ترین مزایای این اولترابوک محسوب گردند. طراحی زیبا و کیفیت بالای مواد به کار رفته در طراحی بدنه دستگاه باعث شده تا S7 از نظر ظاهری کاملا منحصر بفرد و بی‌نقص باشد. صفحه کلید و تاچ‌پد کاربردی دستگاه با بدنه یکپارچه بوده و در عین زیبایی از ارگونومی مناسبی برخوردارند.

 

لپ‌تاپ‌ ایسر,اولترابوک Aspire S7 ایسر,مشخصات اولترابوک Aspire S7 ایسر

 
بهره‌گیری از 256 گیگابایت حافظه SSD باعث شده تا هم سرعت و عملکرد دستگاه به شکل متحیرکننده‌ای بالا باشد و هم توان مصرفی آن کاهش یابد. این لپ‌تاپ تمام نیازهای روزمره شما را به بهترین شکل اجرا خواهد کرد و برای کاربردهای گرافیکی معمولی نیز پاسخگوی نیازتان خواهد بود، اما با توجه به عدم بهره‌گیری از پردازنده گرافیکی اختصاصی، انتظار پردازش‌های گرافیکی سنگین را از آن نداشته باشید!
صفحه نمایش IPS این دستگاه دلربا و چشم‌نواز است و به دلیل رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا به هیچ عنوان چشمان کاربر را آزار نخواهد داد. باتری دستگاه عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند به راحتی در یک روز کاری شما را همراهی کند.


این لپ‌تاپ که به همراه یک کاور باکیفیت و زیبا ارائه می‌گردد مجهز به اسپیکرهای مناسبی است که حجم صدای خروجی آنها بد نیست ولی به دلیل قرار گرفتن اسپیکرها در زیر دستگاه، کیفیت صدای خروجی چندان چنگی به دل نمی‌زند. سیستم خنک کننده این لپ‌تاپ کاملا بی صدا کار می‌کند ولی در پردازش‌های سنگین و چندوظیفگی نمی‌تواند به خوبی از پس انتقال حرارت به بیرون دستگاه برآید.


در مجموع می‌توان Aspire S7 2013 ایسر را یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی در نظر گرفت که به زیبایی دستگاهشان اهمیت داده و قصد دارند لپ‌تاپ خود را به طور مداوم با خود به این سو و آن سو حمل کنند و در عین بهره‌گیری از قدرت و بازده مناسب، باتری دستگاهشان نیز آنها را ناامید نکند. این اولترابوک به خاطر نمایشگر با رزولوشن بالا برای مطالعه طولانی مدت متون و وبگردی نیز بسیار مناسب است. اما برای انتخاب یک فاکتور اساسی هنوز مشخص نیست و آن هم قیمت این دستگاه است.


نکات قوت
- طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی
- استفاده از 256 گیگابایت RAID0 SSD با سرعت خیره کننده
- صفحه‌کلید و تاچ‌پد زیبا و ارگونومیک
- نمایشگر IPS با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل
- قدرت و بازده مناسب


نکات ضعف
- اسپیکرها در قسمت زیرین لپ‌تاپ قرار دارند و کیفیت صدای خروجی پایین است
- عدم کارایی مطلوب سیستم خنک‌کننده
- قرارگیری دکمه بسیار کوچک پاور در لبه لپ‌تاپ که دسترسی به آن را دشوار می‌کند
منبع : bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


 Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:20 | بازدید : 54 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

Galaxy S5 Zoom,گوشی Galaxy S5 Zoom,بهترین گوشی هوشمند

Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است
 سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را با نام Galaxy S5 Zoom و با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی عرضه می‏کند.این شرکت که هنوز بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S5 را روانه بازار نکرده است، این روزها می‏کوشد ویرایش ویژه ‏ای از این محصول را برای علاقه ‏مندان به حرفه عکاسی تکمیل کند.


این محصول که هم‏ اکنون با نام SM-C115 شناخته می ‏شود، از ابتدای سال جاری میلادی، مورد آزمایش قرار گرفته است. شرکت سامسونگ روی گوشی هوشمند Galaxy S5Zoom نسخه ۴.۴.۲ سیستم ‏عامل آندروید را نصب کرده است و گفته می ‏شود که نمایشگر لمسی 8/4 اینچی آن می‏تواند تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.


این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و به تراشه Exynos 5 Hexa مجهز شده است. نمایشگر گوشی هوشمند سامسونگ هم قادر است به صورت همزمان لمس پنج انگشت را تشخیص دهد و نسبت به هر یک از آنها عکس ‏العمل مناسب نشان دهد.این گوشی هوشمند به دوربین دیجیتالی ۱۹ مگاپیکسلی مجهز است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی ضبط می‏شوند. همچنین برای این محصول دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل مخصوص تماس‏های تصویری در نظر گرفته شده است.


اطلاعات مرکز GFXBench نشان می‏ دهد که این گوشی هوشمند دو پردازنده Cortex-A15 را در خود جای داده است که هر یک از هسته‏ های پردازشگر در آن با توان7/1 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.
از دیگر امکانات گوشی  Galaxy S5 Zoom  سامسونگ می‏توان به رم ۲ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Mali-6244، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، رابط کاربری TouchWiz، فناوری ارتباطی کوتاه ‏بورد NFC، ورودی خارجی سیم‌کارت و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

منبع : rayvarz.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لومیا 930 نوکیا معرفی شد
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:20 | بازدید : 63 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

لومیا 930 نوکیا معرفی شد

 لومیا 930 نوکیا معرفی شد:صفحه نمایش ۵ اینچ، دوربین ۲۰ مگاپیکسل Pureview و پردازنده S800 کوالکام
نوکیا با دست پر به کنفرانس BUILD 2014 مایکروسافت آمد و از دو تلفن میان رده و یک پرچمدار جدید با نام لومیا ۹۳۰ پرده برداشت. لومیا ۹۳۰ به سخت‌افزار قدرتمند و کارآمدی مجهز شده است و از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز فون بهره می‌برد.

 

گوشی  لومیا 930 نوکیا,تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا,ویژگیهای گوشی لومیا ۹۳۰ نوکیا

 

مایکروسافت در نطق اصلی کنفرانس BUILD 2014، از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ و بروز رسانی ویندوز ۸.۱ پرده برداشت و نوکیا نیز به معرفی تلفن‌های میان رده لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ و همچنین پرچمدار جدید خود با نام لومیا ۹۳۰ پرداخت.


لومیا ۹۳۰ به نوعی نسخه بین‌المللی Lumia icon به شمار می‌رود. این تلفن از یک صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 1080p و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی از نوع PureView به همراه لنز زایس بهره می‌برد. نوکیا در Lumia 930 نیز تمرکز ویژه‌ای بر روی دوربین داشته است و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی آن را نه تنها به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز نموده بلکه نرم‌افزار Creative Studio را برای آن در نظر گرفته است. این نرم‌افزار فیلترهای مشابه اینستاگرام را به تصاویر گرفته شده با لومیا ۹۳۰ اضافه می‌کند.


در تصاویر گرفته شده با این تلفن، بصورت خودکار اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی و زمان و تاریخ عکس‌برداری اضافه می‌شود. کاربر حتی‌ می‌تواند به تصاویر گرفته شده موسیقی نیز اضافه کند تا در زمان مشاهده آن تصاویر، موسیقی انتخاب شده نیز پخش گردد. نوکیا این امکانات را در قالب اپلیکیشن Storyteller ارایه کرده است.

 

گوشی  لومیا 930 نوکیا,تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا,ویژگیهای گوشی لومیا ۹۳۰ نوکیا

 

صفحه نمایش لومیا ۹۳۰ از نوع OLED است. این صفحه نمایش ۵ اینچ از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ پشتیبانی می‌کند و محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس ۳ بر روی آن کشیده شده است.
تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا به پردازنده قدرتمند Snapragon 800 مجهز شده است که بازده عالی و مصرف انرژی بهینه را تضمین می‌کند. از دیگر مشخصات فنی لومیا ۹۳۰ می‌توان به ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، حافظه رم ۲ گیگابایت و ۷ گیگابایت فضای ابری رایگان در سرویس وان درایو اشاره کرد.
این تلفن همچنین از باتری ۲٫۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و از اتصالات بلوتوث ۴ و شبکه چهار بانده LTE پشتیبانی می‌کند.

 

گوشی  لومیا 930 نوکیا,تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا,ویژگیهای گوشی لومیا ۹۳۰ نوکیا

 
امکانات نرم‌افزاری ویندوز فون ۸.۱ شامل دستیار صوتی Cortana و بخش اعلانیه‌ها (Action Center) نیز در این تلفن‌هوشمند وجود دارند. علاوه بر این‌ها، نوکیا یک نرم‌افزار اختصاصی به نام SensorCore را بر روی این تلفن نصب کرده است که اطلاعات مفید مربوط به سلامت را از سرویس Bing Health & Fitness جمع آوری کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار ظاهرا قادر به ذخیره اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی کاربر نیز خواهد بود. از دیگر امکانات نرم‌افزاری لومیا ۹۳۰ می‌توان به سرویس نقشه HERE، نرم افزار دوربین Nokia Camera، رادیو موسیقی MixRadio و مجموعه نرم‌افزاری آفیس اشاره کرد.

تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا با قیمت ۵۹۹ دلار و در رنگ‌های سفید،‌ مشکی، سبز و نارنجی از خردادماه امسال وارد بازار اروپا می‌شود و کمی بعد نیز وارد بازار آسیا می‌گردد.

منبع: zoomit.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گلکسی نوت4 تابستان می آید/ گلکسی اس5 دو سیم کارته فقط برای چینی ها!
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:19 | بازدید : 64 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار علمی - گلکسی نوت4 تابستان می آید/ گلکسی اس5 دو سیم کارته فقط برای چینی ها!

خبر سورپرایز اینکه سامسونگ بدون اینکه موضوع را رسانه ای کند، قرار است نسخه دو سیم کارته گلکسی اس5 را فقط برای چاینا تله کام در چین عرضه کند.

مدل موسوم به G9009D گلکسی اس5، به قیمت 5299 یوان معادل 850 دلار از روز 11 آوریل برای چینی هایی که از چاینا تله کام استفاده می کنند عرضه خواهد شد. بر این اساس یک سیم کارت روی شبکه CDMA2000 و دیگری روی GSM کار خواهد کرد اما خبری از LTE و اتصالات نسل چهارم روی آن نیست.

 

مدل دو سیم کارته 1.5 گرم از مدل تک سیم کارته سنگین تر است که پردازنده اسنپ دراگون 801 با نمایشگر 5.1 اینچی و اسکرین 1080 از نوع  Super AMOLED و دوربین 16 مگاپیکسل دارد.

باطری دستگاه 2800mAh است که باید بعد از عرضه عمر باطری را روی شبکه ها و اپ های متنوع سنجید.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی نوت4

 

اما در مورد گلکسی نوت4 ان طور که منبع چینی cnmo خبر داده در تابستان و قبل از سپتامبر بدست مشتریان خواهد رسید.

 

بعد از موفقیتهای بزرگ سامسونگ در زمینه فروش نوت 3، نسخه جدید با ظاهری شبیه گلکسی اس5 (قاب پشت به صورت نقطه نقطه و پرینت سه بعدی) باید باشد که هم پورت یو اس بی نسخه 3و هم 2 را در خود جای داده و از لحاظ صفحه نمایشگر به صورت 2K و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (گلکسی اس5 به صورت 1920 در 1080 است) بوده و هر چند شایعه شده که 4Kاست اما قضاوت در این باره زود است.

 

قطها نوت 4 به صورت ضد آب و غبار است که ممکن است پردازنده 20 نانومتری از نوع Exynos سامسونگ و یا 6 هسته ای کوالکوم اسنپ دراگون 801 باشد.

 

همچنین دوربین 20 مگاپیکسلی اس5 روی ان سوار شده و اگر در IFA برلین مانند گذشته رونمایی شود باید منتظر ورود نوت4 قبل از سپتامبر 2014 باشیم.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی نوت4

 

اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


همه‌چیز درباره تبلت سونی اکسپریا Z2/نازک‌ترین در جهان+ تصاویر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:19 | بازدید : 89 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

 

اخبار تکنولوژی - همه‌چیز درباره تبلت سونی اکسپریا Z2/نازک‌ترین در جهان

جدیدترین نسل از تبلت‌های سایز بزرگ سونی وارد بازار شده است. محصولی زیبا که با توانمندی‌های چشم‌گیرش رقیبی برای همه دیگر هم‌کلاسانش شده است.

جدیدترین آیپد شرکت اپل شاید طراحی بسیار زیبایی داشته باشد اما کافی است تا مقداری آب به داخل آن نفوذ کند تا دستگاه شما تبدیل شود به یک قاب بی‌ارزش.
 شرکت سونی که پس از چندین سال شراکت خود با اریکسون را به پایان رساند، به تازگی با تولید تلفن ها و تبلت های ضد آب زیبا توانسته سهم خوبی در بازار به دست آورد. جدیدترین محسول سری اکسپریا از این شرکت یک تبلت 10.1 اینچی است که به گفته سازندگان نازک ترین تبلت جهان محسوب می شود.


 اکسپریا Z2 به عنوان نسخه جدیدتر تبلت Z معرفی شده است و با اینکه ظاهر جدیدی ندارد اما به سخت افزار قدرتمندتری مجهز شده است. این دستگاه به پردازنده اسنپ دراگون 801 با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز مجهز شده است که آن را تبدیل به یکی از قوی ترین ها در بازار کرده است.
 قیمت این دستگاه در اروپا در حال حاضر از 399 یورو آغاز می شود، هم قیمت با آیپد 16Gb wifi، اما تفاوت آن با دستگاه اپل وجود شبکه 4G است که برای خرید نسخه مشابه آیپد باید 100 یورو بیشتر هزینه کنید.


طراحی و ساخت
 هنگامی که شما تبلت Z2 را برای اولین بار در دست می گیرید اولین موضوعی که توجه شما را جذب می کند نازکی بسیار آن است. این دستگاه تنها 6.4 میلیمتر ضخامت دارد و وزن سبک 426 گرمی آن نیز باعث می شود تا احساس کنید که یک دفتر بسیار نازک را در دست گرفته اید. آیپد ایر اپل با 7.5 میلی‌متر ضخامت و 469 گرم وزن هم ضخیم تر است و هم سنگین تر.


 این نازکی بیش از حد جهت منفی خود را نیز دارد. هنگامی که شما آیپد را در دست می گیرید به دلیلبدنه آلومینیومی مقاومت آن را حس می کنید اما هنگام کار کردن با این دستگاه باید مواظب باشید تا به صورت اشتباهی آن را خم نکنید چون این موضوع کاملا ممکن است.

طراحی ظاهری این دستگاه نسبت به نسخه قبلی تغییر چندانی نکرده است اما همچنان زیبا است. قسمت جلوی این وسیله بدون هیچ دکمه ای ساخته شده و به صورت کامل از شیشه پوشانده شده است.


یکی از نکات منفی که احتمالا به دلیل ضخامت کم این دستگاه به وجود آمده است وجود قاب هایی بسیار عریض در اطراف صفحه نمایش است. 2.2 سانتی‌متر قاب سیاه رنگ در هر طرف باعث شده تا ظاهر دستگاه مقداری از زیبایی خود را از دست دهد. این موضوع احتمالا به دلیل تلاش سونی برای نازک تر کردن تبلت رخ داده است اما بهتر بود که ضخامت تبلت بیشتر می شد و در عوض حداقل بخشی از این قاب ها حذف می شد.
 همانند مدل قبلی Z2 کاملا ضد آب است. به این معنا که شما می توانید این دستگاه را با خیال راحت زیر آب بگیرید و نگران از کار افتادن آن نباشید.  تمامی ورودی های این تبلت به استثنای ورودی هدفون با درپوش هایی پوشانده شده اند تا از ورود آب جلوگیری کنند.


 سونی مدعی شده که در این تبلت از سیستم های نمایشی در تلویزیون های خود استفاده کرده است  که کیفیت اسکرین را افزایش می دهد. هر سیستمی که سونی در این دتگاه به کار برده به خوبی عمل کرده است. کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی است و شما می توانید تصاویری عالی را از این دستگاه دریافت کنید.


سیستم عامل
 اکسپریا Z2  به آخرین نسخه آندروید، کیت کت 4.4.2 مجهز است. سونی این سیستم عامل را با طراحی مخصوص خود تغییر داده است و نرم افزاریهای مخصوص موسیقی، تصویر و ویدیو خود را جایگزین نرم افزارهای اصلی کرده است.
همانطور که در ابتدا گفتیم این دستگاه به یک پردازنده قدرتمند مجهز است و از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. این مشخصات یعنی با یک دستگاه بسیار قدرتمند مواجه هستیم که به راحتی می تواند تمامی نرم افزارها و بازی های بازار را اجرا کند.


باتری
 شاید بتوان گفت که منفی ترین بخش دستگاه جدید سونی باتری آن است. باتری اکسپریا Z2  نسبت به سایر رقبا ضعیف تر عمل می کند و نمی تواند ساعات زیادی برای شما کار کند. هرچند که این موضوع در هنگام استفاده سنگین از سیستم آن است.
در آزمایش پخش ویدیو استانداردی که صورت گرفت Z2 توانست به مدت 13 ساعت و 20 دقیقه به صورت یکسره به کار بپردازد. مدت زمانی دقیقا برابر با آیپد ایر.در هنگام استفاده های سنگین همانند بازی، باتری دستگاه با سرعت زیادی خالی می شود، این موضوع مربوط به سخت افزار قدرتمند دستگاه است که برای کار نیاز به انرژی زیادی دارد.
با این حال به نظر می رسد که بخشی از این مشکل یک مشکل نرم افزاری باشد و ما امیدواریم که سونی بتواند با یک به روز رسانی این مشکل را رفع کند.


دوربین
 این دستگاه به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است که همانند سایر دوربین های تبلتی عمل می کند و می تواند کیفیت مناسبی را به شما ارایه دهد.در نهایت می تواند گفت که اکسپریا Z2 نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت چندانی نداشته است اما هم چنان توانسته خود را به شکل یک دستگاه قدرتمند نشان دهد. اگر تصمیم دارید تا این دستگاه را خریداری کنید حتما در نظر داشته باشید که باتری آن در حال حاضر چندان قدرتمند نیست. هرچند که ممکن است سونی در آینده این مشکل را رفع کند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

 

 دو تصویر که با استفاده از دوربین Z2 عکس برداری شده‌اند

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

 

اخبار تکنولوژی - بازار خبر

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی MeMo Pad، تبلت 10 اینچی ایسوس
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:18 | بازدید : 58 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بررسی MeMo Pad، تبلت 10 اینچی ایسوس
در طول زمان بسیار طولانی - تا جایی که ذهن ما یاری می‌کند - تقریبا بیشتر تبلت‌های اندرویدی مبتنی بر ARM بوده‌اند. به عنوان رقیب، اینتل نیز همیشه از بیرون نظاره‌گر پیشرفت پلتفورم موبایلی گوگل بوده است. تا اینکه، ایسوس در این میان مورد توجه اینتل قرار گرفت تا نخستین تبلت اندرویدی باشد که تراشه موبایل اینتل را با تبلت MeMo Pad FHD 10 به جامعه کاربران معرفی می‌کند. این شرکت تایوانی را شاید بتوان بازیگر خوشبختی در این میان دانست که به واسطه پردازنده اینتل مورد توجه دوستداران فناوری قرار گرفته است.
برای آشنایی با این تبلت اندرویدی با سخت‌افزار اینتل، در ادامه با ما همراه باشید.

 

طراحی
طراحی این دستگاه با تبلت‌های دیگر ایسوس تقریبا هیچ تفاوتی ندارد و محض رضای خدا، ایسوس نخواسته کمی آن را متفاوت از بقیه تولید کند. تقریبا هرجای ظاهر این دستگاه را که نگاه کنید همان ویژگی‌های پیشین را می‌بینید. با ناامیدی باید قبول کرد تکراری بودن بدنه MeMo Pad FHD 10 به هیچ عنوان خوشایند نیست. اما تنها چیزی که این ناراحتی را کم می‌کند این است که این مدل از همه باریک‌تر و سبک‌تر است.

بافت‌دار بودن قاب پشت تبلت باعث می‌شود تا دستگاه راحت‌تر در دست بنشیند و ظاهر تمیزتری نیز داشته باشد. وقتی بدنه دستگاه‌های الکترونیک متالیک و صیقلی هستند، خیلی راحت هر نوع اثر و لکه‌ای روی آنها باقی می‌ماند و دیده می‌شود. اما داشتن بافت این ایراد را تا حد زیادی از بین می‌برد.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

تبلت MeMo Pad ایسوس

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

تبلت MeMo Pad ایسوس

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

 تبلت MeMo Pad ایسوس

 

در کناره‌های تبلت، پورت میکرو یواس‌بی، کلید پاور، کلیدهای کنترل کننده صدا، میکروفون، سوکت 3.5 میلی‌متری صدا و میکروفون با قابلیت حذف نویز قرار دارند.
تبلت MeMo Pad FHD 10، جایگاه کارت میکرو اس‌دی به منظور افزایش حافظه داخلی و پورت میکرو HDMI برای گرفتن خروجی پرسرعت تصویر نیز دارد. این امکانات برای محدوده قیمتی این دستگاه بسیار خوب به نظر می‌رسند. 
در پشت تبلت، دو شکاف در سمت چپ و راست قرار دارند که بلندگوهای دستگاه را تشکیل داده‌اند. این بلندگوها ارایه دهنده فناوری صوتی SonicMaster ایسوس هستند. از دیگر امکاناتی که در پشت آن قرار دارند نیز باید به دوربین 5 مگاپیکسل اشاره کرد. البته دوربینی نیز در جلو قرار دارد که حسگر 1.2 مگاپیکسل دارد.


صفحه‌نمایش
همان‌طور که از نام MeMo Pad FHD 10 معلوم است، صفحه‌نمایش فول اچ‌دی دارد که از نظر فنی به وضوح بیشتر از 1080p گفته می‌شود. این نمایشگر 1920×1200 پیکسل رزولوشن دارد. تراکم تصویر این صفحه نمایش نیز 226 پیکسل در هر اینچ است. این کیفیت برای مطالعه متن‌های نوشتاری با وضوح بالا بسیار مناسب است و کاربر می‌تواند همه جزئیات را به خوبی ببیند. البته کیفیت رنگ‌های این نمایشگر چندان خوب نیستند و تقریبا همه رنگ‌پریده و ناخالص دیده می‌شوند.
در مورد خوانایی در زیر نور مستقیم نیز مشکلاتی دارد و همیشه نمی‌توانید محتویات صفحه را در آن ببینید.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

 تبلت MeMo Pad ایسوس

 

رابط کاربری و قابلیت‌های دستگاه
اگر کاربر اندروید باشید، با رابط کاربری این دستگاه آشنا خواهید بود. رابط‌کاربری MeMo Pad FHD 10 نیز فرقی با دیگر اندرویدها ندارد و بدون هیچ نوآوری طراحی و ساخته شده است. سیستم‌عامل دستگاه نسخه 4.2.2 اندروید است و همان‌طور که اشاره کردیم با دستگاه‌های پیش از خود فرقی ندارد. این نسخه قابلیت‌های بسیاری دارد. عملکرد اپلیکیشن‌های کوچک در این تبلت خوب و راضی‌کننده هستند اما اگر به طور کلی به آن نگاه کنیم، در مقایسه با رقبای خود حرفی برای گفتن ندارد. حتی می‌توان گفت ضعیف‌تر نیز هست.


در تبلت MeMo Pad FHD 10، یک سیستم سازمان‌دهنده اپلیکیشن وجود دارد که توسط گوگل ارایه شده است. این تبلت اندرویدی، اپلیکیشن‌های بسیاری دارد و بیشتر آنها در حوزه مالتی‌مدیا هستند. اما باز باید بگوییم برنامه خاصی که با بقیه فرق داشته باشد را نمی‌توان در اینجا یافت.
اما این تبلت امکانات جالب و کاربردی هم دارد. از جمله باید به صفحه‌کلید آن اشاره کرد که با وجود فشردگی زیاد کلیدها در هم، یک ردیف مخصوص اعداد نیز دارد. اندازه کلید اعداد همانند کلیدهای حروف است. واکنش‌پذیری این صفحه‌کلید بسیار عالی است و با کوچک‌ترین اشاره‌ای عمل می‌کند.  اما نزدیکی کلیدها احتمال اشتباه تایپی را زیاد می‌کند.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

تبلت MeMo Pad ایسوس


پردازنده و حافظه
بدون شک مهم‌ترین بخش این تبلت همین پردازنده آن است. تبلت MeMo Pad FHD 10 ایسوس، نخستین تبلتی است که با پردازنده کمپانی اینتل عرضه شده است. این پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز و از نوع اینتل Atom Z2560 است و دو گیگابایت رم دارد. پردازنده گرافیکی آن نیز PowerVR SGX 544 است. البته این پردازنده هم مشکلات خاص خود را دارد. در ابتدا باید به مصرف باتری زیاد آن اشاره کرد. بعد هم باید بدانید در میانه فعالیت‌هایش ممکن است از کار بایستد و دست شما را در حنا بگذارد. تاخیر و توقف‌های زیادی دارد که چندان جالب نیستند.


حافظه داخلی این تبلت 16 گیگابایت است اما کاربر فقط 11.6 گیگابایت از آن را می‌تواند استفاده کند. البته، خوشبختانه از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتبانی می‌کند و می‌توان حافظه آن را ارتقا داد.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

 تبلت MeMo Pad ایسوس

 

اینترنت و اتصالات
اگر اشکال در اجرای بازی‌های سنگین سه‌بعدی را نادیده بگیریم، این دستگاه به خوبی از عهده  وب‌گردی‌های کاربر بر می‌آید و کمترین تاخیر و کندی سرعت را دارد. همه صفحه‌های وب هم با سرعت قابل قبول باز می‌شوند و به طور کلی گشت زدن در اینترنت با این دستگاه خوشایند است.
از نظر اتصالات، MeMo Pad FHD 10 ایسوس تعریف چندانی ندارد. از جمله امکانات اتصالی آن باید به aGPS، بلوتوث نسخه 3 و وای‌فای 802.11 a/b/g/n اشاره کرد. اما فناوری خوبی همچون NFC را ندارد.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

 تبلت MeMo Pad ایسوس

 

دوربین
تبلت‌هایی که قرار است فقط قیمت مناسب داشته باشند، امکانات چندان زیادی ندارند. تبلت ایسوس MeMo Pad FHD 10 نیز از این قاعده مستثنا نیست. امکانات دوربین این تبلت در حد نرمال است و نباید انتظار چندانی از آن داشته باشید. البته لازم به اشاره است که تنظیمات دستی ابتدایی و گزینه‌های مختلف عکاسی دارد که جالب توجه هستند.


دوربینی که در عقب این دستگاه قرار دارد، 5 مگاپیکسل است و فوکوس خودکار دارد. کیفیت عکس‌های این دوربین قابل قبول است اما نمی‌توان آن را در ردیف بهترین‌ها – در رده خودش – دسته‌بندی کرد. اما جای شکایت هم ندارد. شاید تنها شکایت منصفانه، کیفیت پایین عکس‌هایی باشد که در نور شدید در فضای باز گرفته شده‌اند. البته در محیط‌های تاریک نیز وقتی عکاسی می‌کنید باید منتظر عکس‌هایی با نویز زیاد باشید که جزئیاتشان خیلی خوب دیده نمی‌شوند.
این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p نیز دارد.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

 تبلت MeMo Pad ایسوس

 

چند رسانه‌ای
با نهایت تاسف و خجالت باید بگویید، در این قسمت هم ویژگی خاصی وجود ندارد. هیچ چیز جدیدی ارائه نشده است و تنها موردی که در زمینه موسیقی می‌توان یافت، اپلیکیشن Play Music گوگل است که بدون شک قبلا هم زیاد آن را دیده‌اید. با اینکه این تبلت دو بلندگو با قابلیت پشتیبانی از صدای استریو دارد، اما خروجی صدای آن خوب و راضی‌کننده نیست. شاید بتوان گفت حتی صدایی ضعیف‌تر از بلندگوهای اسمارت‌فون‌ها دارد.
صفحه‌نمایش نیز کیفیت خاصی ندارد و واکنش‌پذیری خیلی عالی نیز ندارد و تماشای فیلم و ویدئو چیزی نیست که بتوان به خوبی از آن یاد کرد. تبلت ایسوس MeMo Pad FHD 10، یک نمایشگر معمولی با کیفیت معمولی دارد.

 

تبلت ایسوس,تبلت MeMo Pad,تبلت MeMo Pad ایسوس

 تبلت MeMo Pad ایسوس

 

باتری
با داشتن پردازنده اینتل بسیار جالب است بدانیم باتری این دستگاه تا چند ساعت استفاده را پاسخ‌گو است! با آزمایشاتی که انجام شده، تعیین شده است تبلت ایسوس MeMo Pad FHD 10 با یک بار شارژ کامل، حدود یک ساعت و نیم با استفاده نرمال عمر می‌کند. اگر بخواهید استفاده زیادی از آن داشته باشید، فقط تا یک روز با شما همراه است. البته در آزمایش همه‌جانبه و سخت‌گیرانه نیز تا 6.5 ساعت استفاده را پاسخ‌گو بود که باز هم خوب است. 


نتیجه‌گیری
تبلت ایسوس MeMo Pad FHD 10، نه از نظر ظاهری نو و جدید است نه از نظر امکانات. در حال حاضر نیز با قیمت 300 دلار آمریکا در فروشگاه‌های سراسر جهان به فروش می‌رسد. این قیمت تقریبا مناسب است و کاربران بسیاری قابلیت پرداخت آن را دارند. اما باید بدانید با این پول، یک تبلت معمولی اندرویدی خریداری می‌کنید که حرف ویژه‌ای برای گفتن ندارد.
عملکرد آن خوب و قابل قبول است و مشکلی با آن نخواهید داشت. شاید تنها نکته قابل توجه در مورد تبلت ایسوس MeMo Pad FHD 10 پردازنده آن باشد. این تبلت نخستین اندرویدی است که تراشه اینتل دارد. از آنجا که هیچ ویژگی برتری در این دستگاه وجود ندارد، مقایسه آن با دیگر تبلت‌ها کار حوصله‌سربری خواهد بود. به همین دلیل، ما هم از این کار امتناع می‌کنیم. 

منبع : bartarinha.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین های فیلمبرداری فوق حرفه ای آجا با رزولوشن 4K
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:18 | بازدید : 80 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - دوربین های فیلمبرداری فوق حرفه ای آجا با رزولوشن 4K

در نمایشگاه امسال NAB در لاس وگاس کمپانی AJA دوربین فیلمبرداری فوق حرفه ای خود را با رزولوشن 4K و قیمت 8995 دلار معرفی کرد.

لذت فیلمبرداری با دوربین های 4K

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,آشنایی با دوربین های 4K,ویژگی دوربین های 4K

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,آشنایی با دوربین های 4K,ویژگی دوربین های 4K

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,آشنایی با دوربین های 4K,ویژگی دوربین های 4K

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,آشنایی با دوربین های 4K,ویژگی دوربین های 4K

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,آشنایی با دوربین های 4K,ویژگی دوربین های 4K

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,آشنایی با دوربین های 4K,ویژگی دوربین های 4K

 

این شوی تجاری که بزرگترین در نوع خود در سطح B2B  محسوب می شود شاهد جدیدترین محصولات به روز، برای استودیوهای فیلمبرداری و تلویزیونی است که در نوع خود کم نظیر است.

AJA کمپانی مستقر در کالیفرنیا امسال دوربین موسوم به Ultra HD CION را مجهز به فرمت فشرده ویدئوی اپل موسوم به Apple ProRes را  با رزولوشن 4K عرضه کرد.

بدنه منیزیومی و استفاده از فلزات سبک، استحکام و سبکی را برای فیلمبردار به ارمغان آورده و با استفاده از لوازم جانبی برای پایداری دوربین روی شانه قدرت و کیفیت را با هم آورده است.

حسگر بکار رفته از نوع 4K APS-C CMOS با شاتر الکترونیکی است که ویدئوها را در حالت 4444/422 اپل معادل 4K ضبط و ذخیره سازی می کند. حافظه دوربین 512 گیگ به صورت اس اس دی است و فیلمبردار را نگران فضای ذخیره سازی نمی کند.

نیک راشبی پرزیدنت AJA می گوید محصول CION کلاس خاصی از دوربین های فیلمبرداری است که برای کارگردانان سینمایی و تلویزیونی ایده آل محسوب می شود.

پورت های این دوربین به شرح زیر است: 4x 3G-SDI/HD-SDI outputs (4K/Ultra HD/2K/HD)/ 2x 3G/HD-SDI monitor outputs with overlay support / 1x HDMI output offering support for 4K and Ultra HD or scaled 2K/HD /  1x HDMI output for 2K/HD / 2x mic/line/48v XLR analog audio inputs / 2x LANC control ports / 1x LTC input connector / 1x reference connector / 1x USB connector / 1x 10/100/1000 Ethernet LAN connection /  1x Mini TRS headphone jack / 1x 4-pin XLR power connector / 1x input power connector for attaching third-party battery plates / 1x output power connector / 1x ThunderboltTM connector

همچنین کمپانی جی وی سی نیز دوربین های جدید خود با رزولوشن 4K را معرفی کرد. مدل GY-LSX1 که روی شانه جای گرفته و مجهز به لنز PL است را همراه با حسگر سوپر 35 میلیمتری که قابلیت ضبط تا 60 فریم بر ثانیه را دارد، معرفی شد. مدل GY-LSX2 سنسور AltaSens داشته  و دوربین GW-SPLS1 دوربین مینی 4K محسوب می شود که مجهز به کارت SDHC بوده و کنترل آی پی دارد. دوربین GW-GBLS1 نیز دوربینی است که برای پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده و حسگر سوپر 35 میلیمتری و رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل آن را پشتیبانی می کند.

اخبار تکنولوژی - اسلش گی یر / خبرآنلاین

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


Galaxy S5 و ۸ برتری آن بر iPhone 5S
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:17 | بازدید : 55 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

Galaxy S5 و ۸ برتری آن بر iPhone 5S
سنت دیرینه وب سایت های فناوری و خوانندگان آنها این است که به محض ورود محصولی جدید، بلافاصله شروع به مقایسه آن با برند های دیگر محصولات مشابه یا نسخه قبلی آن می کنند. این اتفاق حتی برخی مواقع قبل از ورود به محصول به بازار و یا بعضا” در حد حدس و گمان نیز روی می دهد!
طبق همین سنت در ادامه به بررسی و مقایسه های گوناگون در مورد Samsung Galaxy S5 به بررسی ۸ دلیل منطقی در برتری این گوشی هوشمند جدید بر رقیب دیرینه خود یعنی  iPhone 5S می پردازد.
Samsung Galaxy S5 دارای جذابیت ها و امکاناتی است که نمیشه به سادگی از آنها  گذشت و برای اینکه حس واقعی در ویژگی های خاص آن داشته باشیم، به مقایسه با iPhone 5S می پردازیم.

 

گوشی هوشمند,Samsung Galaxy S5,مشخصات گوشی گلکسی

 
۱) Galaxy S5 ضد آب است
اگر دو گوشی  Galaxy S5 و iPhone 5S را در آب بیندازیم، تنها راه نجات iPhone 5S این است که بلافاصله آنرا خارج کنیم تا شاید شانسی برای زنده ماندن داشته باشد.ولی Galaxy S5 با داشتن استاندارد IP67 در مقابل باران، گردو غبار، شن و ریز گردها مقاوم است و اتفاقی برای آن نمی افتد.


۲) دوربین Galaxy S5 عالی است
علاوه بر اینکه با دوربین Galaxy S5 می توانید عکس هایی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل بگیرید(در مقابل ۸ مگاپیکسل iPhone 5S) این دوربین امکان جذاب دیگری نیز دارد. با این دوربین می توان روی یک سوژه در تصویر تمرکز کرده و با محو کردن بخش های دیگر، آنرا برجسته کرد.این امکان در بین عکاسان حرفه ای به نام shallow-depth-of-field معروف است.

 

گوشی هوشمند,Samsung Galaxy S5,مشخصات گوشی گلکسی

 

۳)  Galaxy S5 دارای اسلات SD است
همیشه موبایل ها از کمبود فضای کافی برای ذخیره سازی رنج می برند و به همین دلیل موبایل هایی با حداکثر ۶۴GB حافظه، قیمت بالاتری نیز دارند. این مشکل در Galaxy S5 با افزودن اسلات SD و قابلیت افزودن حافظه تا ۱۲۸GB ظرفیت، برطرف شده است.


۴) جلوگیری از دستبرد کودکان!
شاید شما هم از آن والدینی باشید که موبایل شما بیشتر در اختیار کودکتان است تا خود شما! معمولا” در این زمانها همیشه نگران از دست دادن اطلاعات مهم خود، روی موبایل هستید.  Galaxy S5 ویژگی “private mode” دارد که در آن می توانید هر بخش یا فایل مورد نظر را از دسترس خارج کنید.


۵) Galaxy S5 ذخیره هوشمند باتری دارد
نگه داشتن باتری زمانی که کار مهمی دارید و شارژ همراهتان نیست از آرزوهای همه است!  Galaxy S5 حالتی طراحی کرده که در زمانی که مقدار کمی از باتری باقی مانده، فعال می شود. این حالت با غیر فعال کردن بخش های غیر ضروری و تغییر رزولوشن صفحه به “monochrome” همه را نجات می دهد. گفتنی است به راحتی می توان با ۱۰% باتری تا ۲۴ ساعت در حالت Ultra Power Saving از گوشی استفاده کرد!

 

گوشی هوشمند,Samsung Galaxy S5,مشخصات گوشی گلکسی

 
۶) باتری قابل جابجایی در  Galaxy S5
برعکس  iPhone 5S موبایل Galaxy S5 امکان در آوردن باتری را می دهد. با این امکان به راحتی می توان باتری را با باتری شارژ کامل تعویض کرد و یا زمانی که کیفیت باتری پس از چند سال استفاده کاهش پیدا کرده، آنرا با باتری نو و با کیفیت تغییر داد.


۷) صفحه نمایش Super AMOLED برای  Galaxy S5
چند وقتی است که سامسونگ در موبایل های خود از صفحه نمایش با تکنولوژی Super AMOLED استفاده می کند و واقعا” بدون اغراق برترین صفحه نمایش تولید شده تا کنون است.این صفحه نمایش بر اساس  نور اطراف، بهترین روشنایی و تصویر را به کاربر عرضه میکند و از شفافیت و روشنایی بی نظیری برخوردار است.


۸) Galaxy S5 فشار سنج است
سامسونگ Galaxy S5 با داشتن سنسور انحصاری برای تشخیص فشار با استفاده از نرم افزار اختصاصی خود همیشه فشار استفاده کننده از خودش خود را داشته و ثبت شده نگه می دارد. این امکان سامسونگ، در راستای گسترش امکانات سلامت در سرویس های موبایل راه اندازی شده است.
با همه این اوصاف به نظر می رسد با اینکه iPhone 5S از برترین گوشی های هوشمند دنیاست ولی در مقابل سرعت رشد شرکت های رقیب فعلا” چند قدمی از Galaxy S5 عقب مانده است.
منبع : barsam.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درون شکم گلکسی اس 5 سامسونگ را ببینید
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:15 | بازدید : 179 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

اخبار تکنولوژی - درون شکم گلکسی اس 5 سامسونگ را ببینید

بچه های تیم ifixit مثل همیشه با باز کردن محصولات جدید به آن رتبه قابل تعمیر شدن می دهند

بچه های تیم ifixit مثل همیشه با باز کردن محصولات جدید به آن رتبه قابل تعمیر شدن می دهند و در این قسمت محصول تازه از تنور درآمده گلکسی اس 5 سامسونگ را باز کرده اند که با هم مرور می کنیم:

 

ابتدا نیم نگاهی به مشخصات کلی فنی این دستگاه ( SM-G900A) می اندازیم:
نمایشگر دستگاه ساخت سامسونگ بوده و از نوع Super AMOLED در سایز 5.1 اینچی است و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل داشته و 432ppi است.

 

دوربین 16 مگاپیکسل داشته که ویدئو را به صورت 4K و 30 فریم بر ثانیه ضبط می کند.دوربین جلو نیز دو مگاپیکسلی بوده و کیفیت 1080 پیکل داشته و لنز wide abgle دارد.
حسگر اثر انگشت، ضربان سنج قلب و جسچر دارد.

 

پردازنده دستگاه متعلق به کمپانی کوآلکوم (پردازنده مربوط به کمپانی کره ای سامسونگ نیست) از نوع اسنپ دراگون 801 بوده و دو گیگ رم از نوع LPDDR3 است.

 

اتصالات نسل چهارم LTEف NFC،بلوتوث 4، میکرو یو اس بی نسخه 3، اتصالات 802 و وای فای MIMO دارد.

در نهایت امتیاز 5 از 10 به گلکسی اس 5 از بابت قابلیت تعمیر آسان از سوی تیم آی فیکس ایت داده شد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

گام به گام مراحل باز کردن قطعات را مشاهده می کنید.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

نمایشگر ساخت خود سامسونگ است/ حسگر اثر انگشت و جسچر تعبیه شده نشان از تعامل بالا دارد

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

ضربان سنج دستگاه یکی از فاکتور های مثبت گوشی است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

قرار بود پشت گوشی پرینت سه بعدی باشد که ظاهرا چنین نیست

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

پورت دستگاه را مشاهده می کنید:Micro-B USB 3.0

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

باز کردن قاب برای دسترسی به باطری بسیار آسان است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

به راحتی از بدنه جدا می شود /باز کردن ان آسان تر از پوست کندن موز است!

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

شکل عجیب و غریب داخل پشت گلکسی شی ای فضایی نیست بلکه یک واشر است/یک روش مینیمالیستی برای ضد آب و غبار کردن گوشی!!

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

باطری از نوع 3.85 V و 10.78 Wh است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

باطری چنگی به دل نمی زند/ 2600mAh در اس4 به 2800mAh تبدیل شده است. همین. کاربران انتظار نداشته باشند که سه روز یکبار گوشی خود را به شارژ بزنند بلکه باید هر شب شارژ کردن را برنامه ریزی کنند با صفحه 5.1 اینچی !!

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

سامسونگ گفته 7 ساعت مکالمه می دهد

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

دو اسلات میکرو اس دی و سیم کارت که خیلی زیبا و حرفه ای تعبیه شده است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

علاقمندان به دانستن نام فنی مدل طراحی شده : SM-G900A است.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

پشت R1 چیست؟ یک پیچ و دیگر هیچ؟

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

ابزار مخصوص برای آسب ندیدن اسکرین و ..

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

ابزار مخصوص پلاستیکی برای آسیب ندیدن بدنه و اسکرین حین باز کردن اسکرین

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

قبل از بالا آوردن و جداسازی کامل مواظب کابل متصل به بورد باشید که باید با احتیاط جدا شود

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

متاسفانه سامسونگ راه باز کردن را از اسکرین شروع کرده است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

جداسازی حسگر اثر انگشت

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

جداسازی استیکر چسبناکی که اسکرین را در پایین گوشی نگه می دارد

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

کنترلر تاچ اسکرین که متعلق به سامسونگ نیست و برای کمپانی Synaptics S5100A است که با رنگ قرمز در تصویر مشخص شده است.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

اینجا قاب میانی را مشاهده می کنید که چیز جدیدی است در سامسونگ/midframe

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

جداسازی قاب میانی

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

جداسازی کامل

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

در یک سو(چپ) بورد چسبیده به قاب میانی را می بینیم و در طرف دیگر قاب قبل از قاب پشت که به آن exterior midframe یا قاب میانی خارجی گفته می شود (راست)

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

قاب میانی خارجی/ جک هدفون و اسپیکر را مشاهده می کنید که به این قاب چسبیده است

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

کابلی که اسکرین را از بورد جدا می کند

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

تراشه اصلی حسگر اثر انگشت تحت نام فنی 1200P E43F2 / سازنده معلوم نیست اما قطعا سامسونگ نیست

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

اثر انگشت

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

جداسازی بورد

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

با دیلم پلاستیکی دسترسی ها بهتر می شود

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

لنز اصلی 16 و دو مگاپیکسلی گلکسی اس 5 را مشاهده می کنید/ سازنده مشخص نیست

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

تراشه اصلی دوربین با نام فنی QDA41 L1010 R412 / سازنده معلوم نیست

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

توضیحات فنی مادربورد گلکسی اس 5 قرمز: QDA41 L1010 R412 / دو گیگ رم درست شبیه M8 / سی پی یو چهار هسته ای 2.5 گیگاهرتز نارنجی: حافظه 16 گیگی /Samsung KLMAG2GEAC-B0 16 GB on-board memory زرد: Avago ACPM-7617 multi-mode, multi-band RF front end سبز: وای فای ژاپنی :Murata KM4220004 (likely Wi-Fi module) آبی: C1N75R UMR3 صورتی پر رنگ: Maxim Integrated MAX77804K (System PSoC) and MAX77826 مشکی: STMicroelectronics 32A M410

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

بچه مادربورد (daughter board) قرمز: 0075 1401 3964 C نارنجی:RF1119

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

بچه مادربورد /daughter board

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

همه قطعات باز شده گلکسی اس 5 کنار هم

 

اخبار , اخبار تکنولوژی, گلکسی اس 5 سامسونگ

امتیاز 5 از 10 به گلکسی اس 5 به جهت قابل تعمیر بودن و آسانی تعمیر از سوی بچه های آی فیکس ایت

 اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین تبلت های موجود در بازار + مشخصات و تصاویر
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:14 | بازدید : 117 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - بهترین تبلت های موجود در بازار + مشخصات و تصاویر

در ماه های اخیر بازار تکنولوژی شاهد انتشار چندین تبلت جدید به بازار بوده که این دستگاه‌های قدرتمند توانستند به موفقیت خوبی در فروش دست یابند.

این روزها تبلت ها تبدیل شده اند به وسایلی بسیار کاربردی که می توانند در زمینه های مختلفی به انجام کارهای روزمره ما کمک کند. با این حال به دلیل بازار شلوغ این دستگاه ها انتخاب یک مدل مناسب که برای ما بهترین کاربرد را خواهد داشت بسیار دشوار است. نگاهی داریم به ده عدد از بهترین تبلت های موجود در بازار.

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Sony Xperia Z2
باریک ترین و سبک ترین تبلت جهان دیگر آیپد ایر نیست، سونی توانست با معرفی این دستگاه جدید این قابلیت ها را به خود اختصاص دهد. این دستگاه علاوه بر اینکه باریک ترین و سبک ترین تبلت دنیا است، به صورت کامل ضد آب است و شما می توانید به راحتی آن را زیر آب بگیرید.


این دستگاه با صفحه نمایش Full HD 10.1 اینچی تنها 6.4 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن نیز 439 گرم است. پردازنده این دستگاه یکی از آخرین محصولات شرکت کوال کام است که به فرکانس 2.3 گیگاهرتز به کار مشغول است. حافظه موقت این وسیله نیز 3 گیگابایت است.
این دستگاه به یک دوربین 8.1 مگاپیکسلی مجهز است و در قسمت جلو نیز از یک دوربین کوچکتر 2.2 مگاپیکسلی بهره می برد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Apple iPad Air
اصل آیپد جدید نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است. این وسیله همانند مدل قبلی سبک، مقاوم و زیبا است. با این حال این دستگاه باریک تر و سبک تر از قبل شده است. سخت افزار آن نیز قدرتمند است و می تواند به راحتی به اجرای هر برنامه ای بپردازد.

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Galaxy Nexus 7
نکسوس 7 نسبت به مدل قبلی پیشرفت بزرگی داشته است. این دستگاه توانسته یک صفحه نمایش زیبا، ساختی با کیفیت عالی، باتری با توان بالا و پردازنده ای قدرتمند ارایه دهد.
همانند نکسوس 7 اولیه ، گوگل ساخت این دستگاه را به شرکت ایسوس سپرده است. این شرکت نیز توانسته به بهترین نحو به ساخت این دستگاه بپردازد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Microsoft Surface Pro 2
دومین نسل از تبلت ویندوزی مایکروسافت وارد بازار شده است. این دستگاه قدرتمند به سیستم عامل ویندوز مجهز است و می تواند به راحتی بسیاری از نرم افزارهای کامپیوترهای خانگی را اجرا کند.


این دستگاه جدید از نظر ظاهری و وزن تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد اما به سخت افزار بسیار قدرتمندتری مجهز شده است تا بتواند از بسیاری از دستگاه های بازار بهتر عمل کند.
Surface pro 2 به یک پردازنده Core i5 قدرتمند مجهز است و از 4 یا 8 گیگابایت حافظه موقت بهره می برد. شما می توانید از میان ظرفیت های 64 تا 512 گیگاباتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Ipad mini 2 retina
همانطور که از نامش مشخص است این دستگاه کاملا همانند آیپد معمولی است و تنها تفاوت آن اندازه کوچکتر و وزن سبک تر آن است. صفحه نمایش این دستگاه 7.9 اینچ است و کیفیت آن تماما مشابه آیپد معمولی است. پردازنده این دستگاه کاملا مشابه همان پردازنده ای است که در نسخه بزرگتر استفاده شده است و از نظر قدرت سخت افزای نیز می تواند با آن رقابت کند.
این دستگاه بیشتر برای افرادی مناسب است که فکر میکنند اندازه 10 اینچی برای آن ها بزرگ است.

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Amazon Kindle Fire HDX 8.9
آمازون پس از مدت طولانی تبلتی را وارد بازار کرد که با سخت افزاری قدرتمند وصفحه نمایشی شفاف می تواند با سایر محصولات درجه یک رقابت کند.
آمازون برای دستگاه خود آندروید را به مقدار زیادی تغییر داده است و شما می توانید به راحتی در این دستگاه به کار و استفاده از امکانات معمول این سیستم عامل بپردازید. حتی در بعضی مواقع راحت تر از طراحی آندروید سایر شرکت ها.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Samsung Galaxy TabPro 8.4
سری گلکسی سامسونگ پس از ورود به بازار توانست تغییرات بسیاری را در دستگاه های آندروید معرفی کند. این دستگاه ها با هدف ارایه یک محصول با کیفیت و ارزان تر وارد بازار شدند و توانستند تا حد زیادی هدف خود را اجرا کنند.
TabPro در سه اندازه وارد بازار می شود، 8.4 اینچ ، 10.1 اینچ و 12.2 اینچ.
برخلاف سایر تبلت های کلاس متوسط سری گلکسی این دستگاه به سخت افزاری قدرتمند شامل پردازنده 2.3 گیگاهرتزی 4 هسته ای و 2 گیگابایت رم مجهز است.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Tesco Hudl
تا به حال نام شرکت "تسکو" به گوشتان خورده است؟ احتمالا نه. این شرکت کوچک انگلیسی به تازگی تصمیم گرفته تا با ساخت دستگاه کوچک خود وارد بازار تبلت ها شود. "هادل" تبلتی 7 اینچی است که می تواند همانند سایر تبلت های بازار برای کاربری های روزمره شما از آندروید کافی باشد. شاید این دستگاه از نظر سخت افزاری نتواند با بهترین ها رقابت کند اما قیمت ارزان می تواند باعث شود تا هر فردی به فکر خرید آن باشد.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


نکسوس 10 گوگل
شرکت گوگل با سری نکسوس توانسته سیستم عامل آندروید را به بهترین نحو ارایه دهد. این دستگاه در عین سادگی بسیار قدرتمند است و می تواند به بهترین نحو ممکن به اجرای نرم افزار ها بپردازد. هرچند که مدت زیادی از ورود این دستگاه به بازار می گذرد اما خرید آن می تواند هم چنان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که می خواهند به خرید تبلت بپردازند.

 

اخبار , اخبار تکنولوژی,بهترین تبلت,مشخصات بهترین تبلت


Samsung Galaxy Note 10.1 2014 edition
جدیدترین و قدرتمندترین تبلت خانواده سامسونگ که به پردازنده ای 2.3 گیگاهرتزی 4 هسته ای و 3 گیگابایت رم مجهز شده است.
این دستگاه که با یک قلم مخصوص خود وارد بازار می شود توانسته توجه افراد علاقه مند بسیاری را به خود جذب کند.
افراد بسیاری در هنگام کارکرد با دستگاه از محیط کاربری سنگین آن ناراضی هستند موضوعی که باعث شده تا کارکرد دستگاه در مواردی کند باشد.


اخبار تکنولوژی - بازار خبر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کیبورد همه کاره مایکروسافت با قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند و تبلت
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:14 | بازدید : 240 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کیبورد,کیبورد وایرلس,ویژگیهای کیبورد وایرلس

کیبورد همه کاره مایکروسافت با قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند و تبلت
شرکت مایکروسافت کیبورد وایرلس جدیدی عرضه کرده که قابلیت اتصال به دستگاه های مختلفی دارد. این کیبورد، کیبورد همه کاره مدیا نام دارد که می توان آن را به ایکس باکس ، تلویزیون هوشمند و تبلت متصل کرد.


در قسمت سمت راست این کیبورد ترک پد آن قرار گرفته که عملکرد بسیار سریعی دارد. این کیبورد مجموعه کاملی از کلید های مختلف را دارد از جمله کلید استارت در سیستم عامل ویندوز و کلیدهای کنترل صدا در سیستم عامل های مختلف.


یکی از ویژگی های مهم این کیبورد این است که در قسمت چپ آن نیز ترک پد کوچکی قرار گفته تا هنگامی که کیبورد را با دو دست نگه داشته ایم با هر دستی که راحت تر است بتوانیم از پد استفاده کنیم. این کیبورد دارای پورت یو اس بی نیز می باشد تا در صورت تمایل با کاربر به دستگاه متصل شود.
این کیبرد دارای قفل ویژه کودکان نیز می باشد که عملکرد کلیه کلیدها را برای مدت زمان مشخصی قطع می کند. این کیبورد با سیستم عامل های ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ۸٫۱ ، ویندوز RT ، اندروید ۴٫۱ تا ۴٫۳ ، و سیستم عامل مک هماهنگ است و به دستگاه هایی که دارای این سیستم عامل ها باشند متصل می شود. این کیبورد ۴۰ دلار قیمت دارد.

منبع:iritn.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل/ 3 دوربین در یک گوشی
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:12 | بازدید : 80 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل/ 3 دوربین در یک گوشی

جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ با نام گلکسی S5 که مجهز به سنسور اسکنر اثر انگشت و سنسور ضربان قلب است و نیز جدیدترین گوشی کمپانی HTC با نام وان (M8) که از تجهیز 3 دوربین برای عمق بخشیدن به تصاویر بهره می برد وارد بازار ایران شد؛ گروه دانش و فناوری خبرگزاری مهر به معرفی این دو گوشی هوشمند و مقایسه آن با مدل مشابه پرداخته است.

اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل
به گزارش خبرنگار مهر، کمپانی سامسونگ پس از موفقیت در عرصه تولید گوشی گلکسی S4 این بار گوشی S5 خود را با قابلیتها و امکانات جدید وارد بازار کرد؛ این گوشی از یک صفحه ‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ این گوشی در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.

گوشی جدید سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل اندروید 4.4 است و از صفحه‌نمایشی بزرگتر نسبت به مدل قبلی خود بهره می برد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل


گلکسی اس 5 از یک پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، NFC، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، بلوتوث 4.0، حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت که از طریق کارت حافظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است پشتیبانی می کند و دارای دوربین 16 مگاپیکسلی و امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K است. دوربین جدید این دستگاه همچنین از عملکرد جدید تصویر آهسته بهره می‌برد که نمونه آن در آیفون 5S نیز وجود دارد.

همچنین دوربین گلکسی S5، قابلیت‌ تغییر و تنظیم فوکوس پس از ثبت تصویر را دارد.

این گوشی از اسکنر اثر انگشت و نیز حسگر ضربان قلب بهره می برد که از جمله ویژگیهای جدید سخت افزاری این گوشی است و نشان از تمرکز این کمپانی کره ای بر روی سلامت و تناسب اندام دارد.
حسگر ضربان تعبیه شده در این گوشی، تپش قلب کاربر را اندازه‌گیری کرده و داده‌های مربوطه را به برنامه S Health 3.0 که اپلیکیشن کنترل سلامت سامسونگ است ارسال می‌کند. این اپلیکیشن در حال حاضر توانایی محاسبه قدم‌های برداشته شده و نیز میزان کالری سوزانده شده را نیز دارا است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل

 

ویژگی مهم دیگر گلکسی اس 5، استفاده از سنسور شناسایی اثر انگشت در این دستگاه است. این سنسور کاملا متفاوت از نمونه به کار رفته در آیفون 5s اپل است و توانایی ثبت سه اثر انگشت گوناگون را دارد و فرآیند ثبت از طریق انجام هشت بار کشیدن انگشت انجام می‌پذیرد؛ این درحالی است که در مدل گوشی آیفون 5S اپل شناسایی از طریق نگاه داشتن انگشت صورت می‌گیرد.

از این قابلیت می توان برای شناسایی و باز کردن دستگاه بهره برد اما قابلیت مهم آن تایید پرداختهای اینترنتی است به نحوی که با استفاده از این اسکنر کاربر می تواند تاییدیه لازم را برای خرید اینترنتی بدهد.

این گوشی در حال حاضر در بازار موبایل یک میلیون و 200 هزار تومان قیمت داده می شود.

3 دوربین در یک گوشی
به گزارش مهر، کمپانی اچ‌ تی‌سی مدل HTC One M8 را روانه بازار کرد که بدنه این گوشی اندرویدی تماماً فلزی از جنس آلومینوم یکپارچه و دارای سطحی باریک در لبه‌ها متناسب با دست طراحی شده است و از صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی بهره می برد.

اچ تی سی در محصول جدید خود از سه دوربین استفاده کرده است؛ دوربین جلوی پنج مگاپیکسلی که امکان تصویربرداری سلفی و مکالمه تصویری را فراهم می‌کند و دو دوربین در پشت که یکی از آنها وظیفه عمق بخشیدن به عکس را بر عهده دارد. همچنین در این گوشی از دو فلش برای کسب نور بهتر و رنگ طبیعی در عکس استفاده شده است.

  

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل


دو دوربین در پشت این گوشی قرار دارد؛ دوربین اصلی یک ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل است که فناوری اولتراپیکسل آن باعث می‌شود تا عملکرد دوربین در نور کم خیلی خوب باشد. قابلیت Duo Camera در واقع ترکیبی از یک دوربین اولتراپیکسل به همراه یک دوربین ثانویه برای ذخیره اطلاعات عمق تصویر است. همچنین امکان تغییر فوکوس بر روی بخش‌های مختلف تصویر، پس از تصویربرداری از دیگر قابلیتهای این دوربین است.

به کمک این قابلیت می‌توان اطلاعات جزیی یک صحنه را دریافت و امکان ارائه طیفی از افکت‌ها را فراهم کرد و کاربر از طریق تغییر فوکوس می‌تواند سوژه عکس را یا بطور کامل از پس زمینه جدا کند یا افکت‌های خاصی را بر روی پس زمینه تصویر اعمال کند.

این گوشی از پردازشگر کوالکام اسنپ دراگون 801، سی‌پی‌یوهای 3/2 گیگاهرتزی و چهار هسته‌‌ای پشتیبانی می کند و سیستم عامل اندورید نسخه  4/4 کیت‌کت (KitKat) با  استاندارد  LTE 4G از دیگر ویژگیهای M8 اچ تی سی است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل


این گوشی دارای یک کاور هوشمند است که کاربر می‌تواند زمان، وضع هوا، متن‌های خبری، ایمیل و تماس تلفنی را بدون اینکه صفحه‌نمایش را لمس یا محافظ را باز کند، مشاهده کند؛ این کاور محافظ مشبکی است که قادر است کاربر را از تماس جدید یا پیامک دریافت شده مطلع کند.

در اسپیکرهای استریوی بوم‌ساوند وان ام 8 حجم صدای خروجی این گوشی نسبت به مدل قبلی این کمپانی ۲۵ درصد افزایش یافته است.

این گوشی هم اکنون در بازار ایران حدود 2 میلیون و500 هزار تومان قیمت داده می شود.

نگاهی به آیفون فایو اس
به گزارش مهر، دو مدل گوشی تازه وارد بازار از لحاظ قیمت و امکانات تعبیه شده در آن با آخرین مدل کمپانی اپل آیفون 5S قابل رقابت است. آیفون فایو اپل حدود 2 میلیون و 580 هزار تومان در نوع 32 گیگابایتی مشکی رنگ در بازار قیمت داده می شود و هنوز هم با وجود عرضه گوشی های هوشمند کمپانی های مهمی چون سامسونگ و اچ تی سی، طرفداران خود را دارد.

این گوشی یک سیم کارته 112 گرم وزن دارد و دارای پردازنده Apple A7 & M7 Motion Chipset 64bit Architecture CPU است.

این مدل از صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) بهره می برد و سایز صفحه نمایش آن 4 اینچ و دارای رزولوشن 1136 × 640 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندازه گیری ضربان قلب و اثر انگشت با موبایل


این گوشی دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و قابلیت پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 3G - 4G - GPRS و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث است.

دوربین این مدل گوشی اپل 8 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا است.

این گوشی از امکانات نرم افزاری سیستم عامل Apple iOS 7 و نمایش فایلهای PDF و قطب نما بهره می برد.

 

اخبار تکنولوژی - مهر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ویژگی باهوش‌ترین گوشی‌های بازار
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:11 | بازدید : 49 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار ,اخبار تکنولوژی , باهوش‌ترین گوشی‌های بازار

 

اخبار تکنولوژی - ویژگی باهوش‌ترین گوشی‌های بازار (+قیمت)

هنگام خرید باید این نکته را مد نظر قرار داد که Z2 در برابر آب و خاک مقاوم است و کاربر می‌تواند آن را تا عمق یک متر و 30 سانتی متری داخل آب فرو کند. این دستگاه که مجهز به اندروید کیت کت شده در بازار ایران بصورت غیر رسمی به قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

تقریبا می‌توان گفت بسیاری از تولیدکنندگان محصولات ارتباطی قهرمانان خود را در نمایشگاه CES2014 رو کردند حال در بازار با طیفی مواجهیم که جدای از بحث قیمت‌ از بهترین امکانات بهره می‌برند.
 
Sony Xperia Z2
 یکی از بهترین‌های بازار نسل سوم سری Z شرکت سونی است. این گوشی هوشمند در حال حاضر از یکی از قوی‌ترین پردازنده طراحی شده برای دستگاه‌های موبایل، یعنی یک تراشه چهار هسته با قدرت پردازش 2.3 گیگاهرتز بهره می‌برد. اگرچه وزن 163 گرمی این مدل کمی بیش از اندازه سنگین است اما کیفیت بالای صفحه نمایش آن لذتی را در کاربر بوجود می‌آورد که این سنگینی را از یاد خواهد برد.
 
به گزارش ایسنا، سونی سعی کرده با استفاده از یک رم سه گیگابایتی که وظیفه ایجاد تعادل بین پردازنده و حافظه را برعهده دارد از هنگ کردن Xperia Z2 تا حد بسیاری جلوگیری کند. اندازه 13 سانتی‌متری صفحه نمایش این دستگاه کمی گرفتن آن را برای کاربر سخت می‌کند.
 
هنگام خرید باید این نکته را مد نظر قرار داد که Z2 در برابر آب و خاک مقاوم است و کاربر می‌تواند آن را تا عمق یک متر و 30 سانتی متری داخل آب فرو کند. این دستگاه که مجهز به اندروید کیت کت شده در بازار ایران بصورت غیر رسمی به قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
HTC One M8
 این مدل شاید بهترین مدل HTC ضد آب نباشد اما از لحاظ قدرت پردازش با پردازنده چهارهسته 2.5 گیگاهرتزی خود از رقبا پیش افتاده است. البته باید این نکته را مدنظر قرار داد که M8 دو میلیون و 400 هزار تومانی به یک رم دو گیگابایتی تجهیز شده و در مقایسه با سایر رقبا در این زمینه کمی عقب مانده است.
 
پشت M8 از دو دوربین استفاده شده که وظیفه تعیین عمق میدان عکس بعد از ثبت تصویر را دارد. اندازه صفحه نمایش M8 12.5 سانتی‌متر بوده و از لحاظ وضوح تصویر در مقایسه با Xperia Z2 بهتر عمل می‌کند. علاوه بر حافظه 16 گیگابایتی درون گوشی کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه این ظرفیت را تا 128 گیگابایت افزایش دهد. M8 همچون سایر رقبایش از سیستم عامل اندروید 4.4.2 یا همان کیت کت بهره می‌برد که از لحاظ ظاهر تغییراتی در آن ایجاد شده است.
 
Samsung Galaxy S5
 پرچمدار کمپانی سامسونگ که در همان روزهای اول به چسب زخم تشبیه شد، یکی از گوشی‌هایی است که دل عاشقان این برند را ربوده است. این چسب زخم سامسونگ اما حسنی بسیار بزرگ در مقابل سایر رقبایش دارد، آن هم تعبیه شدن USB 3 است که سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد.
 
البته نباید چندان در این مورد هیجان زده شد چراکه با دیدن رم دو گیگابایتی دستگاه متوجه می‌شوید که سامسونگ در نسل قبلی تکنولوژی باقی مانده است. این گوشی 147 گرمی نسبت به امکاناتی که به کاربران ارائه می‌دهد سبک طراحی شده و در برابر آب و خاک از خود مقاومت نشان می‌دهد.
 
صفحه نمایش 12.5 سانتی‌متری این گوشی کیفیت رنگ و وضوحی بالایی را دراختیار کاربرانش می‌گذارد، به راحتی می‌توان گفت که این کیفیت از M8 HTC و Xperia Z2 بالاتر است. کاربر می‌تواند حافظه این دستگاه را با استفاده از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت افزایش دهد.
 
پرچمدار شرکت سامسونگ از لحاظ پردازش اطلاعات قدرت بالایی دارد چراکه شرکت سازنده در قلب تپنده آن یک پردازنده 2.5 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای در نظر گرفته است. Galaxy S5 از لحاظ نرم‌افزاری مجهز به اندروید کیت کت شده تا بتواند در کنار سایر دشمنانش به رقابت بپردازد.

Lumia 1520
 لومیا، شاید این نام برای بسیاری چندان آشنا نباشد اما این همان نوکیا سابق است که توسط مایکروسافت خریداری شد. حال مایکروسافت سعی کرده با ابقای دوباره این برند و ارائه کردن Lumia 1520 جانی دوباره را در این شرکت بدمد.
 
در نگاه اول این گوشی با وزن 206 گرمی خود شما را به یاد تکه آجری بزرگ می‌اندازد اما نباید انتظار بیشتری را نیز داشته باشید چراکه که این مدل از سری لومیا بیشتر شباهت به فبلت دارد تا یک تلفن همراه. اندازه صفحه نمایش این گوشی 15 سانتی متر است و بیشتر آن را در رده فبلت را قرار می‌دهد.
 
وضوح صفحه نمایش این دستگاه اگرچه فول اچ دی در نظر گرفته شده اما در مقایسه با سه مدل قبلی از کیفیت پایین‌تری بهره می‌برد. پردازنده چهار هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی این گوشی در کنار رم دو گیگابایتیش عملکرد مناسبی را در پردازش اطلاعات از خود به نمایش می‌گذارد.
 
به علاوه باید به این نکته نیز اشاره کرد کاربر می‌تواند حافظه دستگاه خود را با استفاده از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت افزایش دهد. این گوشی به سیستم عامل ویندوز هشت مجهز شده که این امر با توجه به این موضوع که شرکت نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد، طبیعی است.
 
Huawei P6
 گویا نمایندگی این شرکت در کشور دیگر تصمیم به آوردن مدل جدید هواوی ندارد. اگرچه در دنیا این کمپانی چینی محصولات جدیدی را روانه بازار کرده اما طبق گفته مدیر فروش هوآوی در ایران مجهزترین گوشی این شرکت درحال حاضر P6 است.
 
این دستگاه که در سال 2013 لقب باریکترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داد صفحه نمایشی 11.7 سانتی متری دارد و وزنش چیزی معادل 120 گرم است. کیفیت صفحه نمایش P6 چنگی به دل نمی‌زند البته اگر بخواهیم در رنج قیمت خود دستگاه اظهار نظر کنیم، تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد.
 
شرکت سازنده در درون این دستگاه یک پردازنده چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی تعبیه کرده که درکنار رم دو گیگابایتیش عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. P6 در حال حاضر به نسخه جدید اندروید موسوم به کیت کت به‌روزرسانی شده است.
 
New Padfone Infinity
 این محصول دارای امکاناتی مناسب در عین حال بسیار گران قیمت است. شاید بتوان گفت New Padfone Infinity 145 گرمی در مقایسه با امکاناتی که به کاربرانش ارائه می‌دهد یکی از گران‌ترین‌ها است. صفحه نمایش 12.5 سانتی‌متری این گوشی دو میلیون و 500 هزار تومانی نسبت به تمامی مدل‌های قبلی کیفیت بالاتری دارد هرچند باید به این نکته نیز اشاره کرد که این کیفیت چندان محسوس نیست.
 
همراه شدن یک رم دو گیگابایتی با یک پردازنده 2.2 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای چندان جدید به نظر نمی‌رسد اما می‌تواند نیازهای یک کاربر حرفه‌ای را به راحتی برطرف کند. این تلفن با دو حافظه 16 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شده که کاربر می‌تواند این حجم را با استفاده از یک حافظه خارجی تا 128 گیگابایت افزایش دهد.
 
یکی از فجایعی که می‌توان آن را به خوبی در این مدل لمس کرده نرم‌افزار اندروید 4.2.2 یا همان جیلی بین است که روی این مدل به چشم می‌خورد. انتظار می‌رفت شرکت سازنده برای این مدل دو میلیون و 500 هزار تومانی به‌روزرسانی ارائه می‌داد.
 
Nexus 5
 به جرات می‌توان گفت گوشی جدید شرکت گوگل یکی از بهترین‌های بازار ایران به شمار می‌آید. Nexus 5 که قیمتی یک میلیون و 300 هزار تومانی دارد برگ برنده‌ای را در آستین خود جای داده که کمتر شرکتی از این ویژگی بهره می‌برد. پشتیبانی نرم‌افزاری و ارائه اپدیت‌های پی در پی اندروید بزرگترین ویژگی مثبت این گوشی محسوب می‌شود.
 
در حال حاضر Nexus 5 از آخرین نسخه اندروید موسوم به کیت کت بهره می‌برد. کیفیت صفحه نمایش 12.5 سانتی‌متری این گوشی بسیار بالاست بطوری که می‌توان آن را در این زمینه رقیب S5 و Z2 دانست. به نظر می‌رسد شرکت گوگل سعی کرده در طراحی این مدل نهایت دقت را به خرج دهد، وزن 130 گرمی Nexus 5 شاهدی بر این مدعاست.
 
مانند سایر گوشی‌های رقیب، Nexus 5 به یک پردازنده چهار هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی و یک رم دو گیگابایتی بهره تجهیز شده، باید در رابطه با این گوشی به این نکته اشاره کرد که تنها در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی روانه بازار شده و قابلیت افزایش حافظه بوسیله کارت حافظه خارجی را ندارد.
 
LG G 2
 بسیاری از مردم فکر می‌کنند که برند LG مانند گذشته کیفیت بالایی ندارد، اما این شرکت چند سالی است که رویه تغییر را در پیش گرفته و روز به روز بهتر می‌شود. درحال حاضر می‌توان قهرمان LG در ایران را G2 محسوب کرد.
 
درحقیقت بعد از عرضه این مدل به بازار دیدی بسیاری نسبت به برند LG تغییر کرد. این گوشی که در سال 2013 روانه بازار شده صفحه‌نمایشی 13 سانتی‌متری دارد و کیفیت آن مطلوب است.
 
هنگامی که G2 را در دست می‌گیرید، وزن 142 گرمی آن چندان دستتان را اذیت نخواهد کرد. همچون سایر رقبا شرکت به دلیل سال عرضه گوشی، G2 مجهز به یک پردازنده 2.2 گکیگاهرتزی چهارهسته‌ای و یک رم دو گیگابایتی است.
 
کاربر می‌تواند با استفاده از حافظه خارجی، حجم دستگاه خود را به 128 گیگابایت افزایش دهد. از لحاظ نرم‌افزاری G2 به جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی کیت کت به‌روزرسانی شده است. این دستگاه در بازار یک میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
تراکم پیکسلی یا ppi: تراکم پیکسلی به تعداد مربع‌های بسیار کوچکی گفته می‌شود که در هر 2.5 سانتی‌متر مربع(یک اینچ) وجود دارند. هرقدر تراکم پیکسلی بالاتر باشد، کیفیت صفحه نمایش بیشتر می‌شود.
 اخبار تکنولوژی - ایسنا



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فیسبوک، وی چتی می شود!+عکس
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:11 | بازدید : 51 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اخبار تکنولوژی - فیسبوک، وی چتی می شود!

فیس‌بوک این امکان را به کندی برای کاربران فیسبوک فعال می‌کند و احتمال دارد این امکان فعلا برای شما هم فعال نشده باشد گفته می‌شود در حال حاضر کاربران آمریکایی فیسبوک در اولویت این فعال سازی هستند.

فیسبوک اخیرا ویژگی ای جدید افزوده که آن را بیشتر در وی چت دیدیم و در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های دیگری وجود نداشته. فیسبوک امکان دیدن مکان دوستان (Nearby Friends ) را برای کاربران موبایل فراهم کرده اما این امکان فعلا برای همگان قابل دسترس نیست و همچون قالب جدیدش باید افراد کمی انتظار بکشند.

برای این که این امکان را فعال کنید یا از فعال بودن آن مطمئن شوید باید منوی چت در سمت راست وب سایت فیسبوک را انتخاب کرده و اگر این امکان برای شما فعال شده باشد (Nearby Friends) را در بالای صفحه و در زیر فیلد جست و جو مشاهده می ‌کنید. در واقع در اینجا شما می‌توانید لیست و مکان دوستانی را که در نزدیکی شما قرار دارند مشاهده کنید.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی ,فیسبوک

 
فیس‌بوک این امکان را به کندی برای کاربران فیسبوک فعال می‌کند و احتمال دارد این امکان فعلا برای شما هم فعال نشده باشد گفته می‌شود در حال حاضر کاربران آمریکایی فیسبوک در اولویت این فعال سازی هستند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,فیسبوک

 
در صورتی که این امکان را فعال کنید تمامی دوستان شما در فیسبوک قادر به دیدن مکان شما هستند. در همین حال این امکان وجود دارد که شما متوجه شوید یک دوست در نزدیکی شما قرار دارد هر چند تا زمانی که آن دوست جای دقیق خود را با شما به اشتراک نگذارد شما هم قادر به دیدن مکان او نیستید.

در عین حال میزان فاصله شما با دوستانتان بر اساس دقیقه نیز محاسبه می‌شود. این امکان در اپلیکشن های مختص گوشی های هوشمند فیس بوک هم فراهم آمده و از طریق همان قسمت چت قابل مشاهده است.
اخبار تکنولوژی - بانکی دات آی آر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درخشش ناخن مصنوعی با تماس تلفن هوشمند!
چهار شنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:11 | بازدید : 53 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

درخشش ناخن مصنوعی با تماس تلفن هوشمند!
یک شرکت ژاپنی ناخن مصنوعی ساخته است که در صورت تماس تلفنی کاربر، می درخشد.این ناخن مصنوعی به تلفن هوشمند کاربر متصل می شود.برای استفاده از این ناخن های درخشنده فقط کافی است یک تلفن هوشمند بر پایه سیستم عامل اندروید داشته باشید.

 

تلفن هوشمند,ناخن مصنوعی,اخبار تکنولوژی


شرکت ژاپنی “تاکارا تومی آرتس” با استفاده از محبوبیت هنر مانیکور(چسباندن سنگ های کوچک بر روی ناخن)، یک چسب میکرویی LED ساخته است.در این ناخن از فناوری موسوم به ارتباط میدان نزدیک استفاده شده است و هر گاه این ناخن در نزدیکی تلفن هوشمند، تبلت، کنترل کننده های بازی های ویدیویی قرار بگیرد می درخشد.

در این فناوری، میزان اندکی برق در مسافت کوتاه برای ارتباط با تلفن هوشمند انتقال می یابد.هرگاه کاربر از کارت پول الکترونیک نیز استفاده کند این ناخن مصنوعی می درخشد.
این محصول قرار است هفته آینده به بازار های ژاپن عرضه شود؛ بسته ای که شامل ۱۶ عدد ناخن مصنوعی است که یکی از آنها دارای چراغ LED است.

منبع : mehrnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان all one و آدرس all-one.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 199
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 202
:: باردید دیروز : 29
:: بازدید هفته : 262
:: بازدید ماه : 262
:: بازدید سال : 747
:: بازدید کلی : 36397